ثبت نام یارانه جدید دولت آغاز شد | واریز یارانه جدید با پایه 150 هزار تومانی + آدرس ثبت نام یارانه جدید

کد خبر: 1265621

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گفت: بهره بردارانی که اقدام به کشاورزی قراردادی کنند ضمن بهره‌مندی از ۲۰ درصد تخفیف بیمه محصول، کمک هزینه حمل محصول به مراکز خرید را نیز دریافت می‌کنند.

ثبت نام یارانه جدید دولت آغاز شد | واریز یارانه جدید با پایه 150 هزار تومانی + آدرس ثبت نام یارانه جدید

محمود رضا آجودانی، مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، گفت: مجریان دولتی (شرکت بازرگانی دولتی، سازمان تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام) در راستای سیاست‌های حمایتی دولت و اجرای برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی، طرح کشاورزی قراردادی در گروه غلات و دانه‌های روغنی را اجرایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: خرید محصول تولیدی از کشاورزان توسط بخش دولتی ایران موجب کاهش ریسک تولید و بازار و ثبات درآمد برای کشاورزان است که سود حاصل از اجرای این طرح نیز در راستای حفظ امنیت غذایی برای مردم است.

مدیر زراعت استان تهران از ابلاغ مزایای کشاورزی قراردادی خبر داد و گفت: کمک هزینه حمل محصول خریداری شده و بیمه فراگیر محصولات از جمله مزایای اجرای این قرارداد است.

وی بیان کرد: بهره بردارانی که اقدام به کشاورزی قراردادی کنند ضمن بهره‌مندی از ۲۰ درصد تخفیف بیمه محصول، کمک هزینه حمل محصول به مراکز خرید را نیز دریافت می‌کنند و به ازای هر یک تن محصول تحویلی به مراکز خرید تضمینی شرکت غله و خدمات بازرگانی، مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود.

آجودانی، به مزایای ثبت نام الکترونیکی کشت قراردادی اشاره کرد و گفت: تمامی فرآیند عقد قرارداد اعم از ثبت نام، دریافت استعلام از مراکز مختلف مانند ثبت احوال، بانک کشاورزی، بیمه و جهاد کشاورزی در این سامانه لحاظ شده تا کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان اقدام به ثبت اطلاعات خود کنند.

مدیر زراعت استان تهران بیان کرد: در سال زراعی جاری هدف گذاری ابلاغ شده برای کشت قراردادی در گروه غلات و دانه‌های روغنی بالغ بر ۵۶ هزار هکتار دیده شده است که از یک ماه گذشته همزمان با ابلاغ تاکنون بالغ بر ۲۲ هزار هکتار از سطح کشت پاییزه در طرح کشاورزی قراردادی قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نیز انتظار می‌رود با توجه به اجرای طرح کشاورزی قراردادی، در کشت محصولات گندم و دانه‌های روغنی شاهد استمرار و ادامه خوداتکایی و دستیابی به جهش در رشد تولید محصولات اساسی کشاورزی باشیم.

آجودانی اضافه کرد: کشاورزان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به آدرس gtc.ir اپلیکیشن کشت قراردادی را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کرده و در سامانه ثبت‌نام کنند تا از مزایای آن برخوردار شوند./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها