فوری/ عیدی ویژه بانک ها در ایام شعبانیه برای متقاضیان وام | دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی به محض افتتاح حساب

کد خبر: 1274466

مشتریان بانک دی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه با حداقل کارمزد هستند امکان درخواست تسهیلات طرح «باران» را دارند. سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون و برای حقوقی‌ها 750 میلیون تومان است.

فوری/ عیدی ویژه بانک ها در ایام شعبانیه برای متقاضیان وام | دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی به محض افتتاح حساب

مشتریان بانک دی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه با حداقل کارمزد هستند امکان درخواست تسهیلات طرح «باران» را دارند. سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون و برای حقوقی‌ها 750 میلیون تومان است.

افراد حقیقی که مایل به دریافت وام هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل 10 میلیون تومان تا زمان تسویه اقساط نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام معرفی ضامن رسمی کسر از حقوق است. افراد ظرف مدت حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه این امکان را دارند تا اقساط تسهیلات مذکور را پرداخت کنند. کارمزد این تسهیلات از چهار درصد بیشتر نخواهد بود.

 

افراد حقیقی دریافت کننده وام با توجه به شرایط مذکور باید به صورت ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بدهند. کل سود تسهیلات 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز به 336 میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

درباره اهداف و برخی از دستاوردهای بانک دی بیشتر بدانید

بانک دی براساس قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی مصوب بیست و یکم فروردین سال 1379، با هدف آسان و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی تشکیل شد.

این بانک همواره در راستای تحقق اهداف ذکر شده، براساس عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی در چارچوب و مقررات جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا فعالیت می‌کند.

این بانک تا به حال توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1398، جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی 96، تندیس اولین المپیاد بانکی 96 و … را کسب کند.

شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک پارسیان با اقساط 5 میلیون تومان

بانک پارسیان به منظور حمایت از مشتریان حقیقی و حقوقی خود طرح تسهیلاتی به نام «امتیازی» را تدارک دیده است. حداکثر سقف این تسهیلات برای افراد حقیقی به 300 میلیون تومان و برای افراد حقوقی به 750 میلیون تومان می‌رسد.

به نقل از رده، حقیقی‌هایی که مشتری بانک پارسیان هستند، امکان استفاده از وام 300 میلیونی این مجموعه با کارمزد چهار درصد را دارند. این تسهیلات به هیچ عنوان سودی ندارد و در قالب قرارداد قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند. افراد بعد از دریافت این تسهیلات حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه فرصت بازپرداخت دارند. هر قسط این وام با توجه به شرایط مذکور، 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود این تسهیلات 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن به 336 میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد./کاماپرس

شرایط و مقررات دریافت وام با کارت یارانه

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

وام فوری خوداشتغالی بانک رفاه کارگران به افرادی اعطا می‌شود که از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و مورد تایید یکی از این نهادها قرار بگیرند.

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و… صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد.

افرادی واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی مهر پوز هستند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پس انداز یا جاری داشته باشند و حداقل دو ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان گذشته و میانگین مناسب ایجاد شده باشد. ثبت نام کنندگان برای این وام باید ضمن داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد پذیرش بانک نیز داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۹۶ تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال پوزهای فروشگاهی متصل به این مجموعه و پرداخت وام قرض الحسنه ویژه از محل حساب دستگاه‌های پوز اعلام کرده است. امکان دریافت وام قرض الحسنه جهت خرید کالا و خدمات مورد نیاز از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک برای دارندگان دستگاه‌های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه‌های پوز بانک در قالب قرارداد «پذیرندگی طرح کالا کارت» از جمله دیگر اهداف برپایی این جشنواره هستند.

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارگران به افرادی اعطا می‌شود که از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و مورد تایید یکی از این نهادها قرار بگیرند.

مشتریان بانک رفاه کارگران که به وام ۱۵۰ میلیون تومانی این مجموعه احتیاج دارند گذشته از ارائه معرفی نامه باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از افتتاح حساب مذکور، باید حداقل ۱۰۰ هزار تومان در این سپرده نگهداری شود. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سودی ندارد، تنها به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۸۴ ماه می‌رسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها