با ۲۳۳ میلیون تومان صاحب خودرو جدید سایپا شوید | خودرو جایگزین کوییک با شرایط پیش فروش باورنکردنی+ لینک سایت

کد خبر: 1262178

شرایط ثبت نام اطلس سایپا اعلام شد.

با  ۲۳۳ میلیون تومان صاحب خودرو جدید سایپا شوید | خودرو جایگزین کوییک با شرایط پیش فروش باورنکردنی+ لینک سایت

پیش فروش سایپا با عرضه خودرو اطلس آغاز شده است. این طرح مربوط به متقاضیان عادی است. در ادامه شرایط کامل ثبت نام اطلس را بخوانید.

شرایط ثبت نام اطلس G

متقاضیان ثبت نام اطلس G باید مبلغ علی الحساب ۲۳۳ میلیون تومان را در وجه شرکت سایپا واریز و الباقی مبلغ را بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل واریز کنند. گفتنی است زمان تحویل خودرو اطلس سایپا تیر و مرداد ۱۴۰۳ است و مبلغ نهایی نیز در آن زمان اعلام خواهد شد. بر اساس مصوبه شورای رقابت قیمت کارخانه خودرو اطلس در سال ۱۴۰۲ با اضافه شدن هزینه‌های جانبی حدود ۴۰۶ میلیون تومان است.

872778

لینک سایت ثبت نام اطلس سایپا

تکمیل مراحل ثبت نام اطلس تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

ثبت نام اطلس سایپا برای چه کسانی است؟

شرکت سایپا اعلام کرد امکان واریز وجه برای متقاضیان خودرو اطلس سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کرده اند، میسر شده است. متقاضیان حائز شرایط در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که ثبت نام اولیه خودرو اطلس گروه سایپا را انجام داده اند و در تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۲۱ برای آنها پیامک ارسال شده امکان ثبت نام و واریز وجه آنها میسر شده است./اقتصادآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها