رقم دقیق حقوق کارمندان در ۱۴۰۳ | سقف حقوق کارمندان چه عددی است؟

کد خبر: 1268899

براساس گفته یکی از اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس، حداقل حقوق در سال آینده به ۱۰ میلیون تومان در تمام بخش‌های اجتماعی رسانده شده است.

رقم دقیق حقوق کارمندان در ۱۴۰۳ | سقف حقوق کارمندان چه عددی است؟

سومین لایحه بودجه سال آینده در حالی در کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی است که بنا به گفته اعضای این کمیسیون، حداقل حقوق به ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

این در شرایطی است که نمایندگان مجلس در سال گذشته تصویب کردند که در سال ۱۴۰۲ حقوق کارکنان دولت ۲۰ درصد افزایش پیدا کند و حداقل حقوق نیز ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شد.

باداین حال، آن‌طور که یکی از اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده درباره افزایش حقوق‌ها گفته است: حقوق کارمندان به ۲۰ درصد افزایش داده و به نوعی حقوق‌شان فیکس شده است.

به گفته جبار کوچکی‌نژاد، برای مالیات‌ حقوق نیز بنا شد کمتر از ۱۲ میلیون تومان مالیات پرداخت نکنند.

وی متذکر شده است: حداقل حقوق را به ۱۰ میلیون تومان در تمام بخش‌های اجتماعی رساندیم و این به همان نسبت سقف حقوق ۷ برابر می‌شود و به ۷۰ میلیون تومان می‌رسد که این حداکثر حقوقی است که یک فرد می‌تواند دریافت کند.

کوچکی‌نژاد یادآور شده است: مالیات‌ها را به صورت شناور دیدیم برای افرادی که تقریبا ۴۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.

وی متذکر شده است: در واقع ما طبقات پایین را بیشتر مشاهده کردیم و در ضمن ما در بخش امدادی ۳۰ درصد حقوق مستمری بگیران، کمیته امداد و بهزیستی را در نظر گرفتیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها