وام بلاعوض | وام بلاعوض تامین اجتماعی | وام بلاعوض رهبری

واریز 2/250/000 تومان وام بلاعوض به همه یارانه بگیران از امشب | یارانه بگیران با کد دستوری زیر وام بلاعوض از رئیس جمهور بگیرند + کد دستوری

کد خبر: 1280047

بر اساس مصوبه جدید دولت و در راستای افزایش قدرت خرید گروههای مختلف مردم، به زودی طرح پیش خرید لوازم مصرفی از طریق سیستم اعتبار سنجی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان اجرا خواهد شد.

واریز 2/250/000 تومان وام بلاعوض به همه یارانه بگیران از امشب | یارانه بگیران با کد دستوری زیر وام بلاعوض از رئیس جمهور بگیرند + کد دستوری

به گزارش شکیبا بقال زاده:تیم اقتصادی دولت طی هماهنگی با تولیدکنندگان عمده و همچنین سیستم بانکی کشور، در نظر دارد طی هفته های پیش رو از یک طرح بزرگ پیش خرید اعتباری لوازم مصرفی رونمایی کند.

در این طرح، بسته به اعتبار افراد در سیستم بانکی در سامانه اعتبارسنجی، تسهیلات در طبقات مختلف تا سقف 100 میلیون تومان برای تامین لوازم مصرفی تخصیص خواهد یافت.

در این طرح کارمندان دولت هم بسته به رتبه اعتباری از تسهیلات 90 تا 100 میلیون تومانی جهت تامین انواع کالاها و لوازم خانگی بهره مند خواهند شد.

همچنین اقشار مختلف مردم نیز با توجه به رتبه خود در سیستم اعتبار سنجی بانک‌ها می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

پیگیریها نشان می دهد، پرداخت این تسهیلات انحصار در سرپرستان خانوار ندارد و تمام افراد بالای 18 سال دارای رتبه اعتباری در سیستم بانکی مجاز به استفاده از این طرح اعتباری می باشند.

هماهنگی این طرح که می تواند آثار مثبت ضد رکودی نیز در پی داشته باشد با بانکهای عامل  نهایی شده و شرکتهای بزرگ تولیدکننده نیز مقدمات طرح مذکور عملیاتی کرده اند، که بزودی جزئیات آن از سوی وزارت صمت اعلام خواهد شد./ تسنیم

ثبت نام وام یارانه بلاعوض 2/250/000 بدون سود

دولت، به افراد آسیب پذیر و قشر ضعیف جامعه، وام بلاعوضی با بهره بسیار کم و بازپرداخت طولانی مدت ارائه می‌دهد. این وام در مدل‌های مختلف و با شرایط متفاوت به متقاضیان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان اعلام کرد که هدف از این برنامه، جمع‌آوری ۶۰ میلیارد تومان برای جشن نیکوکاری در سال جاری است، که تاکنون ۴۵ میلیارد تومان از این مبلغ توسط مردم جمع‌آوری شده است. به علاوه، وام بلاعوض به مبلغ 1 میلیون و 500 هزار تومان نیز به افراد مستحق ارائه می‌شود.

جمال شیبه ظهر شنبه در نشست خبری جشن ملی نیکوکاری کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه ۱۴ اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و شروع هفته احسان و نیکوکاری است، اظهار کرد: همه ساله بر اساس یک سنت حسنه در کشور ما ۲ مراسم ویژه انجام می‌شود، یک مراسم جشن عاطفه‌ها در ابتدای مهر ماه است که همه تلاش و کمک می‌کنند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نشود و مراسم دیگر جشن نیکوکاری است که در ایام پایانی سال برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: حدود ۱۳۰ هزار خانواده در قالب ۳۰۰ هزار نفر در خوزستان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که ۴۵ هزار نفر آنها دانش‌آموز است؛ همچنین با کمک خیران توانستیم در ابتدای سال تحصیلی به همه دانش آموزان استان کیف و لوازم‌التحریر لازم را اهدا و تقدیم کنیم که می‌توان گفت برای اولین بار است که تمامی دانش آموزان در همان ابتدای سال لوازم را دریافت کرده‌اند.

وی، شعار جشن نیکوکاری امسال را «عید همدلی» اعلام کرد و گفت: تمام ادارات کمیته‌های امداد سراسر خوزستان از آغاز هفته نیکوکاری با افتخار خدمت مردم هستند تا کمک‌های مردمی را دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: روز دوشنبه در سراسر استان زنگ نیکوکاری با همکاری و تعامل آموزش و پرورش، صدا و سیما مرکز خوزستان، سپاه و بسیج به صدا در خواهد آمد.

شیبه در ادامه مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته را حدود ۴۵ میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: هدف گذاری امسال ما ۶۰ میلیارد تومان بوده که تا امروز ۴۵ میلیارد تومان آن محقق شده است؛ همچنین در خوزستان ۳۸ اداره کمیته امداد آمادگی دریافت هدیه‌های نقدی هستند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به ایام ماه رمضان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر، دادن مجوز به مراکز نیکوکاری با هدف حل شدن مشکلات مردم به دست خود مردم است. در خوزستان ۲۰۰ مرکز نیکوکاری وجود دارد که ماه رمضان سال گذشته با مشارکت این مراکز ۱۸۰ آشپزخانه فعالیت داشتند.

شیبه با بیان اینکه ماه رمضان سال گذشته ۷۳ میلیارد تومان خدمات رسانی در قالب پخت غذای گرم و بسته‌های غذایی داشته‌ایم، تصریح کرد: سال گذشته در سطح استان حدود ۷۱ هزار بسته معیشتی با کمک مردم و مراکز نیکوکاری توزیع شده و امسال هدف گذاری کرده‌ایم تا در ماه رمضان به هر خانواده حداقل یک بسته معیشتی تقدیم کنیم که تعداد آن ۱۳۰ هزار بسته خواهد شد. ارزش هر بسته معیشتی سال گذشته حداقل ۷۰۰ هزار تومان بود که امسال به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

وی بیان کرد: همچنین امسال راه اندازی ۲۱۰ آشپزخانه را در دستور کار قرار داده‌ایم که از ابتدای ماه رمضان شروع به فعالیت خواهند کرد تا امسال هم بتوانیم سفره‌های افطار و سحر محرومان را با کمک مردم رنگین‌تر کنیم.

پس از واریز نوبت سوم بسته حمایت معیشتی دولت، یکی از بیشترین پرسشی که شهروندان مطرح کردند، تکلیف ثبت درخواست افرادیست که شماره موبایل به نام سرپرست خانوار نیست.

حامد شمس، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: سرپرستان متقاضی دریافت بسته حمایتی در صورت نداشتن سیم‌کارت تلفن همراه به نام خودشان حتما باید سیم‌کارتی برای خوشان و به نام خودشان تهیه کنند و هیچ راه چاره‌ دیگری برای این کار وجود ندارد.

وی با اشاره به سامانه شاهکار ( این سامانه وظیفه احراز هویت سرویس‌هایی از قبیل سیم کارت‌ها، خطوط ثابت تلفن و اشتراکهای اینترنت، SAP  و PAP ، Mobile Wi-Fi و ... را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت تولید شده است) اظهار کرد: با استفاده از این سیستم، امر تطابق شماره موبایل با کدملی سرپرستان خانوار صورت می‌گیرد و اینگونه می‌توان مطمئن شد که پول بسته به حساب شخص سرپرست واریز شده است.

استعلام یارانه معیشتی و وام بلاعوض با کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰*

هموطنان عزیز برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی شما مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده نمایند. برای دریافت این نرم افزار می‌توانند به سکو‌های بازار، مای‌کت و یا سایت shoma.sfara.ir مراجعه کنند. همچنین از طریق اجرای کد استعلام کالابرگ دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* می‌توانند لینک نصب این نرم‌افزار را دریافت کنند.

وام بلاعوض 2 میلیون و 250 هزارتومانی به سرپرستان خانوار

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر تمرکز جدی بنیاد بر موضوع جوانی جمعیت گفت: در پویش ملی «لبخند مادری» که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شده است به زوج‌هایی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ فرزند سوم‌شان به دنیا آمده،با تعیین سطح برخورداری یک بسته لبخند مادری اهدا می‌شود.

محمدرضا دهقان ادامه داد: در راستای حمایت از خانواده‌های مثبت پنج(دارای فرزند سوم و بیشتر) و به منظور کاهش بار مالی خرید پوشک مصرفی، بسته حمایتی پوشک نوزاد نیز از مراحل بعدی پویش ملی «لبخند مادری» به همراه بسته‌های لبخند مادری در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

دهقان تاکید کرد: محتوای این بسته مکمل شامل پوشک‌های پارچه‌ای با طراحی جدید به همراه پدهای بهداشتی قابل تعویض و بهینه شده با سوپرجاذب‌های باکیفیت است.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد درباره محتویات بسته‌های لبخند مادری نیز توضیح داد: این بسته‌ها شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز کودک از بدو تولد تا حدودا دو سالگی به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰ میلیون ریال است.

وی با تاکید بر تمرکز جدی بنیاد ۱۵ خرداد بر موضوع جوانی جمعیت گفت: در پویش ملی «لبخند مادری» نیز که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شده است به زوج‌هایی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ فرزند سوم‌شان به دنیا آمده،با تعیین سطح برخورداری یک بسته لبخند مادری اهدا می‌شود.

دهقان یادآور شد: طرح با ۵ هزار بسته آغاز شده است و هر ساله افزایش می‌یابد.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و نیکوکاران برای مشارکت در پویش ملی «لبخند مادری» می‌توانند کد ۴۲#*۷۸۰* را شماره‌گیری کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جزئیاتی از پوشش بیمه‌ای رایگان مادران خانه‌دار روستایی با سه فرزند و بیشتر را اعلام کرد و گفت: به موجب مصوبه دولت، برخورداری از این بیمه برای مشمولان رایگان است و دولت حق بیمه آنها را تقبل می‌کند.بیت‌اله برقراری با بیان اینکه مخاطب ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است اظهار کرد: بر اساس ماده ۲۱ قانون مذکور، دولت مکلف است در راستای اجرای بند «ب» ماده (۱۰۳) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حداکثر شش ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون، با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نسبت به بیمه مادران خانه‌دار دارای سه فرزند و بیشتر اقدام کند.با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه‌ای بیمه‌گذار افزوده خواهد شدحق بیمه هر نفر امسال دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است

برقراری درباره میزان حق بیمه مشمولان که قرار است به صورت رایگان تحت پوشش درآمده و دولت به عنوان کارفرما آن را تقبل کند گفت: حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند که سالانه به ازای هر نفر در سال ۱۴۰۲، دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان می‌شود.

وی افزود: مادرانی که سه فرزند و بیشتر دارند مشمول این بیمه‌اند و اگر در حین بیمه‌پردازی فرزند چهارم و پنجم متولد شوند به ازای هر فرزند دوسال به سنوات بیمه‌پردازی‌ مادر افزوده می‌شود.

مشمولان دارای شرایط به کارگزاریها مراجعه کنند مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر درباره نحوه مراجعه و عضویت در این صندوق گفت: مشمولان حائز شرایط می‌توانند به کارگزاران و مدیریت استان‌ها مراجعه کنند. ۱۵۰۰ کارگزاری در مناطق مختلف کشور داریم که روستائیان و عشایر می‌توانند به این کارگزاری‌ها مراجعه کرده، ثبت‌نام کنند و از بیمه اجتماعی رایگان صندوق برخوردار شوند.

منبع: مهر

۱۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها