کد مطلب: 31256

فیش حقوقی | فیش حقوقی فرهنگیان | فیش حقوقی بازنشستگان

فوری/ دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی و فرهنگیان | سامانه دریافت فیش حقوقی + لینک سایت

فیش حقوقی دی 1402 بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد.

فوری/ دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی و فرهنگیان | سامانه دریافت فیش حقوقی + لینک سایت

فیش حقوقی سندی است که مبلغ حقوق ها در آن درج شده است. شرکت‌های خصوصی و دولتی موظف به صدور فیش حقوقی برای کارمندان و بازنشستگان خود هستند. آخرین اخبار از صدور فیش حقوقی را با هم می خوانیم.

صدور فیش حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی

فیش حقوقی جدید دی ماه ۱۴۰۲ بازنشستگان تامین‌ اجتماعی بارگزاری شد.

در این صفحه میتوانید با ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی، فیش حقوقی خود را رویت کرده و آن را دریافت نمایید.

یکی از مهم ترین خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان پس از رسیدن به سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۲ ارائه می نماید، پرداخت مستمری بازنشستگی است.

بازنشستگان محترم برای دریافت فیش حقوقی مستمری ۱۴۰۲ خود می بایست ابتدا اقدام به ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی نموده و سپس از طریق صفحه کاربری خود در همان سامانه فیش حقوقی مستمری خود را دریافت نمایند.

فیش حقوقی دی‌ماهِ بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

پرداخت مستمری دی‌ماه از بیستم و براساس حروف الفبا آغاز می‌شود.

ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی

ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی eservices.tamin.ir ؛ مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی می توانید با وارد شدن به سایت eservices.tamin.ir و انتخاب دکمه ورود به سامانه وارد بخش دریافت فیش حقوقی شوید.

قابل توجه فرهنگیان / فیش حقوقی خود را فوری دریافت کنید

فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی و ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان سریع و فوری را در ادامه بخوانید.

برای ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش eservices.cspf.ir بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی

فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی از دو طریق قابل امکتن پذیر است. برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی می توانید با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنید. فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی را در ادامه در اندیشه معاصر مشاهده و دانلود کنید.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی (بازنشسته کشوری، تامین اجتماعی، لشکری و فرهنگیان) در این پست با آموزش مرحله به مرحله نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، لشکری و فرهنگیان در خدمت شما مستمری بگیران عزیز هستیم. برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان کشوری وارد آدرس https://services.sabasrm.ir/fish/Default.aspx شوید و اطلاعات خواسته شده را پر کنید. در صفحه بعدی می توانید فیش حقوقی خود رو مطابق ماه انتخابی مشاهده کنید. برای چاپ فیش حقوقی بازنشستگی خود روی دکمه چاپ فیش کلیک کنید یا به صورت فایل pdf ذخیره کنید.

فیش حقوقی

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی

کد ملی

شماره حساب

ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان سریع و فوری

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته، مانند سایر بازنشستگان در ارگان های دیگر، شامل مراحل یکسانی است که در ادامه به بررسی جزئیات هر کدام پرداخته ایم.

فرهنگیان عزیز برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی باید در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق درج شماره دفتر کل، شماره حساب و کد ملی امکان پذیر است.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است. شما عزیزان جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته نیز می توانید از طریق سایت صندوق به آدرس cspf.ir استفاده نمایید. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدملی با مراجعه به سایت cspf.ir امکان پذیر است.

لازم به ذکر است، فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی که حقوق بازنشستگان آن ها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی که در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند صادر می گردد.  بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه مربوطه خود مراجعه نمایند. برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته نیز از طریق سایت www.cspf.ir امکان پذیر خواهد بود. در اینجا نحوه مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته را برای شما عزیزان شرح داده ایم.

مراحل مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کد ملی :

    مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir

    درج شماره دفتر کل ، شماره ملی، شماره حساب و مشخص نمودن تاریخ

فیش حقوقی

کلیک بر روی گزینه مشاهده فیش حقوقی

چنانچه هنگام دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته پیام خطا نمایش داده شد و موفق به دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته نشده اید، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید.

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، سایت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته www.cspf.ir می باشد. راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی از طریق مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir در این قسمت از مقاله قرار گرفته است تا شما عزیزان با استفاده از راهنمای گام به گام برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی به راحتی اقدام نمایید. مستمری بگیران صندوق بازنشستگی برای دریافت فیش حقوق، ضروری است کد ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

فیش حقوقی فرهنگیان چیست؟ در فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش حقوق و مزایای فرهنگی، وضعیت و مبلغ معوقه به همراه اطلاعات وام هایی که از آموزش و پرورش دریافت کرده اید یا کسری ها و بدهی های فرهنگی شامل مبالغ کسری ماهیانه بابت وام دریافتی می شود، درج می گردد.

معلمان و دبیران گرامی به منظور دریافت فیش حقوقی فرهنگیان لازم است با به همراه داشتن اطلاعاتی از قبیل کد ملی و شماره پرسنلی، به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش my medu.ir مراجعه نمایند. به منظور تسهیل دسترسی فرهنگیان، فیش حقوقی معلمان در سال های اخیر به صورت اینترنتی ارائه می شود. لازم به ذکر است، فرهنگیان جهت اخذ فیش حقوقی خود به صورت حضوری نیز می توانند اقدام نمایند.

سامانه my.medu.ir به منظور دریافت فیش حقوقی معلمان آموزش و پرورش به صورت غیرحضوریو مختص معلمان استخدام آموزش و پروش در مدارسش دولتی راه اندازی شده است و با نحوه دریافت فیش حقوقی مدارس غیر دولتی کاملا متفاوت خواهد بود.

ورود به سایت فیش حقوقی فرهنگیان

راهنمای ورود به سایت فیش حقوقی فرهنگیان فرهنگیان آموزش و پرورش my.medu ir در ادامه بیان شده است. قبل از ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir ، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

استفاده از نرم افزار و یا سایت‌های غیر رسمی جهت دریافت فیش حقوقی غیرمجاز بوده و مسئولیت تبعات ناشی از آن بر عهده کاربر می‌ باشد. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی، کد ملی امکان پذیر بوده و تنها مرجع رسمی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان سایت my.medu.ir می‌ باشد.

کاربرانی که از سایت‌ها یا نرم افزار های دیگر برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده نموده‌ اند سریعتر نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند.

راهنمای ورود به سایت فیش حقوقی معلمان آموزش و پرورش:

    مراجعه به نشانی اینرنتی : my medu.irسایت فیش

    درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور دلخواه که در زمان نام نویسی ثبت کرده بودید.

    وارد نمودن عبارت امنیتی در کادر مربوطه

    کلیک بر روی گزینه “ورود”

در گام بعدی پس از مشخص کردن سال و ماه مورد نظر، بر روی نمایش فیش کلیک کنید.

در صورت فراموشی رمز عبور همگام یا رمز عبور سایت رتبه بندی برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my medu ir ، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ به شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ دریافت نمایید. ما همه روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با mymedu.ir هستیم. حتی در روزهای تعطیل هم می توانید با ما تماس بگیرید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

در سامانه fish medu.ir امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی فراهم شده بود و فقط کافی بود در کادرهای مشخص شده کد پرسنلی، کد ملی و رمز عبور خود را وارد می کردید.

اما در راستای یکپارچه سازی سامانه های فرهنگیان آموزش و پرورش، سامانه my medu.ir  پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش ایجاد و معرفی شد. یکی از خدمات اصلی مای مدیو به فرهنگیان، دریافت فیش حقوقی و حکم کارگزینی است که برای دریافت آن ها کافیست به سایت فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir مراجعه نمایید.

البته با توجه به تغییرات سایت مای مدیو نسبت به سامانه های قبلی، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی میسر است و با استفاده از کد پرسنلی نمی توانید فیش حقوق خود را دریافت نمایید. در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان شاغل را با هم بررسی می کنیم.

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی my medu.ir

برای دریافت فیش حقوق فرهنگیان با کد ملی my medu.ir ، ابتدا باید به صفحه اصلی سامانه ورود کرده و سپس به دو طریق ۱- استفاده از کدملی و رمز ۲- استفاده از درگاه دولت، وارد سامانه شده و فیش حقوقی را مشاهده نمایید. در سال های گذشته با مراجعه به  fish medu ir فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی قابل دریافت بود و بسیاری از فرهنگیان و معلمان هنوز برای دریافت فیش حقوق خود این آدرس اینترنتی را جستجو می کنند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره حساب

آیا امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره حساب وجود دارد؟ خیر، امکان دریافت فیش حقوقی معلمان از طریق شماره حساب وجود ندارد. معلمان آموزش و پرورش برای دریافت فیش حقوقی خود یا باید به سامانه my.medu.ir مراجعه نموده و با استفاده از کد ملی و رمز عبور my medu.irسایت فیش، فیش حقوقی خود را دریافت کنند، یا باید به صورت حضوری اقدام نمایند.

فراموشی رمز عبور سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه فیش حقوقی فرهنگیان نگران نباشید. سامانه my .medu.ir امکان بازیابی رمز عبور را فراهم کرده است. برای این کار باید پس از ورود به سامانه،ابتدا در بخش انتخاب نقش گزینه فرهنگی را انتخاب نمایید

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی