هدیه ویژه رئیس جمهور به همه مردم ایران در آستانه روز مادر | نحوه دریافت اینترنت هدیه دولت + لینک ثبت نام اینترنتی

کد خبر: 1264984

دولت سیزدهم در آستانه روز مادر هدیه ویژه‌ای برای کاربران اینترنت در نظر گرفته است. بر این اساس، کاربران می‌توانند از طریق درگاه دولت من اینترنت رایگان دریافت کنند.

هدیه ویژه رئیس جمهور به همه مردم ایران در آستانه روز مادر | نحوه دریافت اینترنت هدیه دولت + لینک ثبت نام اینترنتی

دولت سیزدهم در آستانه روز مادر هدیه ویژه‌ای برای کاربران اینترنت در نظر گرفته است. بر این اساس، کاربران می‌توانند از طریق درگاه دولت من اینترنت رایگان دریافت کنند.ا

از روز گذشته پیامک‌هایی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر دریافت اینترنت رایگان برای مردم ارسال شده است که در آن اشاره شده اینترنت هدیه از روز ۱۲ دی فعال می‌شود.

روز چهارشنبه عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده بود که دولت برای جبران اصلاح تعرفه پس از پذیرش شاخص‌های رگولاتوری از سوی اپراتورها برای آن تصمیم‌گیری می‌شود، یک بسته هدیه اینترنت درنظر دارد.

زارع‌پور اعلام کرد: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک هستیم و هزینه‌های مردم در حال افزایش است، اگر تصمیمی گرفته شود حتماً بسته‌هایی را از سوی اپراتورها به عنوان هدیه برای مردم درنظر خواهیم گرفت.

ساعاتی پس از سخنان زارع‌پور، وزارت ارتباطات با افزایش تعرفه اینترنت به میزان ۳۴درصد موافقت کرد و همزمان خبر اینترنت هدیه دولت برای مردم ارسال شد.

حجم اینترنت هدیه دولت چقدر است؟

هنوز حجم اینترنت رایگان دولت اعلام نشده  و مشخص نیست این اینترنت روی کدام اپراتورها فعال خواهد شد.

نحوه دریافت اینترنت هدیه دولت

کاربران اینترنت برای دریافت اینترنت هدیه دولت باید از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوند و در آنجا شماره پیش فرض خود را انتخاب کنند.

نحوه ثبت نام در دولت من به این شکل است که پس از ورود به سایت my.gov.ir و وارد کردن شماره تلفن همراه خود پیامکی به خطی که به نام شما تست ارسال می‌شود و پس از آن می‌توانید مراحل ثبت‌نام را ادامه دهید./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها