پیشنهاد ایران خودرو به مشتریان پژو پارس | سورن یا پژو ۲۰۷ نقدی و اقساطی بخرید + لینک ثبت نام

کد خبر: 1275747

مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو از پیشنهاد این شرکت به متقاضیان پارس برای جایگزینی این خودرو با سایر محصولات استاندارد خبر داد.

 پیشنهاد ایران خودرو به مشتریان پژو پارس | سورن یا پژو ۲۰۷ نقدی و اقساطی بخرید + لینک ثبت نام

مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو از پیشنهاد این شرکت به متقاضیان پارس برای جایگزینی این خودرو با سایر محصولات استاندارد خبر داد.

کیوان پناهی افزود: با توجه به الزام اجرای استانداردهای 85گانه در خودروهای تولیدی و عدم توانایی پلتفرم (بن‌سازه) محصول پارس در تطابق با استانداردها، به متقاضیان پیشنهاد شده تا این محصول را با دیگر خودروهای ایران‌خودرو که مطابق با استانداردهای 85 است جایگزین کنند.

وی با بیان این‌که، گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای احترام به متقاضیان برای خرید خودرو، شرایط خرید سایر محصولات دارای استانداردهای 85گانه را برای متقاضیان پارس فراهم کرده، تصریح کرد: پیشنهادهای ارایه شده شامل سورن و پژو 207 سقف شیشه‌ای از منظر کلاس ابعادی و مطلوبیت بازار نزدیک به پارس هستند.

پناهی ادامه داد: ایران‌خودرو با حفظ حقوق مشتریان، براساس اولویت‌های سامانه یکپارچه متقاضیان را فراخوان می‌کند تا هر یک از آنان براساس زمان واریز وجه در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

به گفته وی، ایران‌خودرو، در راستای ایجاد شرایط مناسب پرداخت وجه خودرو برای متقاضیان، با وجودی‌که تمامی خودروهای این شرکت دارای تفاوت قابل توجهی با قیمت حاشیه بازار هستند، امکان پرداخت بخشی از وجه خودرو به صورت اقساطی را فراهم کرده است./ تسنیم

سمند سورن و پژو ۲۰۷ زیر قیمت بخرید

ثبت نام اقساطی ایران خودرو با عرضه خودروهای سمند سورن و پژو ۲۰۷ آغاز شد.

 فروش اقساطی ایران خودرو  ویژه سمند سورن XU۷P  و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای آغاز شد. در ادامه جزییات جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

بر اساس اطلاعیه جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو، ثبت نام سمند سورن XU۷P  و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای با موعد تحویل ۹۰ روزه آغاز شده است. متقاضیان باید کل مبلغ را به صورت یکجا واریز کنند. همچنین امکان ثبت نام اقساطی ایران خودرو نیز فراهم شده است. سند خودرو واگذار شده تا زمان تسویه چک‌های اقساط، در رهن شرکت ایران خودرو باقی خواهد ماند. در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی باید تایید شود. جزییات را در تصاویر ادامه بخوانید.

1

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. زمان شروع ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی این طرح از روزیکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

هریک از متقاضیان ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی واجد شرایط مجاز به ثبت نام یک خودرو است.

2

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه و سایر خودروسازان ۲۴ ماه است.

گفتنی است: ، شرکت ایران خودرو اطلاعیه شرایط فروش فوق العاده اختیاری به روش نقدی و روش نقد و اقساط جهت متقاضیان عادی خودرو پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و برای آنها پیامک ارسال گردیده است را منتشر کرده است./ اقتصاد آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها