ثبت نام خودرو در بورس از 24 بهمن | ۱۰ میلیون بده ماشین لوکس بگیر!

کد خبر: 1274173

روز ۲۴ بهمن قرار است ۵۰۰ خودروی کی ام سی T8 در بورس کالا عرضه شود.

ثبت نام خودرو در بورس از 24 بهمن |  ۱۰ میلیون بده ماشین لوکس بگیر!

با توجه به این که تعداد خودرو‌های عرضه شده در بورس محدود است بازار سیاه جدید ایجاد شده است.

برخی از افراد با دریافت مبلغی بین ۱ تا ۱۰ میلیون تومان ثبت نام خودرو در بورس را انجام می‌دهند.

آنطور که به نظر می‌رسد به مرور با کنار رفتن سامانه یکپارچه بازار ثبت نام خودرو با شیوه‌های جدید داغ شده است.

خرید آسان خودرو از کارخانه تبدیل به آرزویی برای مردم شده است و سامانه یکپارچه هم نتوانست وضعیت بازار را سامان دهد.

در نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص خرید خودرو KMc T ۸ که قرار است به ترتیب سه شنبه ۲۴ بهمن در تالار خودرو عرضه شود آمده است:

مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۸: ۳۰ روز عرضه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۱۰ درصد است.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) و همینطور هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو را دارد.

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا خودرو خریداری کرده اند به استثنای کامیون و کامیونت، امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت.

گفتنی است، تالار خودرو بورس کالای ایران سه شنبه ۲۴ بهمن میزبان عرضه ۵۰۰ دستگاه کی‌ام‌سی T ۸ متعلق به شرکت کرمان موتور و چهارشنبه ۲۵ بهمن میزبان عرضه ۵۰ دستگاه خودرو کامیون کشنده فاو متعلق به سیباموتور است./ روزگار خودرو

حراج کی‌ام‌سی T8 کرمان موتور بدون قرعه کشی

در نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص خرید خودرو KMc T8 که قرار است به ترتیب سه شنبه 24 بهمن در تالار خودرو عرضه شود آمده است:

مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه شنبه 24 بهمن است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد است.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) و همینطور هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو را دارد.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا خودرو خریداری کرده اند به استثنای کامیون و کامیونت، امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت.

گفتنی است، تالار خودرو بورس کالای ایران سه شنبه 24 بهمن میزبان عرضه 500 دستگاه کی‌ام‌سی T8 متعلق به شرکت کرمان موتور و چهارشنبه 25 بهمن میزبان عرضه 50 دستگاه خودرو کامیون کشنده فاو متعلق به سیباموتور است./ تسنیم

 فروش نقد و اقساطی سه محصول در دستورکار یک خودروساز خصوصی قرار گرفت

کرمان موتور فروش نقدی جک X5 و جک J4 را آغاز کرد. همچنین این خودروساز پیکاپ T8 را با شرایط اقساطی به متقاضیان واگذار می کند.

براساس اعلام کرمان موتوری ها جک X5 و جک J4 به ترتیب با قیمت هایی حدود یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان و ۷۸۰ میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور می شود.

مدیران فروش کرمان موتور قول داده اند که هر دو محصول خود را بعد از تکمیل پرونده و واریز وجه از سوی متقاضی طی ۹۰ روز کاری به مشتریان واگذار کنند.

این خودروساز خصوصی تعهد داده به هر دلیل در موعد مقرر خودروهای فروخته شده را تحویل نداد ماهانه ۳ درصد از قیمت خودرو را به عنوان جریمه محاسبه و به حساب مشتریان خود واریز کند.

نکته قابل توجه اینکه هنوز جک X5  در بازار خودرو رویت نشده و خریدادان این خودرو می توانند به نوعی دست بالا را در بازار خودرو داشته باشند.د

همچنین رنگ هایی که متقاضیان هر دو خودرو می توانند برای انها سفارش گذاری کنند عبارت از سفید، مشکی، خاکستری و طوسی روشن متالیک.

اما پیکاپ T8 به صورت قسطی به متقاضیان واگذار می شود.

قیمت کارخانه ای این پیکاپ حدود یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است اما خریداران با پرداخت حدود ۸۶۰ میلیون تومان می توانند این خودروی جذاب را در اختیار بگیرند.۴۸۰ میلیون تومان از قیمت خودرو به صورت اقساطی محاسبه می شود. این خودروساز ۴۸۰ میلیون تومان از قیمت خودرو را به صورت قسطی طی ۱۲ فقره چک به مبلغ ۲۰ میلیون تومان هر دو ماه یکبار که متقاضیان در در وجه شرکت کرمان موتور صادر کردند، دریافت می کند

باقی مانده قیمت خودرو نیز طی یک فقره چک به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ به مبلغ حول و حوش ۶۰۰ میلیون تومان در اختیار کرمان  موتور قرار می گیرد.

سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری چهار رنگی است که متقاضیان پیکاپ T8 می توانند انتخاب کنند.

تحویل پیکاپ ها از سوی کرمان موتور در ۶۰ روز کاری بعد از تکمیل پرونده و واریز وجه از سوی خریداران، گارانتی شده است.

سند این خودرو تت زمان تسویه حساب کامل در رهن کرمان موتور است.

همچنین این خودروساز امکان خرید نقدی برای منقاضیان پیکاپ T8 را مهیا کرده و متقاضیان می توانند این خودرو را بعد از پرداخت وجه و تمکیل پرونده در ۶۰ روز کاری تحویل بگیرند./اکو ایران

افزایش قیمت KMC X5 کرمان موتور با مدل 1403

از روز سه‌شنبه مورخ 17 بهمن‌ماه 1402 شرکت کرمان موتور، فروش کی ام سی X5 مدل 1403  را آغاز کرده و به همین دلیل نیز قیمت این خودرو، دستخوش تغییراتی شده است. در جدول زیر، نحوه تغییر قیمت خودرو KMC X5 را مشاهده می‌کنید:

زمان / قیمت مصوب

آبان 1402    1,329,100,000

بهمن 1402    1,340,500,000

قیمت کی‌ ام‌ سی X5 کرمان موتور در پاییز 1402

آبان 1402: شورای رقابت، قیمت نهایی کی‌ام‌سی X5 کرمان موتور را اعلام کرد. قیمت این خودرو یک میلیارد و 329.1 میلیون تومان تعیین شده و کرمان موتور قصد دارد به زودی آن را عرضه کند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها