بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

آغاز توزیع بسته معیشتی 2 میلیون تومانی بین این خانوارها | کدام دهک ها منتظر عیدی ویژه دولت باشند ؟

کد خبر: 1281320

دولت به منظور آغاز سال نو 1403 و ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع چند بسته معیشتی با رقم های میلیونی به برخی از خانوارها و دهک ها کم درآمد کشور کرد.

آغاز توزیع بسته معیشتی 2 میلیون تومانی بین این خانوارها | کدام دهک ها منتظر عیدی ویژه دولت باشند ؟

خبرنگار شکیبا بقال زاده: به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال نو ۱۶۰ سبد معیشتی بین اقشار آسیب پذیر ۵ روستای بردسکن توزیع شد.

فرمانده سپاه بردسکن گفت: به همت خیر نیکوکار حاج حسین عاشوری پدر شهیدان محسن و مجتبی  و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدی روستای کلاته نو ۱۶۰ سبد معیشتی بین اقشار آسیب پذیر ۵ روستا از بخش مرکزی و شهرآباد توزیع شد.

سرهنگ علیرضا جنیدی افزود: هرسبد شامل برنج، روغن، ماکارونی، چایی، قند و رب است که ارزش این تعداد سبد در مجموع ۱۶۰ میلیون تومان است.( ارزش هر سبد 1 میلیون تومان می باشد)

توزیع هزار و 200 سبد معیشتی 396 هزارتومانی برای این خانوارها

بیش از هزارو ۲۰۰ سبد غذایی، تحصیلی و البسه ویژه دانش‌آموزان محروم در بردسکن توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت به مناسبت ماه مبارک رمضان و  به مناسبت فرا رسیدن سال نو به همت خیران و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ۳۵۰ بسته البسه و کفش،۲۵۰ سبد تحصیلی و ۶۰۰ سبد غذایی تهیه و بین دانش آموزان محروم توزیع‌شد.

علی اکبر چراغیان ارزش این تعداد سبد‌های حمایتی را ۴۷۵ میلیون تومان اعلام کرد. ( ارزش هر بسته در حدود 396 هزارتومان می باشد)

وی با قدردانی از خیران در مشارکت تهیه و توزیع  این سبد‌های حمایتی افزود: کمک‌های انجام شده به خانواده‌های دانش آموزان  فقط نیاز نیمی  از آنها را تامین می‌کند که می‌طلبد خیران برای حمایت از بیشتر از دانش آموزان محروم آموزش و پرورش را یاری کنند

توزیع بسته معیشتی 2 میلیون تومانی بین این دهک ها

به همت واحد مشارکت های مردمی واشتغال اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ وحمایت سپاه ناحیه ساوجبلاغ وخیرین نیکوکار ساوجبلاغی ۴۰۰ سبد کالای کمک معیشتی به مددجویان تحت پوشش توزیع شد.این بسته های غذایی که شامل اقلام اساسی به ارزش تقریبی هربسته ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ریال جمعاً ۸ میلیارد ریال بود ،بین خانوارهای تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ توزیع شد.

اهداء 60 بسته معیشتی 1/500/000 تومانی بین این خانوارها

به همت مرکز خدمات اجتماعی ومراقبت بعدازخروج به خانواده زندانیان بسته معیشتی اهدا شد.

کوزه گران رییس مرکز خدمات اجتماعی ومراقبت بعدازخروج گفت : همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و ورود به سال جدید وتقارن این ایام با ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا به رسم دستگیری از خانواده‌های نیازمند، با کمک خیرین اقدام به تهیه و توزیع تعداد ۶۰ بسته سبد موادغذایی دربین مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش این مرکز گردید.

وی در ادامه افزود: این بسته ها حاوی برنج، دوعدد مرغ، حبوبات، ماکارونی، چای و تن ماهی بوده که هر بسته با ارزش ریالی در حدود یک میلیون وپانصدهزارتومان بوده است.

رییس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه از توزیع بسته‌های معیشتی، میوه شب عید و پوشاک بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان فیروزکوه با همکاری سپاه شهرستان فیروزکوه همزمان ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد.

عباس دهباشی در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان فیروزکوه بیان کرد: این طرح در قالب کمک مومنانه در آستانه عید نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از سوی خیرین ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه قمر بنی هاشم علیه‌السلام شهرستان فیروزکوه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار شهرستان فیروزکوه، مخاطب این طرح هستند، افزود: 600 بسته معیشتی در این مرحله توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه بیان کرد: بسته خوراکی شامل کالای اساسی مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان مانند برنج، حبوبات و … بوده که با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر فیروزکوه و خیران نیک اندیش تأمین شده است.

دهباشی با بیان اینکه هر بسته معیشتی هفت میلیون ریال ارزش ریالی دارد؛ و بین خانواده‌های نیازمند شهرستان فیروزکوه توزیع شد؛ گفت در ماه مبارک رمضان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه هدف جدی را دنبال می‌کند که جذب حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

دهباشی گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه از یک یا چند فرزند نیازمند و یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت می‌کنند.

 دهباشی افزود: خوشبختانه در سال گذشته ۲۰۰ نفر از خیرین برای حمایت مالی از این کودکان اعلام آمادگی و در این طرح نام نویسی کرده اند.

وی در پایان گفت: ضمن تقدیر وتشکر از شهروندان فیروزکوهی و نیکوکاران ، می‌توانند از طریق شماره تماس ۷۶۴۰۰۰۰۵ به صورت غیر حضوری و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر این نهاد مقدس جهت ثبت نام حامی، حمایت خود را اعلام کنند.

لازم به ذکر است طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۸۲ با هدف از کودکان یتیم و نیازمند و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی ، مسکن و درمان آغاز شده است.

توزیع سبد معیشتی در میان نیازمندان شهر بغداد

مؤسسه فرهنگی ـ خیریه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، از مراکز مرتبط با مرجعیت در کربلای معلی، سبد معیشتی خود را به دست خانواده های نیازمند و ایتام شهر بغداد رساند.

این مؤسسه با همکاری موکب جناب عابس الشاکری علیه السلام ده ها بسته معیشتی را در میان ده ها خانواده نیازمند و یتیم توزیع کرد.

اقدام مذکور در روز ۵ رمضان العظیم ۱۴۴۵ و به مناسبت فرارسیدن این ماه مبارک و در عمل به توصیه های مرجعیت دینی مبنی بر حمایت از نیازمندان صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها