شگفتانه ایران خودرو برای مشتریان پژو پارس | افزایش قیمت پژو پارس در بازار | خریداران پژو پارس چقدر سود می کنند؟

کد خبر: 1272391

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو پژو پارس در تاریخ ۱۳ بهمن . برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین پژو پارس وارد سایت شوید.

شگفتانه ایران خودرو برای مشتریان پژو پارس | افزایش قیمت پژو پارس در بازار | خریداران پژو پارس چقدر سود می کنند؟

 آخرین قیمت انواع خودرو پژوپارس برای امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

قیمت پژوپارس صفر در امروز

بر این اساس قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به ۷۵۵ میلیون تومان رسید و امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین پژو پارس XU۷P سال ، به ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش ۵ میلیونی به ۶۱۵ میلیون تومان رسید. بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو پژو پارس در تاریخ ۱۱ بهمن برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین پژو پارس وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

همچنین پژو پارس ELX-TU۵ در بازار به  ۷۵۵ میلیون تومان رسید و امروز با افزایش ۵ میلیونی به ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۷۱۵ میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش ۵ میلیونی به ۷۲۰ میلیون تومان رسید.

قیمت کارخانه پژو پارس

قیمت کارخانه خودروهای پژوپارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است.

قیمت این پژو پارس XU۷P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹  میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است.

همچنین قیمت پژو پارس XU۷P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

تاریخچه پژوپارس

پژو پارس، یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع خودرو های ایرانی می باشد که در شرکت خودرو سازی ایران خودرو تولید آن انجام می شود و وارد بازار فروش خودرو های ایرانی می شود. این خودرو که اصالتا خودرویی فرانسوی است، نمونه ی ایرانی خودروی پژو ۴۰۶ در کشور فرانسه می باشد که پس از خودروی پژو ۴۰۵ وارد بازار این کشور شد. طی سال های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۴ در این کشور تولید این خودرو انجام گرفت که یکی از بهترین خودرو های تولید این کشور نیز به شمار می رفت. اما در کشور ایران، تولید این خودرو توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و تا کنون، تولید این خودرو ادامه پیدا کرده است. قبل از تولید و عرضه گسترده پژو پارس، این خودرو تحت عنوان پژو پرشیا و در قالب ظاهری تقریبا متفاوتی وارد بازار ایران شد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.​

قیمت انواع خودرو پژو پارس
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژوپارس LX ۱۴۰۲ صفر ۷۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر  ۶۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال سفارشی ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۰۹,۵۴۵,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۳۳,۸۹۷,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۷۵,۲۰۱,۰۰۰
پژو پارس ELX-TU۵ ۱۴۰۱ صفر  ۷۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۱  صفر  ۶۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۱  صفر ۵۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۱  صفر ۶۰۵٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P ۱۴۰۱  صفر ۴۸۸٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۱  صفر ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۰ صفر ۵۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۰ صفر ۷۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰
منبع: باما

اقتصادآنلاین

تولید‌ پژو پارس متوقف نمی‌شود؛ سال آینده پارس ۸۵گانه داریم

معاون وزیر صمت گفت: با توافقاتی که در سطح دولت انجام شد، از سال آینده خودروی پژو پارس با استانداردهای ۸۵ گانه تولید می‌شود.

به گزارش فارس، منوچهر منطقی  در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری در پاسخ به سؤالی درباره سرنوشت تولید خودروهای پارس توسط ایران‌خودرو و مطالبه متقاضیان این خودرو در پویش‌های فارسِ من،‌ اظهار داشت: با توافقاتی که در سطح دولت انجام شد، مقرر شد که تولید پژوپارس متوقف نشود و‌ ادامه یابد.

معاون حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: ‌براساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده مقرر شد ‌خودرو پژوپارس به همه افرادی که در سامانه یکپارچه برای خرید این خودرو ثبت نام کرده‌اند تحویل ‌‌شود.

* پژو پارس با استانداردهای 85‌گانه در راه است

وی با بیان اینکه خودرو پژو پارس قیمت مناسبی دارد و مردم آن را می‌پسندند، گفت: بهتر است این قبیل خودروها، به جای توقف تولید به‌روز‌رسانی شوند در این راستا از سال آینده خودروی پژو پارس با استانداردهای 85 گانه تولید می‌شود.

به گزارش فارس پیش از این سازمان ملی استاندارد اعلام کرده بود که خودرو پژو پارس که فاقد استانداردهای 85 گانه است بنابراین تا نیمه اسفند امسال مجوز تولید دارد و پس از آن تولید نمی‌شود؛ به دنبال آن ایران خودرو‌ اعلام کرد‌ مجوز استاندارد هر خودرویی صادر نشود خط تولید آن را متوقف می‌کنیم.

‌اما اخیرا مدیرعامل ایران‌خودرو اعلام کرد: رایزنی‌ها‌ برای ادامه تولید پژو پارس در سال آینده در حال انجام است و با حمایتی که سازمان ملی استاندارد انجام داده است، پژو پارس تا پایان سال تولید می‌شود.

وضعیت پژو پارس و چند محصول مهم دیگر

شرکت خودروسازی ایران خودرو می گوید: به دنبال تمدید مجوز تولید پژو پارس هستیم.

جی پلاس؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پوزش از مشتریان برای تاخیر در تحویل برخی از محصولات گفت: ایران خودرو به تعهدات خود عمل می‌کند و در صورت عدم تمدید مجوز تولید محصول پارس که تا پایان امسال است، به تحویل خودرو جایگزین با سطح استاندارد بالاتر اقدام خواهد کرد.

علیمردان عظیمی، در حاشیه آیین تحویل هزار دستگاه آرناپلاس به وزارت کشور، با بیان این که تعدادی از مشتریان در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اما دریافت نوبت و اولویت لزوما به معنای پیش‌خرید نیست، خاطرنشان کرد: با این وجود، نوبت هیچ یک از متقاضیان حذف نخواهد شد و ایران خودرو مصر است در راستای رضایت آنان و با پی‌گیری‌هایی که از سوی مسوولان در حال انجام است، سال آینده تولید این محصول را به میزان ثبت نام‌های صورت گرفته در سامانه یکپارچه ادامه دهد.

وی تصریح کرد: نوبت هیچ یک از مشتریان حذف نخواهد شد و حتی در صورت عدم تمدید مجوز تولید، خودروی جایگزین مانند سورن یا دنا تحویل خواهد شد.

عظیمی درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز گفت: رسالت گروه صنعتی ایران خودرو تامین ناوگان حمل و نقل عمومی است و بر همین اساس، امروز واگذاری هزار دستگاه کامیونت آرنا پلاس را به منظور بهره برداری در حوزه خدمات شهری و آتش نشانی به وزارت کشور آغاز کردیم. درحال حاضر ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی داخلی سازی شده را برای تحویل به شهرداری کرج آماده کرده‌ایم.

به گفته وی مقرر شده، وزارت کشور تعهدی برای خرید بیش از این تعداد ایجاد کند تا با ظرفیت‌های موجود با سرعت نسبت به تولید و تحویل آن اقدام شود.

عظیمی ادامه داد: ایران خودرو دیزل این آمادگی را دارد تا ماهانه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تولید و واگذار کند.

وی از توافق با وزارت کشور برای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌رانی خبر داد و‌ گفت: ۲۰۰ هزار ناوگان فرسوده داریم که براساس توافق صورت گرفته با وزارت کشور، در برنامه‌ای تاکسی سورن که دارای استانداردهای لازم و مورد قبول تاکسی‌رانان است را برای نوسازی ناوگان تحویل این وزارت‌خانه خواهیم داد.

وی افزود: در توافق با وزارت کشور مقرر شد تا پایان سال ١٨٠٠ دستگاه تاکسی برقی را نیز تامین و وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنیم.

وی از آغاز تولید انبوه ری‌را بنزینی در بهمن ماه خبر داد و افزود: ری‌را برقی نیز سال آینده وارد خط تولید خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها