وام فوری بانک رسالت بدون سپرده

فوری/ پرداخت وام فوری به یارانه بگیران و دارندگان سهام عدالت | پرداخت وام 300 و 500 میلیونی دولتی بدون سپرده از الان

کد خبر: 1281009

بانک ملت طرح تسهیلاتی به نام «شایان» را تدارک دیده که براساس آن شخص این امکان را دارد تا با ایجاد میانگین حساب یک تا 12 ماهه، وام 500 میلیون تومانی دریافت کند.

فوری/ پرداخت وام فوری به یارانه بگیران و دارندگان سهام عدالت | پرداخت وام 300 و 500 میلیونی دولتی بدون سپرده از الان

خبرنگار شکیبا بقال زاده: بانک ملت طرح تسهیلاتی به نام «شایان» را تدارک دیده که براساس آن شخص این امکان را دارد تا با ایجاد میانگین حساب یک تا 12 ماهه، وام 500 میلیون تومانی دریافت کند.

افرادی که مشتری بانک ملت هستند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی با حداثل سپرده 15 میلیون تومانی دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلاتی شایان درخواست بدهند. البته افراد به منظور دریافت این تسهیلات گذشته از سپرده کوتاه مدت باید ضامن رسمی مورد نظر بانک و اعتبار شغلی نیز داشته باشند. میزان سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری تعیین شده و بین 18 تا 23 درصد است. افراد بعد از دریافت وام بین 12 تا حداکثر 60 ماه امکان پرداخت اقساط را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 18 درصدی و در نظر گرفتن حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات به 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان می‌رسد.

بانک ملت بیست و نهم آذرماه سال 1358 شروع به فعالیت کرد و از آن زمان تاکنون با ارائه خدمات بانکی شامل سپرده‌ها و خدمات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، طرح‌های اعتباری، تسهیلات ارزی و … توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

این مجموعه در سال‌های فعالیت خود توانسته مقام برتر در بین بانک‌های تجاری کشور، مقام نخست در بین بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی بانک‌های دولتی 82 و … را به دست آورد.

وام فوری بانک رسالت بانک رسالت بدون سپرده 

وام فوری بدون سپرده به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان از بانک رسالت، با سود ۲ درصد و کارمزد ۲ درصد به متقاضیان ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بانک رسالت یکی از بانک هایی است که در آن سود حداقل ترین مقدار سود است و نسبت به باقی بانک ها برای وام گرفتن شرایط خیلی بهتری دارد. برای مشاهده شرایط وام گرفتن و برای کسب اطلاع بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان گذارید.

وام فوری بدون سپرده به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان از بانک رسالت، با سود ۲ درصد و کارمزد ۲ درصد به متقاضیان ارائه می‌شود. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات حداکثر تا ۶۰ ماه امکان‌پذیر است که این امر به متقاضیان فرصت می‌دهد تا بازپرداخت اقساط وام را با آرامش‌خاطر و بر اساس توان مالی خود انجام دهند.

نام بانک: بانک رسالت

حساب سپرده لازم قرض الحسنه:مدت زمان خواب سپرده حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه

میزان سود: ۲ درصد + ۲ درصد کارمزد

سقف وام: ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده با خواب سپرده در بازپرداخت ۱۲ ماهه و به ازای هر ۶ ماه خواب سپرده، ۱۰۰٪ افزایش ارزش‌گذاری محل سپرده به شما تعلق می‌گیرد. همچنین، هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ قسط به مدت بازپرداخت افزوده می‌شود..

حداکثر زمان بازپرداخت:۶۰ ماه

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ قسط به مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.

مسدودی سپرده ندارد

نحوه اعتبارسجی و ثبت‌نام در سامانه آنلاین وام فوری بانک رسالت بدون سپرده

بانک رسالت با هدف تسهیل در دسترسی به خدمات بانکی از طریق فرآیند الکترونیکی، سامانه‌ای را برای سهولت در ارائه خدمات به کاربران تدارک دیده است. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس ibank.rqb.ir به سامانه وام بانک رسالت وارد شوید و تمامی مراحل ثبت‌نام و درخواست وام را به‌صورت آنلاین انجام دهید.

یکی از شرایط مهم برای اعطای وام فوری بانک رسالت بدون سپرده، انجام اعتبارسنجی بانکی در سامانه مرآت بانک رسالت است. برای انجام این اعتبارسنجی، می‌توانید به آدرس imerat.ir مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام نمایید. پس از انجام این مرحله، با تایید اعتبار، قادر به ثبت درخواست وام خود خواهید بود.

مدارک لازم برای دریافت وام

بانک ها برای پرداخت وام به متقاضیان، مدارک مختلفی درخواست می کنند که برخی از این مدارک به صورت عمومی برای دریافت وام از تمام بانک ها یکسان است و برخی مدارک برای بانک های مختلف متفاوت است. مدارک لازم برای دریافت وام بانک رسالت عبارتند از:

مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی

مدارک شغلی مانند فیش حقوقی و گواهی اشتغال به کار

نتیجه اعتبار سنجی سامانه مرآت

اطلاعات سکونتی و فردی

معرفی یک ضامن رسمی و ارائه مدارک هویتی و شغلی وی

ارائه سفته الکترونیکی با کد یکتای آن

سامانه وام بانک

از آن جا که مراحل ثبت درخواست وام در بانک رسالت به صورت الکترونیکی انجام می شود، این بانک سامانه های مختلفی را جهت سهولت دسترسی به خدمات طراحی کرده است. سامانه وام بانک رسالت به آدرس ibank.rqb.ir آماده ارائه خدمات از جمله ثبت نام وام به مشتریان این بانک است.

باید توجه داشت همانطور که در بخش شرایط ثبت نام وام بانک رسالت عنوان شد، متقاضیان برای درخواست وام از بانک رسالت باید در این بانک حساب قرض الحسنه داشته باشند. بنابراین لازم است تا افراد قبل از اقدام به ثبت نام در سامانه وام بانک ، جهت افتتاح حساب به شعب بانک مراجعه کنند.

شرط دیگر اعطای وام بانک رسالت به متقاضیان، اعتبار سنجی بانکی در سامانه مرآت  بود. افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از طریق آدرس imerat.ir ثبت نام نموده و اعتبار سنجی خود را انجام دهند و پس از مشخص شدن نتیجه اعتبار سنجی برای ثبت درخواست وام اقدام نمایند.

وام قرض الحسنه بانک رسالت

متقاضی دریافت وام از بانک رسالت باید یک ضامن معتبر و رسمی به بانک معرفی کند و همچنین به عنوان وثیقه سفته الکترونیکی نزد بانک به امانت بگذارد. اما این شرایط برای افرادی است که رتبه اعتباری مناسبی ندارند و برای متقاضیانی که از اعتبار بالاتری نزد بانک برخوردار باشند متفاوت است و این افراد می توانند اقدام به دریافت وام بدون ضامن بانک رسالت کنند.

اگر نتیجه اعتبار سنجی مشتری بانک در سامانه مرآت عبارت باشد از کسب رتبه ممتاز، یعنی مشتری فاقد هرگونه سوء سابقه و چک برگشتی و بدهی معوقه در سیستم بانکی باشد، می تواند بدون معرفی ضامن به بانک رسالت اقدام به ثبت درخواست وام خود کند و تا سقف تعیین شده از سوی بانک از وام های پرداختی استفاده کند. همچنین در خصوص این افراد ارائه سفته الکترونیکی نیاز نیست.

 شرایط دریافت وام بانک چیست؟

داشتن حساب در بانک رسالت و انجام اعتبار سنجی بانکی از شرایط دریافت وام این بانک است که در متن مقاله توضیح داده شده است.

۲- آدرس سامانه وام بانک چیست؟

ثبت درخواست وام بانک رسالت از طریق آدرس اینترنتی ibank.rqb.ir امکان پذیر است که در متن مقاله توضیح داده شده است.

۳- برای مشاهده امتیاز وام بانک به کجا باید مراجعه کرد؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها