مدیران خودرو | فروش اقساطی مدیران خودرو | قیمت محصولات مدیران خودرو

فروش اقساطی مدیران خودرو با وام 496 میلیونی و اقساط 60 ماهه | لینک ثبت نام آریزو 6 ، تیگو 7 پرو پرمیوم، فونیکس FX‌ پرمیوم و تیگو 8

کد خبر: 1271885

ثبت نام جدید فروش اقساطی چهار محصول از برند لوکس مدیران خودرو با شرایط استثنایی ویژه دهه فجر آغاز شد .

فروش اقساطی مدیران خودرو با وام 496 میلیونی و اقساط 60 ماهه | لینک ثبت نام آریزو 6 ، تیگو 7 پرو پرمیوم، فونیکس FX‌ پرمیوم و تیگو 8

خبرنگار شکیبا بقال زاده: خودرو شرایط فروش اقساطی فونیکس در بهمن 1402 توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شد. چهار محصول از برند لوکس مدیران خودرو در این دوره از فروش حضور دارند.

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی فونیکس را برای بهمن 1402 اعلام کرد. در این شرایط فروش، چهار محصول از برند لوکس مدیران خودرو حضور دارند. فونیکس آریزو 6 پرو اکسلنت، تیگو 7 پرو پرمیوم، فونیکس FX‌ پرمیوم و تیگو 8 پرومکس IE از جمله خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش هستند.

شرایط فروش فونیکس مدیران خودرو در بهمن 1402، از نوع اقساطی است. مشتریان برای شرکت در این بخشنامه باید حداقل 60 درصد قیمت خودرو را در زمان ثبت نام به حساب شرکت واریز نمایند. 40 درصد باقیمانده قیمت خودرو نیز تسهیلات خرید خودرو است. مشتریان می‌توانند بخش تسهیلات را در قالب اقساط یک الی پنج ساله بازپرداخت نمایند که سود آن 23 درصد است. همچنین سود انصراف 12 درصدی برای این شرایط فروش در نظر گرفته شده است. مهلت تحویل خودرو نیز 90 روز پس از تکمیل وجه پیش پرداخت و تایید اعتباری اقساط خواهد بود.به خریداران آریزو 6 مبلغ 496 میلیون تومان وام داده خواهد شد.

مدیران خودرو

شرایط فروش اقساطی فونیکس مدیران خودرو در بهمن 1402:

تیگو 7 پرو پرمیوم محصول جدیدی است که در مقایسه با شرایط فروش گذشته فونیکس، اکنون به این بخشنامه افزوده شده است. این خودرو جایگزین تیگو 7 پرو اکسلنت در سبد محصولات مدیران خودرو شده است. نسخه پرمیوم امکانات بیشتری را نسبت به نسخه اکسلنت در خود جای داده است. امکانات جدید اضافه شده به این خودرو شامل سنسور نقطه کور، آینه الکتروکرومیک، سنسور باران، سنسور پارک ، رادار خط خوان و هشدار برخورد از عقب هستند. تغییری در بخش فنی تیگو 7 پرمیوم رخ نداده است و این خودرو همچنان از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس CVT بهره می‌برد.

آشنایی با تیگو ۷ پرو پریمیوم مدیران خودرو در آستانه ورود به بازار

این روزها، زمزمه ورود نسخه جدید و  به‌روزتر تیگو ۷ پرو با نام تیگو ۷ پرو پریمیوم به بازار شنیده می‌شود. مدیران خودرو با اعلام لیست تغییراتی که در نسخه جدید این خودرو داشته، این زمزمه را تایید کرده است. در این مطلب، به بررسی ۷ پرو پریمیوم به‌عنوان نسخه به‌روز شده از سری‌های فعلی ۷ پرو می‌پردازیم.

بررسی مشخصات نسخه به‌روز شده تیگو ۷ پرو مدیران خودرو

کراس‌اوور محبوب مدیران خودرو در کلاس متوسط با فضای کافی برای ۵ سرنشین به بازار عرضه شد. این خودرو با طول ۴.۵ متر، عرض ۱.۸ متر ، ارتفاع۱.۷ متر و با فاصله محوری ۲.۷ متر، فضای مناسبی را  در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. موتور توربو شارژر تیگو ۷ پرو با حجم ۱.۵ لیتر، ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. توان موتور این کراس اوور از طریق گیربکس CVT با ۹ دنده به چرخ‌های جلو می‌رسد.  سیستم تعلیق تیگو ۷ پرو  پریمیوم در محور جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع پیشرفته چند اتصاله یا مالتی لینک است.

مدیران خودرو

مشخصات فنی
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی
حجم موتور ۱.۵ لیتر
پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژ
عملکرد فنی
قدرت ۱۵۷ اسب‌بخار
گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر
سرعت ۱۸۵ کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی ۸.۴ لیتر در صد کیلومتر

تیگو ۷ پرو پریمیوم چه تفاوتی با تیگو ۷ پرو مدیران خودرو دارد؟

نسخه به روز شده تیگو ۷ پرو پریمیوم، در ظاهر هیچ تفاوتی با خودرویی که تاکنون به بازار عرضه شده است ندارد. بنابر اعلام فونیکس، مدل پریمیوم تیگو ۷ پرو با آپدیت هایی در آپشن های موجود عرضه می شود. براساس اطلاعات منتشر شده آپشن‌های سنسور باران، سنسور پارک جلو، آینه الکتروکرومیک و رادارهای ADAS به این محصول اضافه شده است.

مدیران خودرو

در این بین، اصلی‌ترین تغییر را می‌توان در نصب سیستم‌های جدید کمکی راننده دانست، سیستم‌هایی که می‌توانند سطحی از راندگی خودران را برای تیگو ۷ پرو پریمیوم فراهم کند. این سیستم، مجموعه‌از کامل از سنسورها و رادارها و دوربین‌ها است که در هر لحظه، محیط اطراف خودرو را بررسی کرده و به راننده برای پیشگیری از وقوع تصادف و همچنین راختی بیشتر در زمان رانندگی کمک می‌کنند.

تیگو ۷ پرو پریمیوم، نسخه به روز شده تیگو ۷ پرو در ظاهر و طراحی هیچ تفاوتی با خودرویی که تاکنون به بازار عرضه شده است ندارد. اصلی‌ترین تغییر را می‌توان در نصب سیستم‌های جدید کمکی راننده دانست، سیستم‌هایی که می‌توانند سطحی از رانندگی خودران را برای تیگو ۷ پرو پریمیوم فراهم کند. این سیستم، مجموعه‌از کامل از سنسورها و رادارها و دوربین‌ها است که در هر لحظه، محیط اطراف خودرو را بررسی کرده و به راننده برای پیشگیری از وقوع تصادف و همچنین راحتی بیشتر در زمان رانندگی کمک می‌کنند. ت غییراتی که در تیپ جدید تیگو ۷ پرو شاهد آن هستیم همگی در بحث امکانات و تجهیزات هستند از جمله:

مدیران خودرو

آینه الکتروکرومیک

سنسور نقطه کور

سنسور باران

سنسور پارک جلو

اداره‌ای ADAS

رادار خط خوان

هشدار برخورد از عقب

تیگو ۷ پرو پرمیوم

علاوه بر امکانات ذکر شده، در تیگو ۷ پرو پرمیوم آپشن هایی نظیر:

۶ کیسه هوای ده نقطه‌ای

مدیران خودرو

سیستم کنترل پایداری و کشش

دسته دنده الکترونیکی

دوربین ۳۶۰ درجه

دوربین دنده عقب داینامیک

کروز کنترل

سنسور نور

صندلی راننده ۶ حالته برقی

صندلی شاگرد ۴ حالته برقی

گرم کن صندلی‌های جلو

شارژر وایرلس

مدیران خودرو

سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله

نورپردازی کابین

استارت دکمه‌ای و استارت خودرو به وسیله ریموت

ورود بدون کلید

سقف پانورامیک

قیمت تیگو ۷ پرو پریمیوم مدیران خودرو

با توجه به اینکه هنوز اطلاعات کاملی از تیگو ۷ پرو پریمیوم منتشر نشده، مدیران خودرو هم قیمت این محصول را اعلام نکرده است. اما گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد باید منتظر قیمتی نزدیک به نسخه حال حاضر این خودرو باشیم. آخرین قیمت تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۴۵۶ میلیون تومان بوده است.

منبع : دیجیاتو

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها