خبر مهم برای متقاضیان وام بدون کارمزد | پرداخت وام 300 میلیونی بدون سود با طرح آفتاب

کد خبر: 1270656

طرح آفتاب مبتنی بر پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد به سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز است.

خبر مهم برای متقاضیان وام بدون کارمزد | پرداخت وام 300 میلیونی بدون سود با طرح آفتاب

وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد «آفتاب» در شعب بانک سینا در سراسر کشور برای همه افراد و همچنین همه شرکت‌ها و سازمان‌ها جهت اعطا به پرسنل زیرمجموعه پرداخت می شود

با هر میزان سپرده‌گذاری در طرح آفتاب می‌توانید بر اساس ضرایب تسهیلاتی که بر اساس مدت سپرده‌گذاری تعیین‌ می‌شود، از وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد حداکثر تا ۳ میلیارد ریال برخوردار شوید

طرح تسهیلاتی آفتاب

طرح آفتاب مبتنی بر پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد به سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز است.

گروه هدف

تمام مشتریان حقیقی و شرکت های حقوقی (جهت پرداخت وام به پرسنل زیرمجموعه)

نوع سپرده

قرض‌الحسنه پس‌انداز با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریال جهت افتتاح حساب

نرخ تسهیلات

در قالب وام قرض الحسنه بدون کارمزد با نرخ کارمزد صفر

سقف تسهیلات

حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت، ۳ میلیارد ریال است

مدت سپرده گذاری

1 الی 12 ماه

دوره بازپرداخت

دوره بازپرداخت از حداقل ۶ ماه تا حداکثر 48 ماه تعیین شده است.

طرح آفتاب

 بانک سینا با طرح آفتاب «وام قرض‌الحسنه» بدون کارمزد می‌دهد

مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام گفت: در «طرح آفتاب» بانک سینا تسهیلات قرض‌الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس، آرش طاهرخانی مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: بانک سینا با بررسی‌ها و نیاز‌سنجی‌ انجام شده توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار بانک، محصولات خوبی را برای بهره‌مندی مشتریان عرضه کرد که تسهیلات قرض‌الحسنه طرح آفتاب به عنوان یک محصول منحصر به فرد و پر استقبال، یکی از آن‌ها است.

وی با اعلام اینکه میزان کارمزد و سود این تسهیلات صفر درصد است، ادامه داد: کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی می‌توانند از این تسهیلات که بر‌اساس ضریبی از میانگین معدل موجودی است، به منظور بهره‌مندی خود و یا پرداخت تسهیلات به کارکنان و پرسنل خود استفاده کنند.

مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام تصریح کرد: افراد می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰۰ هزار‌ ریال نسبت به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز اقدام کنند و از طریق سپرده‌گذاری به مدت یک تا ۱۲ ماه، حداکثر سه میلیارد ریال بر اساس معدل سپرده‌گذاری، تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد دریافت کنند و طی ۶ تا ۴۸ ماه نسبت به بازپرداخت آن اقدام کنند.

وی افزود: یکی از مزیت‌های مهم این تسهیلات امکان انتقال امتیاز تسهیلات است، به نحوی که اشخاص حقیقی می‌توانند امتیاز وام را به پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر و برادر خود واگذار کنند.

طاهرخانی ادامه داد: اشخاص و شرکت‌های حقوقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را، به پرسنل زیر مجموعه خود منتقل کنند.

وی تصریح کرد: می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات بانک سینا به نشانی اینترنتی tarh.sinabank.ir مراجعه کنند.

مدیر منطقه بانک سینا کرمانشاه و ایلام با بیان اینکه در این بانک علاوه بر طرح آفتاب طرح‌های دیگری نیز برای پرداخت تسهیلات وجود دارد، ادامه داد: یکی از این طرح‌ها طرح نرگس و نارون است؛ طرح نرگس برای اشخاص حقیقی و طرح نارون برای اشخاص حقوقی است.

بنا به گفته طاهر‌خانی از جمله طرح‌های دیگر این بانک می‌توان به طرح «نرگس» برای اشخاص حقیقی، طرح «نارون» برای اشخاص حقوقی، طرح تسهیلات «چشمه» با کارمزد دو درصد، «نیلوفر سپیدار» و اعطای کارت‌های اعتباری از جمله «اطلسی» عنوان کرد.

طاهرخانی اضافه کرد: براساس الزام بانک مرکزی، بانک‌های خصوصی می‌توانند ۵۰ درصد منابع خود را در استان تسهیلات پرداخت کنند، اما بانک سینا در استان کرمانشاه تا میزان ۱۰۰درصد منابع خود را تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام در ادامه با بیان اینکه این بانک از سال ۱۳۹۹ تاکنون یک‌هزار و ۷۳۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در استان کرمانشاه پرداخت کرده است، افزود: مجموع مبلغ ریالی این تسهیلات که به منظور اشتغال‌زایی، تکمیل، تعمیر و تجهیز مسکن در مناطق محروم پرداخت شده، ۲۹۰میلیارد ریال بوده است.

وی یکی از طرح‌های بانک سینا که به‌منظور حمایت از تولید کننده و مصرف کننده راه‌اندازی شده است را طرح «سیمارت» عنوان کرد و افزود: طرح سیمارت دارای یک بازارگاه با بیش از ۲۴ هزار کالا است که شهروندان برای خرید کالای مدنظر خود می‌توانند تسهیلات را با نرخ سود ۱۸ درصد دریافت، و در مدت ۳۶ ماه بازپرداخت داشته باشند./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها