پیش‌فروش نوروزی ۳ محصول سایپا از امروز پنجشنبه | سورپرایز جدید سایپا با فروش خودرو جدید فقط با 300 میلیون

کد خبر: 1279107

پیش فروش و فروش فوری ۳ محصول شرکت سایپا ویژه نوروز ۱۴۰۳ از پنجشنبه ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود.

پیش‌فروش نوروزی ۳ محصول سایپا از امروز پنجشنبه |  سورپرایز جدید سایپا با فروش خودرو جدید فقط با 300 میلیون

شرایط فروش نوروزی محصولات شرکت سایپا به شرح ذیل در سامانه گروه خودروسازی سایپا اجرایی خواهد شد.

شرایط فروش محصولات سایپا:

تاریخ و نحوه ثبت نام:

متقاضیان محترم از ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ تا تکمیل ظرفیت می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدر‌س‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

لازم به توضیح است مشتریان می‌توانند قبل از تاریخ فوق به سایت مراجعه و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

سایپا

فروش فوق العاده سایپا

شرایط عمومی بخشنامه فروش محصولات سایپا:

۱ – محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می‌باشد).

۲ – حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.

۳ – امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی‌باشد.

۴ – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد.

۵ – ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی‌باشد.

۶ – متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

۷ – شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

علاوه بر این پیش‌فروش نوروزی ۳ محصول شرکت سایپا از پنجشنبه هفته جاری به صورت اینترنتی فعال خواهد شد./تسنیم

پیش فروش و فروش فوری نوروزی ۳ محصول شرکت سایپا از پنجشنبه ۱۷ اسفندماه به صورت اینترنتی فعال خواهد شد.

شرایط فروش نوروزی محصولات شرکت سایپا به شرح ذیل در سامانه گروه خودروسازی سایپا اجرایی خواهد شد.

شرایط فروش:

سایپا

 تاریخ و نحوه ثبت نام:

متقاضیان محترم از ساعت 11 صبح روز پنج شنبه مورخ 1402/12/17 تا تکمیل ظرفیت می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند .

لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرسها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

لازم به توضیح است مشتریان می توانند قبل از تاریخ فوق به سایت مراجعه و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

شرایط عمومی بخشنامه :

1 - محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد ) .

2 - حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

3 - امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.

4 - امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

5 - ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

6 - متقاضی طی 48 ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

7 - شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

علاوه بر این پیش فروش نوروزی 3 محصول شرکت سایپا از پنجشنبه هفته جاری به صورت اینترنتی فعال خواهد شد.

سایپا

بررسی مشخصات فنی سایپا اطلس

دو سه سال پیش بود که نارنجی‌پوشان کرج خبر از طراحی و تولید خودرو کراس جدید دادند و چندی بعد عکسی از نمای جلویی محصول جدید سایپا با نام اطلس منتشر شد. در همان زمان اعلام شده بود که سایپا اطلس روی پلتفرم X200 ساخته شده و فیس‌لیفت کوییک است. هاچبک جدید سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد و در پاییز ۱۴۰۱ عکس‌های رسمی آن انتشار یافت. حالا خودرویی پیش رویمان قرار گرفته که طراحی بهتر و آپشن‌های بیشتری از کوییک دارد و قرار است اوایل سال ۱۴۰۲ در دو مدل دستی و اتومات و چهار تیپ تولید شود و به بازار بیاید.

مزایا و معایب

+ طراحی به‌روزتر از کوییک

+ آپشن‌های بیشتر از کوییک

– موتور ۸ سوپاپ

مشخصات فنی

یکی از معایب همیشگی خودروهای سایپا، پیشرانه‌های ۴ سیلندر ۸ سوپاپ است که در این روزگار قدیمی به حساب می‌آید. ضعف فنی این شرکت در طراحی و تولید موتورهای جدید موجب شده تا همه محصولات جدید بعد از پراید، با همان موتور ۱.۵ لیتری M15 به فروش برسند.

سایپا اطلس هم مثل اعضای قبلی خانواده‌اش، از همان موتور همیشگی سایپا بهره می‌برد. البته خودروساز ایرانی با تغییراتی روی سرسیلندر، مدل جدید پیشرانه را با نام M15GSI معرفی کرده است که ۳ اسب بخار قدرت و ۸ نیوتن.متر گشتاور بیشتری تولید می‌کند.

بنابراین از اطلس نباید انتظار داشت تا شتاب و سرعت بیشتری از کوییک داشته باشد و مصرف سوخت خودرو جدید هم فقط ۵ درصد از هاچبک قبلی کمتر است.

دومین خودروساز بزرگ کشور برای خودروی جدیدش دو گیربکسی را که برای محصولات گذشته به کار برده، در نظر گرفته است، یکی گیربکس CVT با ۶ دنده است و یکی هم جعبه دنده دستی ۵ سرعته.

سایپا اطلس سال ۱۴۰۲ در چهار تیپ به فروش خواهد رسید که شامل دو تیپ S و G با گیربکس دستی و تیپ‌های E و L با جعبه‌دنده اتومات است. تفاوت اصلی این چهار تیپ در لیست آپشن‌ها است.

سایپا اطلس S به گیربکس ۵ دنده دستی و فرمان هیدرولیک مجهز است و در فهرست آپشن‌های آن، ترمز ABS و EBD، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، کنترل کشش، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، ایزوفیکس، سنسور پارک عقب، چراغ بدرقه، چراغ خودکار، چراغ روز، ناوبری و پورت USB شارژر موبایل دیده می‌شود.

سایپا اطلس G، نسخه فول آپشن این هاچبک با جعبه دنده دستی و فرمان هیدرولیک است و علاوه بر آپشن‌هایی که در تیپ S دیده می‌شود، به نمایشگر ۷ اینچی مولتی مدیا، دوربین عقب، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، صندلی با روکش چرم، آینه بغل برقی تاشو، آنتن کوسه‌ای، تریم داخلی دو رنگ، سانروف و بدنه دو رنگ نیز مجهز شده است.

سایپا اطلس L، نسخه لو آپشن با گیربکس CVT و فرمان برقی است و فهرست آپشن‌های مشابهی با تیپ G دارد، با این تفاوت که در این تیپ خبری از سانروف و سقف رنگی نیست، اما دارای کروز کنترل و ورود و استارت بدون کلید است.

سایپا اطلس E با جعبه دنده CVT و فرمان برقی، فول‌آپشن‌ترین هاچبک سایپا است و علاوه بر همه امکاناتی که در سه تیپ قبلی مشاهده شده، به کروز کنترل، ورود و استارت بدون کلید، سانروف، بدنه دو رنگ، صندلی برقی راننده با گرمکن، سنسور باران و رادار نقطه کور مجهز شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها