خبر فوری برای سهام عدالتی ها | رقم دقیق سود سهام عدالت اعلام شد | سهامداران عدالت چقدر سود خواهند گرفت؟

کد خبر: 1277754

مبلغ مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد.

خبر فوری برای سهام عدالتی ها | رقم دقیق سود سهام عدالت اعلام شد | سهامداران عدالت چقدر سود خواهند گرفت؟

وزیر اقتصاد: مرحلهٔ دوم سود سهام عدالت که احتمالا ۳۰ درصد کمتر از مرحلهٔ اول است در ۲۵ اسفند واریز می‌شود.

با این احتساب دارندگان سهام یک میلیونی حدودا ۹۷۰ هزار تومان و دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی حدود ۵۱۵ هزار تومان دریافت خواهند کرد./ باشگاه خبرنگاران

به گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت که قرار است ۲۵ اسفند واریز شود حدود۳۰ درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است. سید احسان خاندوزی در حاشیه رونمایی از سامانه مدیریت ریسک فساد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سود سهام عدالت طبق قرار ٢۵ اسفند ۱۴۰۲ واریز می‌شود که مبلغ آن٣٠ درصد کمتر از رقمی است که پاییز امسال برای سهامداران واریز شد.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: وی افزود: البته رئیس سازمان بورس رقم دقیق سود سهام عدالت را اعلام ‌می‌کند و امیدواریم که ٢۵ اسفند ماه به حساب سهامداران واریز شود.

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سود سهام عدالت متوفیان هم در این تاریخ پرداخت می‌شود یا خیر؟ گفت:تمام دارندگان سهام عدالت مشمول دریافت سود در همین تاریخ خواهند بود.

نحوه ورود به سایت استعلام سهام عدالت

جهت دریافت استعلام سهام با کد ملی تنها داشتن کد سجام کافی است. برای دسترسی به اطلاعات، کاربران بازار سرمایه باید وارد سایت سمات به آدرسشوند. سپس به درگاه یکپارچه ذینفعان وارد شده و ثبت نام کنند.

پس از تکمیل اطلاعات، کاربران با کدملی و رمزعبور می‌توانند وارد پنل کاربری خود شوند. برای امنیت بیشتر رمز یک بار مصرف نیز به شماره همراه سهامدار ارسال می‌شود.

سهامداران پس از ورود به پنل برای اطلاع از تعداد سهام‌ های موجود در سبد سرمایه‌گذاری خود در قسمت درگاه الکترونیک سهامدار، بخش اوراق بهادار، سبددارایی خود را مشاهده می‌کنند.

در بخش سبد دارایی می‌تواند تعداد سهام‌ها و مبلغ سرمایه‌گذاری، گردش معاملات، گزارش سودهای پرداخت شده، مجامع، اطلاعیه‌های نماد، گردش دارایی، تاریخچه سود سهام عدالت و گزارش حق تقدم استفاده نشده قابل مشاهده است.

خبرآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها