آخرین وضعیت قیمت دلار در بازار | قیمت سکه 198 هزار تومان گران شد | نیم سکه چقدر افزایش یافت؟

کد خبر: 1264364

قیمت دلار در معاملات امروز چهارم دی، نسبت به روز معاملاتی گذشته ثابت ماند.

آخرین وضعیت قیمت دلار در بازار | قیمت سکه 198 هزار تومان گران شد | نیم سکه چقدر افزایش یافت؟

 دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۹۳۶ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۴۳ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۵۰۶ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۴۱ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۳۶۷ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۹۱ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار و ۶۸۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک هفته گذشته کاهشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت ماند.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با رشد ۱۶۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش ۱۹۸ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بوده است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها