3 وام جدید برای یارانه بگیران؛ فقط تا عید فرصت دارید | وام 100و 200 و 300میلیونی با شرایط آسان با اقساط طولانی مدت

کد خبر: 1280199

براساس مصوبه جدید دولت و در راستای افزایش قدرت خرید گروه‌های مختلف مردم از جمله کارمندان دولت و بخش خصوصی، به‌زودی طرح پیش‌خرید لوازم مصرفی از طریق سیستم اعتبارسنجی تا سقف ۱۰۰میلیون تومان اجرا خواهد شد.

3 وام جدید برای یارانه بگیران؛ فقط تا عید فرصت دارید | وام 100و 200 و 300میلیونی با شرایط آسان با اقساط طولانی مدت

براساس مصوبه جدید دولت و در راستای افزایش قدرت خرید گروه‌های مختلف مردم از جمله کارمندان دولت و بخش خصوصی، به‌زودی طرح پیش‌خرید لوازم مصرفی از طریق سیستم اعتبارسنجی تا سقف ۱۰۰میلیون تومان اجرا خواهد شد.

وام فوری به آن دسته از وام هایی گفته می شود که وام گیرندگان برای دریافت آن انتظار زیادی نکشند. وام فوری در واقع وامی است که بانک ها بدون در نظر گرفتن ملاحظات همیشگی اعطای وام آن را به مشتریان خود ارائه می دهند. وام فوری می تواند مشکلات بسیاری از افراد را رفع کند. بسیاری از افراد به دنبال دریافت وام فوری هستند.

تیم اقتصادی دولت طی هماهنگی با تولیدکنندگان عمده و همچنین سیستم بانکی کشور، در نظر دارد طی هفته‌های پیشِ‌رو از یک طرح بزرگ پیش‌خرید اعتباری لوازم مصرفی رونمایی کند.

تسنیم در گزارشی نوشت: در این طرح، بسته به اعتبار افراد در سیستم بانکی در سامانه اعتبارسنجی، تسهیلات در طبقات مختلف تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای تأمین لوازم مصرفی تخصیص خواهد یافت.

در این طرح کارمندان دولت هم بسته به رتبه اعتباری از تسهیلات ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی جهت تأمین انواع کالاها و لوازم خانگی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین اقشار مختلف مردم نیز با توجه به رتبه خود در سیستم اعتبارسنجی بانک‌ها می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد پرداخت این تسهیلات انحصار در سرپرستان خانوار ندارد و تمام افراد بالای ۱۸ سال دارای رتبه اعتباری در سیستم بانکی مجاز به استفاده از این طرح اعتباری می‌باشند.

هماهنگی این طرح که می‌تواند آثار ضدرکودی نیز در پی داشته باشد با بانکهای عامل نهایی شده است و شرکتهای بزرگ تولیدکننده نیز مقدمات طرح مذکور را عملیاتی کرده‌اند، که بزه‌ودی جزئیات آن از سوی وزارت صمت اعلام خواهد شد.

دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت سریع و فوری

دارندگان حساب قرض‌الحسنه در هر یک از شعب بانک ملت امکان درخواست برای وام 200 میلیونی این مجموعه را دارند. این وام در قالب طرح تسهیلاتی «حامی» و به شکل کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

افرادی که به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت تمایل دارند باید اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را داشته باشند و بتوانند ضامن رسمی و معتبری ارائه دهند. لازم به ذکر است که در صورت پرداخت این تسهیلات امکان هزینه آن برای خرید هر نوع کالایی وجود ندارد. در واقع افراد با این مبلغ ملزم به خرید از فروشگاه‌های طرف حساب بانک ملت هستند.

براساس اطلاعات موجود، افراد با این تسهیلات امکان خرید از ایران رادیاتور و پاکشوما را دارند. علاوه بر این دو برند، امکان خرید با تسهیلات مذکور از برند اسنوا، دوو و بست نیز وجود دارد. ضمنا این تسهیلات به افرادی پرداخت می‌شود که قبلا از آن استفاده نکرده باشند.

سود این وام طبق تصویب بانک مرکزی ۲۳ درصد است و افراد بعد از دریافت امکان پرداخت اقساط را طی حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه دارند.

لازم به ذکر است که به منظور دریافت وام، سپرده متقاضی مسدود نخواهد شد و ضمنا به هیچ وجه نیاز به ایجاد میانگین حساب برای دریافت این تسهیلات نیست.

با توجه به شرایط مذکور افراد باید ماهیانه ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود و جمع رقم وام و سود آن نیز ۲۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان اعلام شده است.

جزییات و نحوه ثبت نام وام بدون سود 300 میلیونی بانک توسعه تعاون

افراد تحت پوشش کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی کشور که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند از تسهیلات وام بدون سود 300 میلیون تومانی این مجموعه با نام طرح «مائده» برخوردار شوند.

به نقل از رده، افرادی که تحت پوشش کمیته و سازمان بهزیستی هستند با داشتن سپرده قرض الحسنه امکان درخواست وام 300 میلیون تومانی این مجموعه را دارند. مدت زمان خواب سپرده به منظور دریافت این تسهیلات بین سه تا شش ماه اعلام شده است.

این وام به صورت قرض الحسنه بوده و کارمزد صفر تا چهار درصدی دارد. متقاضیان این تسهیلات حداکثر در بازه زمانی 60 ماهه امکان پرداخت اقساط تسهیلات مذکور را دارند. افراد به منظور دریافت این وام 300 میلیون تومانی باید ضامن رسمی داشته باشند و از اعتبار شغلی خوبی برخوردار باشند.

با توجه به مبلغ وام اعلام شده و شرایط مذکور میزان هر قسط این طرح تسهیلاتی به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 36 میلیون تومان اعلام شده و جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

لازم به ذکر است که این تسهیلات گذشته از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور به اشخاصی که مایل به ایجاد مشاغل خانگی هستند نیز تعلق می‌گیرد.

بانک توسعه تعاون طی سال‌های فعالیت خود چه افتخاراتی به دست آورده است؟

بانک توسعه تعاون با هدف گسترش تعاون و همکاری در بخش‌های مختلف کشور و ارتقا اقتصاد شکل گرفت. این مجموعه در طی سال‌های فعالیت خود توانسته افتخارات زیادی از جمله تندیس هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی 1400، اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم در هزاره سوم و … را کسب کند.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها