قیمت گوشت و مرغ امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند/ قیمت مرغ گران شد

کد خبر: 1279157

بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند در حالی فعالیت خود را از سر گرفته است که قیمت مرغ در مقایسه با روزهای گذشته سیر صعودی را در پیش گرفته است.

قیمت گوشت و مرغ امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند/ قیمت مرغ گران شد

 امروز قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ روند صعودی را در پیش گرفته است و ارزش هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,785 تومان بود که نسبت به روز گذشته افزایش 321 تومانی را تجربه کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند در حالی فعالیت خود را از سر گرفته است که قیمت مرغ در مقایسه با روزهای گذشته سیر صعودی را در پیش گرفته است.

قیمت مرغ زنده در بازار

قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ امروز روند صعودی را در پیش گرفته است و ارزش هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,785 تومان بود که نسبت به روز گذشته افزایش 321 تومانی را تجربه کرده است.

قیمت مرغ کشتار امروز

همچنین هر کیلو مرغ کشتار امروز در بازار نسبت به روز گذشته رشد را در پیش گرفت و با افزایش 337 تومانی، 79,442 تومان خرید و فروش شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز قیمت دام زنده کیلویی 260 هزار تومان است؛ همچنین قیمت هر کیلو دام در کشتارگاه هم 500 هزار تومان است.

قیمت گوشت منجمد امروز

همچنین هر کیلو گوشت منجمد گوساله در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان نرخ گذاری و فروخته شده است.

اقتصادنیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها