حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان در سال جدید

واریزی جدید در این ماه برای بازنشستگان | حقوق این دسته از بازنشستگان از همین ماه افزایش می‌یابد

کد خبر: 1272077

این افزایش بــه میزان ۱۰ درصد حقوق ثابت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ گردیده است و برای آندسته از مشترکین تحت پوشش است که قبل از ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ بازنشسته شده‌اند.

واریزی جدید در این ماه برای بازنشستگان |  حقوق این دسته از بازنشستگان از همین ماه افزایش می‌یابد

این افزایش بــه میزان ۱۰ درصد حقوق ثابت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ گردیده است و برای آندسته از مشترکین تحت پوشش است که قبل از ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ بازنشسته شده‌اند.

ضابطه ترمیم حقوق بازنشستگان محترم از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ابلاغ شده و باید با حقوق بهمن اجرایی شود.

طبق هماهنگی‌های بعمل آمده به استناد تبصره ۳ ماده ۱۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و لزوم اجرای تبصره مذکور برای مشترکین صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح، ضابطه ترمیم حقوق بازنشستگان محترم از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ابلاغ شده می‌بایست با حقوق بهمن اجرایی گردد.

لازم به توضیح است این افزایش کــه بــه میزان ۱۰ درصد حقوق ثابت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ گردیده است، برای آندسته از مشترکین تحت پوشش که قبل از ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ بازنشسته شده‌اند بطور کامل و برای مشترکین محترمی که بعد از این تاریخ بازنشسته شده باشند به نسبت تعداد ماه‌های برخورداری، اجرا شده و این دسته از عزیزان نیز به همان نسبت از این افزایش بهره‌مند خواهندبود.

زمان دقیق پرداخت پاداش بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بوده که پیش از این برای ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر به میزان ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است، گفت: بودجه لازم برای سایر بازنشستگان نیز  روز گذشته تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

داوود منظور در خصوص پرداخت پاداش بازنشستگان، مطرح کرد: برای آن دسته از بازنشستگانی که سال گذشته بازنشسته شدند، پاداش پایان خدمت باید به صورت متمرکز و از طریق سازمان اختصاص پیدا می‌کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه که در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان سخن می‌گفت، با اشاره به وضعیت تخت‌های بیمارستانی در کشور، اظهار کرد: متوسط کشور ۱.۸ تخت بیمارستانی به ازای هر هزار نفر جمعیت است، ولی این نسبت در لرستان بسیار پایین است.

به نقل از ایسنا، منظور عنوان کرد: با این وجود چندین بیمارستان مهم به ویژه بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، دورود و کوهدشت در استان در حال ساخت هستند که تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

 انتظار بازنشستگان برای واریز پاداش خدمت در چند روز آینده

براساس وعده سازمان برنامه و بودجه قرار است پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی تا قبل از پایان بهمن پرداخت شود.

انتظار بازنشستگان برای واریز پاداش خدمت در چند روز آینده

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از معلمان بازنشسته از انتظار برای دریافت معوقات مزدی خود تا پایان بهمن خبر دادند؛ این بازنشستگان یک‌سوم پاداش پایان خدمت خود را دریافت کرده‌اند و حالا در انتظار واریز دوسوم باقیمانده هستند.

روز گذشته رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: باقی‌مانده پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

بازنشستگان می‌گویند امیدواریم قبل از پایان بهمن تمام معوقات مزدی ما پرداخت شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها