مدیران خودرو | فروش اقساطی مدیران خودرو | قیمت محصولات مدیران خودرو

آغاز ثبت نام یلدایی مدیران خودرو با شرایط اقساطی به همه | فقط با 448 میلیون پول پیش شاسی بلند بخرید؛ تحویل 90 روزه

کد خبر: 1262363

شرکت مدیران خودرو قصد دارد شاسی بلند ام وی ام ایکس 33 کراس را در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک به شکل نقدی و اقساطی در آذر 1402 به مشتریان عرضه کند.

آغاز ثبت نام یلدایی مدیران خودرو با شرایط اقساطی به همه | فقط با 448 میلیون پول پیش شاسی بلند بخرید؛ تحویل 90 روزه

خبرنگار شکیبا بقال زاده: شرکت مدیران خودرو قصد دارد شاسی بلند ام وی ام ایکس 33 کراس را در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک به شکل نقدی و اقساطی در آذر 1402 به مشتریان عرضه کند.در این طرح ام وی ام ایکس 33 کراس MT یا دنده‌ای با قیمت نهایی 800 میلیون و 500 هزار تومان و نسخه CVT یا اتوماتیک نیز با قیمت 897 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو قیمت محصولات ام وی ام و فونیکس عرضه شده توسط این شرکت را برای آذرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ۳ محصول خود را اعلام کرد.

شرکت مدیران خودرو، آخرین قیمت محصولات خود، ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

پیش فروش فونیکس FX پریمیوم مدیران خودرو ویژه یلدا

شرایط پیش فروش فونیکس FX پریمیوم توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شد.​

قیمت ماشین های شرکت مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

شرکت مدیران خودرو، طرحی برای جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای صفر محصول مدیران خودرو را آغاز کرده است.

خودروهای ام‌وی‌ام، چری و فونیکس ساخت بعد از ۱۳۹۰ و خودروهای سواری ایرانی یا وارداتی با حداکثر عمر ۱۰ سال، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

معرفی شرکت مدیران خودرو

شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می شود و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی  به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران‌خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده است و توانسته است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشور ها در زمان محدود به موفقیت های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران‌خودرو مفهوم بین المللی ” حق با مشتری است” را مورد توجه قرار داده است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها