وام | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

مستاجران خبر خوش رئیسی رسید | دریافت وام 150 میلیونی با اقساط ۳ میلیونی + شرایط ثبت نام وام 150 میلیونی

کد خبر: 1274377

بانک مسکن به منظور کمک به مشتریان خود برای خرید خانه یا دیگر موارد تسهیلاتی تحت عنوان «مانا» را تدارک دیده است. سقف این وام 150 میلیون تومان بوده و سود آن نیز به کمتر از 20 درصد می‌رسد.

مستاجران خبر خوش رئیسی رسید | دریافت وام 150 میلیونی با اقساط ۳ میلیونی + شرایط ثبت نام وام 150 میلیونی

خبرنگار شکیبا بقال زاده: افرادی که مایل به دریافت وام ۱۵۰ میلیونی طرح مانا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید حداقل ۳۰ میلیون تومان سپرده گذاری داشته باشند. ضمنا باید حداقل پنج ماه از سپرده گذاری آن‌ها بگذرد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. سود این تسهیلات ۱۷ درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت آن با توجه به نوع استفاده متفاوت است. در صورتی که فرد این تسهیلات را برای بخش مسکن به کار بگیرد، حداکثر طی ۶۰ ماه و در صورت تمایل به استفاده از آن در بخش‌های دیگر، حداکثر ۲۴ ماه امکان تسویه آن را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن میزان هر قسط به ۳ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۸۸۶ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات ۷۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۱۸۲ تومان و جمع رقم وام و سود آن نیز ۲۲۳ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۱۸۲ تومان اعلام شده است.

شرایط دریافت وام طرح مانا

کسب رتبه اعتبارسنجی و نداشتن سابقه چک برگشتی و بدهی تسهیلات از شرایط دریافت این وام محسوب می‌شود. در صورتی که مایل به دریافت این تسهیلات باشید نباید ۳۰ میلیون تومان را از حساب خود خارج کنید. در غیر این صورت قرارداد تسهیلاتی شما فسخ خواهد شد. افراد در صورتی که مایل به دریافت این تسهیلات نباشند می‌توانند امتیاز آن را به اقوام درجه یک منتقل کنند.

وام 300 میلیون تومانی بانک دی با کارمزد 4 رصد

مشتریان بانک دی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه با حداقل کارمزد هستند امکان درخواست تسهیلات طرح «باران» را دارند. سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون و برای حقوقی‌ها 750 میلیون تومان است.

به گزارش  رده، افراد حقیقی که مایل به دریافت وام هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل 10 میلیون تومان تا زمان تسویه اقساط نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام معرفی ضامن رسمی کسر از حقوق است. افراد ظرف مدت حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه این امکان را دارند تا اقساط تسهیلات مذکور را پرداخت کنند. کارمزد این تسهیلات از چهار درصد بیشتر نخواهد بود.

افراد حقیقی دریافت کننده وام با توجه به شرایط مذکور باید به صورت ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بدهند. کل سود تسهیلات 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز به 336 میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

بانک دی براساس قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی مصوب بیست و یکم فروردین سال 1379، با هدف آسان و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی تشکیل شد.

این بانک همواره در راستای تحقق اهداف ذکر شده، براساس عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی در چارچوب و مقررات جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا فعالیت می‌کند.

این بانک تا به حال توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1398، جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی 96، تندیس اولین المپیاد بانکی 96 و … را کسب کند./ کاما پرس

وام بازنشستگان ۱۴۰۲

در این گزارش درباره وام ضروری بازنشستگان کشوری و سایت بازنشستگان کشوری www.cspf.ir بیشتر بخوانید.

وام بازنشستگان از جمله وام‌هایی است که با درصد پایین و بازپرداخت بالا توسط بانک‌های رفاه و صادرات به متقاضیان بازنشسته تعلق می‌گیرد. وام ضروری بازنشستگان یا وام بازنشستگان کشوری به صورت هر ساله به درخواست کنندگان این وام داده می‌شود.

وام بازنشستگان تامین اجتماعی

وام بازنشستگان ۴ درصد کارمزد دارد و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است. وام ضروری بازنشستگان به افرادی که در ارگان‌های دولتی بازنشسته شدن تعلق می‌گیرد.

ابتدا می بایست وارد سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی، به نشانی اینترنتی vaam.kabtatamin.ir شوید. سپس، گزینه ثبت نام وام را از بالای صفحه، انتخاب نمایید. لازم به ذکر است ثبت نام این وام در مرحله جدید از ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه بوده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی آغاز شد. نحوه ثبت‌نام وام بازنشستگان و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام شد. وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری به بازنشستگان واجد شرایط پرداخت می‌شود. ثبت‌نام وام بازنشستگان به شکل غیرحضوری انجام می‌شود

شرایط دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه بازنشستگان، دارا بودن ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی ۱۵۰ میلیون ریال، دارای سن ۵۰ تا ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی ۳ سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

طبق این گزارش، برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران ساکن در تمام شهرستان‌های کشور در این مرحله از پرداخت تسهیلات، براساس تعداد مستمری‌بگیران هر شهرستان سهمیه‌ای در نظر گرفته شده که در صورت ثبت‌نام بیش از سهمیه در نظر گرفته شده، افراد از طریق قرعه‌کشی انتخاب و به بانک رفاه کارگران جهت دریافت وام معرفی می‌شوند و افرادی که در این مرحله در صورت داشتن شرایط، موفق به دریافت تسهیلات مذکور نمی‌شوند، در مراحل بعدی که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد، مجدداً می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین اعلام کرده است بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای دریافت این تسهیلات، نیاز به مراجعه به هیچ مجموعه‌ای ندارند و درخواست خود را صرفاً باید به‌صورت غیرحضوری و از طریق درگاه معرفی شده ثبت کنند و در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام به‌صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۱۴۲۰ با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

سایت ثبت نام ۳۰ میلیون وام بازنشستگان

سایت ثبت نام وام ۳۰ میلیونی وام بازنشستگان به آدرس الکترونیکی https://eservices.cspf.ir/Auth-api/auth/login است برای ورود به سایت ثبت نام وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان برر وی لینک زیر کلیک کنید.

۸

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها