اقساطی کوییک بخرید | پیش فروش سایپا با شرایط اقساطی با ۱۸۶ میلیون پیش پرداخت | آخرین فروش سایپا با تحویل سه ماهه بصورت اقساطی

کد خبر: 1278591

در ادامه جزئیات جدید از پیش فروش سایپا را بخوانید.

اقساطی کوییک بخرید | پیش فروش سایپا با شرایط اقساطی با ۱۸۶ میلیون پیش پرداخت | آخرین فروش سایپا با تحویل سه ماهه بصورت اقساطی

 شرایط پیش فروش سایپا برخی از محصولات شرکت‌های سایپا و پارس خودرو ویژه نیمه شعبان اعلام شد.

به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه خودرو سازی سایپا می‌رساند، شرایط پیش فروش برخی از محصولات شرکت‌های سایپا و پارس خودرو به شرح ذیل در سامانه گروه خودرو سازی سایپا اجرایی خواهد شد.

فعالسازی ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۲

شرایط اختصاصی پیش فروش سایپا جهت متقاضیان عادی:

۱ – حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.

۲ – امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی‌باشد.

۳ – متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

سایپا اعلام کرد پیرو انتشار نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس- DA اقدام نموده است.

در این طرح فروش، کوییک GXR تیپ L با قیمت قطعی ۳۷۱ میلیون تومان به فروش می رسد.

متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودروی کوییک آر مدل جی ایکس اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ پیامک به ایشان ارسال گردیده، امکان ثبت نام در این طرح را دارند.

جی پلاس، به اطلاع مشتریان و نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند ، شرایط پیش فروش نقدی سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۲ شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت ، طبق مراحل ذیل جاری خواهد شد :

شرایط طرح پیش فروش سایپا اسفند ۱۴۰۲

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوئیک GX تیپ L اقدام نموده است.

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوئیک GX تیپ L اقدام نموده است.

در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

ماشین کوییک یکی از محصولات شرکت سایپا است و براساس پلت‌فرم و بدنه تیبا ۲ ساخته شده است. این ماشین در مدل‌های مختلفی در بازار موجود است. اگر در سال ۱۴۰۲ قصد خرید کوییک را دارید، در این مقاله از وبلاگ ازکی‌وام انواع مدل‌های کوییک را معرفی می‌کنیم. همچنین، می‌توانید اطلاعات مربوط به امکانات رفاهی و ویژگی‌های کوییک را هم در این مقاله پیدا کنید.

معرفی کوییک

قبل از اینکه سراغ بررسی کوییک برویم، اول این ماشین را معرفی می‌کنیم. کوییک یکی از ماشین‌های محبوب سایپا است و سومین محصول ملی این شرکت بعد از خانواده تیبا و ساینا به شمار می‌رود. 

مدل اتوماتیک این ماشین در سال ۱۳۹۷ و مدل دنده‌ای در سال ۱۳۹۸ به بازار عرضه شد. مدل دنده‌ای کوییک آپشن‌های کمتری دارد و با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسد، به همین دلیل مشتری‌های بیشتری هم دارد. کوییک R و کوییک S هم به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در بازار توزیع شدند. می‌توان گفت که این مدل‌ها جدیدترین تیپ‌های کوییک هستند.

بررسی کوییک

برای اینکه درباره خرید اقساطی کوییک تصمیم قطعی بگیرید، باید مشخصات ظاهری و فنی آن را بدانید. در این بخش، ماشین کوییک را از نظر طراحی نمای جلو، طراحی جانبی و طراحی عقب بررسی می‌کنیم.

طراحی جلوی ماشین کوییک

قسمت جلویی کوییک شبیه ساینا است و چراغ‌های آن دقیقا مثل چراغ‌های ساینا طراحی شده‌اند. داخل چراغ‌ها مثل ماشین ساندرو استپ‌وی از تریم دودی استفاده شده است. پروژکتورهای خودرو در عمق سپرها قرار گرفته‌اند و کنار پروژکتورها، چراغ‌های روشنایی روز هم نصب شده است. 

میانه ماشین یک خط کرومی طراحی شده است و روی میانه سپر هم یک ورودی هوا وجود دارد. آخرین نکته اینکه زیر سپر جلوی کوییک مثل بقیه ماشین‌های کراس‌‌اوور، محافظ نقره‌ای رنگ وجود دارد.

طراحی جانبی کوییک

نمای جانبی ماشین طبق استانداردهای جهانی طراحی شده است. در جلوی کوییک، می‌توانید پوشش‌های پلاستیکی در اطراف گلگیرها و رکاب‌های مشکی را ببینید. نکته مهم اینکه دستگیره‌های ماشین از نوع آسان‌بازشو هستند و به راحتی باز می‌شوند. در طراحی جانبی کوییک، باید به رینگ‌ها هم اشاره کنیم. ظاهر رینگ‌ها تغییر کرده است و فرم زیباتری از ساینا دارد.

طراحی عقب سایپا کوییک

معمولا انتظار داریم که پلاک ماشین روی سپر نصب شده باشد، اما بهتر است بدانید که پلاک کوییک روی در صندوق بار نصب شده است. فرم‌ چراغ‌های عقب کوییک هم مثل تیبا ۲ نیست و یک قطعه اضافی روی آن‌ها وجود دارد. 

سازندگان کوییک برای اینکه ظاهر زیباتری طراحی کنند، روی چراغ‌های عقب گلگیر کشیدند و از نئون استفاده کردند. نئون نمای عقب ماشین را زیباتر کرده است. زیر سپر عقب کوییک هم مثل جلوی آن، محافظ نقره‌ای وجود دارد. روی سپر از پوشش پلاستیکی استفاده شده است. نکته آخر اینکه روی در صندوق کوییک، اسم ماشین به فارسی چسبانده شده است.

مشخصات فنی کوییک

قلب تپنده کوییک موتور M15 آن است که با حجم ۱.۵ لیتری و تنفس طبیعی کار می‌کند. حداکثر قدرت ماشین ۸۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۲۸ نیوتن‌متر است. ماشین کوییک با سوخت ترکیبی کار می‌کند. مصرف سوخت مدل دنده‌ای ۷.۱ لیتر و مصرف سوخت مدل اتوماتیک ۷.۷ لیتر است. در نهایت، بهتر است بدانید که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کوییک دنده‌ای ۱۳ ثانیه است. این عدد برای مدل اتوماتیک به ۱۳.۶ ثانیه افزایش یافته است.

انواع مدل‌های کوییک

ماشین کوییک در ۴ تیپ در بازار موجود است. کوییک معمولی، کوییک آر پلاس، کوییک اتوماتیک و کوییک S انواع تیپ‌های کوییک هستند. در این بخش، هر کدام از این تیپ‌ها را به طور کامل معرفی می‌کنیم.

بررسی کوییک معمولی و کوییک R

کوییک معمولی یا کوییک دنده‌ای اولین محصول از خانواده کوییک است و بقیه تیپ‌های کوییک براساس این مدل ساخته شده‌اند. این ماشین موتور M15 دارد و با قدرت ۸۷ اسب بخار کار می‌کند. گشتاور ماشین ۱۲۸ نیوتن‌متر است و گیربکس ماشین هم از نوع ۵ دنده دستی است. 

کوییک R مدل دو رنگ کوییک معمولی است و از نظر مشخصات فنی تفاوتی با کوییک معمولی ندارد. رنگ سقف، قاب آینه‌ها و بخش‌های از سپر در این ماشین قرمز هستند. همچنین، رنگ داخل کابین، قاب‌های میانی داشبورد و دستگیره‌های روی در هم تغییر کرده است.

کوییک R Plus

کوییک آر پلاس را به عنوان مدل فول آپشن کوییک معمولی می‌شناسند. این ماشین امکاناتی مثل فرمان دی‌کات، سامانه مالتی‌مدیا و نمایشگر لمسی دارد. شما می‌توانید کوییک R پلاس را در رنگ‌های سفید – قرمز، سیاه – قرمز، مشکی – نقره‌ای و سفید و مشکی تهیه کنید. 

کوییک آر پلاس امکاناتی مثل رینگ آلومینیومی جدید، شیشه‌های دودی پنجره‌های عقب، برچسب رکاب جدید، فرمان دی کات با دکمه‌های کنترل، روکش چرمی فرمان، کف‌پوش ۳ بعدی کابین و نمایشگر لمسی ۷ اینچی دارد.

کوییک اتوماتیک (کوییک اتومات)

کوییک اتوماتیک در سال ۱۳۹۷ تولید شده است و مجهز به گیربکس CVT از شرکت پانچ بلژیک است. درباره تفاوت‌های کوییک اتوماتیک با کوییک معمولی باید بگوییم که این ماشین فرمان دی‌کات با دکمه‌های کنترلی دارد. تریم داخلی آن رنگی است و امکاناتی مثل دریچه گاز برقی، رینگ‌های آلومینیومی، کامپیوتر سفری، فرمان برقی، کروز کنترل، ورود و استارت بدون کلید و شیشه دودی عقب دارد. سیستم ترمز کمکی ABS، اتولاک و هشدار سرقت با بوق از دیگر امکانات رفاهی کوییک اتومات هستند.

کوییک اس

کوییک S اولین نسخه فیس لیفت سایپا کوییک است. سپر جلوی این ماشین با بقیه مدل‌های کوییک فرق دارد. همچنین، نمای روبه‌روی کوییک اس با الهام از خط اشک مشکی‌رنگ یوزپلنگ ایرانی ساخته شده است. روی بدنه ماشین هم نوارهای سیاه‌رنگی به چشم می‌خورد. درباره امکانات کوییک اس باید بگوییم که این خودرو کامپیوتر سفری، دی لایت، دریچه گاز برقی و فرمان دی‌‌کات دارد. 

کوییک G

مدل فول آپشن کوییک S، کوییک G است. کوییک جی همه امکانات مدل اتوماتیک را دارد و از داشبورد جدیدی استفاده می‌کند. به‌علاوه، طبق گفته بعضی از مشتریان، کوییک جی طراحی زیباتری دارد. سیستم مالتی‌مدیای پیشرفته، نمایشگر ۷ اینچی، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، مسیریاب، اتولایت، سیستم سنجش فشار باد تایرها و روکش صندلی چرمی از جمله امکانات رفاهی کوییک جی هستند. 

تفاوت تیپ‌های کوییک

تفاوت تیپ‌های کوییک بیشتر به ظاهر آن‌ها مربوط می‌شود. مثلاً، کوییک اس بدنه تک‌رنگ دارد، ولی بدنه کوییک R مشکی یا قرمز است و تزئینات قرمز دارد. طرح نمای جلو و رنگ تریم داخلی این دو ماشین هم با یکدیگر متفاوت هستند. 

کوییک معمولی از آپشن‌های قابل قبولی برخوردار است و قیمتش ارزان‌تر است. این ماشین ظاهر زیباتری دارد و قطعات یدکی آن در نمایندگی‌های کوییک موجود است. اگر دنبال خرید ماشین اسپرت و جوان‌پسند هستید،  کوییک R برای شما مناسب است. 

مدل سفید-قرمز و مشکی-قرمز کوییک آر محبوبیت زیادی بین جوان‌ها دارند. در صورتی‌که می‌خواهید ماشین شما امکانات کاملی داشته باشد، کوییک هاچ‌بک اتوماتیک بخرید. در نهایت، از نظر امکانات، کوییک اتوماتیک فول پلاس بهترین گزینه است، چون گیربکس اتوماتیک، سیستم مالتی مدیا و ورود و استارت بدون کلید دارد.

رنگ‌های کوییک

ماشین کوییک را در رنگ‌های سفید-قرمز، سیاه-قرمز، مشکی-نقره‌ای و سفید و مشکی می‌توانید تهیه کنید. در حال حاضر، مدل‌های تک‌رنگ کوییک طرفدار بیشتری دارند. بعضی‌ از مشتری‌ها هم بهترین رنگ کوییک را مدل مشکی-سفید آن می‌دانند. نکته مهم در انتخاب رنگ کوییک، راحتی خرید و فروش است. کوییک R سفید با سقف قرمز و کوییک R سفید با سقف مشکی به راحتی در بازار پیدا می‌شوند. اگر دنبال رنگ‌های خاص و جدید هستید، می‌توانید کوییک آر شیری با سقف مشکی یا کوییک آبی فیروزه‌ای با سقف مشکی‌رنگ تهیه کنید. 

مزایا و معایب کوییک

مهم‌ترین مزیت ماشین کوییک، موتور ارزان و کم‌هزینه آن است. در صورتی‌که موتور ماشین آسیب ببیند، خیلی راحت و با کم‌ترین هزینه می‌توانید آن را تعمیر کنید. کابین جادار، بزرگ‌ بودن صندلی‌های عقب، استهلاک پایین و در دسترس بودن همیشگی قطعات از دیگر مزایای خودروی کوییک هستند. 

درباره معایب کوییک هم می‌توانیم به وزن پایین آن اشاره کنیم. گاهی اوقات، کوییک حین حرکت تکان‌های زیادی می‌خورد و ممکن است سرنشین‌ها را دچار اضطراب و دلهره کند. به‌علاوه، طبق نظر بعضی از متخصصین، بین بخش‌های مختلف کوییک هماهنگی و توازن وجود ندارد. 

قیمت کوییک

در حال حاضر، قیمت کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۲، حدود ۳۵۰ میلیون تومان است. کوییک اتوماتیک با قیمت بیشتری فروخته می‌شود و قیمت آن به ۴۲۰ میلیون تومان می‌رسد. ارزان‌ترین مدل کوییک، مدل دنده‌ای ساده است و حداقل قیمت آن در بازار ۳۴۰ میلیون تومان است. 

رقبای کوییک در بازار

کوییک یکی از ارزان‌ترین خودروهای موجود در بازار است، بنابراین می‌توان گفت رقیب خاصی ندارد. در بین ماشین‌های اقتصادی بازار مثل پراید و تیبا، کوییک قیمت مناسب‌تر و ظاهر اسپرت‌تری دارد. 

بعضی از خریداران کوییک و پژو ۲۰۶ را با هم مقایسه می‌کنند. باید بگوییم که پژو ۲۰۶ ماشین گران‌تری است ولی در مقایسه با کوییک آپشن‌های کمتری دارد. در نهایت، اگر برای رانندگی در خیابان‌های پرترافیک دنبال ماشینی با قیمت مناسب می‌گردید، ما خرید قسطی کوییک را پیشنهاد می‌کنیم. برای تصمیم‌گیری بهتر، در بخش زیر می‌توانید مقایسه کوییک را با ماشین‌های تارا و شاهین مطالعه کنید. 

مقایسه کوییک و تارا

در خصوص مقایسه کوییک و تارا، معمولا کوییک R را با تارا اتوماتیک مقایسه می‌کنند. ماشین کوییک در گروه‌ ماشین‌های هاچ‌بک قرار می‌گیرد و تارا اتوماتیک از نوع سدان است. فضای صندوق عقب تارا بیشتر از کوییک است. ماشین تارا اتوماتیک برای ۵ نفر مناسب است، ولی تعداد سرنشین‌های کوییک ۴ نفر است. در آخر اینکه، هر دو ماشین از نظر ایمنی در جایگاه قابل‌قبولی قرار دارند. 

مقایسه کوییک و شاهین

در ابتدا، این دو ماشین را از نظر امکانات رفاهی مقایسه می‌کنیم. هر دو خودرو از نظر امکانات رفاهی در سطح قابل‌قبولی قرار دارند. شاهین سانروف، آینه‌های جانبی تاشو برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک و سنسور نور دارد و قیمتش بیشتر است. در مقابل، کوییک اتوماتیک کروز کنترل دارد و از نظر ایمنی جایگاه بالاتری دارد. 

اگر بخواهیم کیفیت سواری کوییک و شاهین را مقایسه کنیم، باید بگوییم که این دو ماشین سیستم تعلیق مشابهی دارند. عایق‌بندی کابین و پلت‌فرم شاهین و کوییک هم در سطح یکسانی قرار دارد.

 در نهایت، کوییک استهلاک و حساسیت فنی کمتری دارد و قیمتش پایین‌تر است. مصرف سوخت کوییک بالاتر از شاهین است و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کوییک بیشتر است. در جدول زیر، امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی کوییک و شاهین را مقایسه کرده‌ایم.

تجهیزات کوییک اتوماتیک شاهین G
چراغ مه‌شکن جلو و عقب، دی‌لایت مه‌شکن جلو و عقب، دی‌لایت، سنسور نور (اتولایت)
سیستم‌های مالتی مدیا لمسی، ۴ بلندگو لمسی، ۶ بلندگو
رینگ‌ها ۱۴ اینچی آلومینیومی ۱۵ اینچی آلومینیومی
شیشه و آینه شیشه‌های برقی، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی شیشه‌های برقی، آینه‌های جانبی تاشوبرقی با گرم‌کن
تهویه مطبوع الکتریکی اتوماتیک
صندلی روکش پارچه‌ای، تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت و صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، نگهدارنده صندلی کودک در ردیف عقب (ایزوفیکس)، صندلی عقب تاشو روکش چرمی، تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت و صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، نگهدارنده صندلی کودک در ردیف عقب (ایزوفیکس)
تجهیزات ایمنی و حفاظتی سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر) سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر)، کمربند ایمنی سرنشینان جلو با سیستم‌های پیش‌کشنده و محدودکننده نیرو
کیسه هوا راننده و سرنشین جلو (۲ عدد) راننده و سرنشین جلو (۲ عدد)
سیستم ترمز و پایداری ترمزهای دیسکی خنک شونده در محور جلو و کاسه‌ای در محور عقب، ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) ترمزهای دیسکی در هر دو محور، ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی (BAS)
سایر امکانات کی‌لس استارتر، کروز کنترل، سنسور پارک عقب، سنسور فشار باد لاستیک (TPMS)، کامپیوتر سفری، دوربین دید عقب، فرمان با نیروی کمکی برقی کی‌لس استارتر، سانروف، سنسور پارک عقب، سنسور فشار باد لاستیک (TPMS)، دوربین دید عقب، فرمان با نیروی کمکی برقی، کامپیوتر سفری

نحوه خرید اقساطی کوییک

اگر قصد خرید اقساطی محصولات سایپا را دارید و ماشین کوییک را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از روش خرید اقساطی استفاده کنید و به جای پرداخت کل هزینه ماشین، فقط با پرداخت هزینه اولیه، ماشین را تحویل بگیرید. 

برای خرید اقساطی خودرو به مدارک شناسایی، برگه سخا، مدارک شغلی، مدارک تایید محل سکونت و کد ثنا احتیاج دارید. بعد از بارگذاری مدارک و دریافت تاییدیه، می‌توانید قرارداد خرید ماشین را تنظیم کنید. در نهایت، ۳۶ ماه فرصت دارید که قسط‌های کوییک را پرداخت کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها