بهمن موتور | فروش اقساطی بهمن موتور

اولین ثبت نام فروش فوق العاده شاسی بلند با شرایط جدید آغاز شد | با 395 میلیون تومان شاسی بلند جدید بهمن موتور را بخرید + جدول

کد خبر: 1281414

اولین فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور در فروردین 1403 ویژه نوروز و با شرایط و قیمت جدید آغاز شد.

اولین ثبت نام فروش فوق العاده شاسی بلند با شرایط جدید آغاز شد | با 395 میلیون تومان شاسی بلند جدید بهمن موتور را بخرید + جدول

خبرنگار شکیبا بقال زاده: شرایط فروش فیدلیتی پرستیژ برای نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد.

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

بهمن موتور

پیرو بخشنامه شماره ۱۴۰۲/۱۱۲۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت های مجاز میرساند، امکان تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو فیدلیتی جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی)، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲، به صورت آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت نام در صورت تمایل متقاضیان، امکان انتخاب محصولات مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول شماره ۱ مهیا می باشد. لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ اقدام فرمایند. شایان ذکراست بازه زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای، متقاضیان سامانه یکپارچه نوبت زمستان خودروی دیگنیتی را برای تکمیل وجه دعوت کرده است.

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات فرآیند ثبت‌نام خودروی دیگنیتی را اعلام کرد.

این اطلاعیه مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌ جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان ۱۴۰۲ نوبت آنها اعلام شده است.

بنابراین متقاضیان با توجه به نوبت اعلام شده از سوی وزارت صمت می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو از ساعت ۱۰:۰۰ یکشنبه مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴:۰۰ دوشنبه ۲۰ فروردین از طریق سایت این شرکت اقدام کنند.

قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ و ۲ بهمن موتور اعلام شد

بهمن موتور قیمت نهایی خودرو فیدلیتی پرستیژ ۵ و ۷ نفره را برای عرضه در سال ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.

این شرکت اعلام کرد که این محصول در تیپ 5 نفره 1.561.900.000 تومان و در تیپ 7 نفره 1.574.000.000 تومان قیمتگذاری شده است.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ بهمن موتور + جدول فروش

شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد.

چند ساعت پس از اعلام قیمت فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور، شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ توسط این شرکت اعلام شد.

در بخشنامه فروش بهمن موتور، دو تیپ فیدلیتی پرایم و پرستیژ با چینش ۵ و ۷ نفره در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند. نکته جالب آنکه مشتریان بهمن موتور می‌توانند فیدلیتی پرایم را با مدل ۱۴۰۲ خریداری کنند. موعد تحویل فیدلیتی پرایم با مدل ۱۴۰۲ نیز دو ماه زودتر از موعد تحویل همین خودرو با مدل ۱۴۰۳ است.

دیگر خودروی ارائه‌شده در این بخشنامه فروش نیز فیدلیتی پرستیژ است. این خودرو که نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم محسوب می‌شود، با قیمت بیشتری توسط بهمن موتور فروخته می‌شود. طی سال گذشته شاهد رونمایی این خودرو در مراسمات مختلف بوده‌ایم تا تب‌و‌تاب مشتریان برای این خودرو به حد قابل‌توجهی افزایش یابد.

بهمن موتور

فیدلیتی درواقع یک کراس‌اوور از زیرشاخه چری با نام جتور است. جتور برند نوپایی در صنعت خودروسازی چین محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. هدف این برند، تولید نسخه‌های مقرون‌به‌صرفه و جوان‌پسند از محصولات چری است. خودرویی که در ایران با نام فیدلیتی پرایم می‌شناسیم، درواقع جتور X۷۰s است. این خودرو براساس پلتفرم و مشخصات چری تیگو ۷ نسل اول طراحی شده است. مشخصات فنی این خودرو نیز با تیگو ۷ یکسان است. فیدلیتی پرستیژ نیز در اصل جتور X۷۰ پلاس نام دارد که براساس نسل دوم تیگو ۷ شکل گرفته است. این خودرو نیز ساختار فنی مشابهی با تیگو ۷ پرومکس دارد که نسخه قدرتمندتر خانواده تیگو ۷ نسل دوم به‌حساب می‌آید.

بررسی فیدلیتی بهمن موتور

فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است. برای درک بهتر ابعادش باید بگوییم جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو 7 دارد. شاید در بخش قوای فنی و توانایی‌های حرکتی نکته هیجان‌انگیز خاصی در این محصول (بخصوص به نسبت قیمت) یافت نکنید اما به لطف پیشرانه توربو و گشتاور کافی و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به شما اطمینان می‌دهم که برای استفاده‌های معمول خانوادگی و سبقت‌گیری‌های جاده‌ای، با مشکل و کمبودی مواجه نخواهید شد.البته با توجه به ساختار تک دیفرانسیل و ویژگی‌های فنی و مشخصات پلتفرم و شاسی، کاملاً مشخص است که فیدلیتی برای آفرود ساخته نشده و همچون سایر کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل، صرفاً برای جذابیت‌های ظاهری و جادار شدن اتاق و عبور راحت‌تر از دست اندازهای معمول، قد کشیده است.

بهمن موتورداخل فیدلیتی بهمن موتور

به نظر می‌رسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده اما پخته و منطقی، پرهیز از حجم‌دهی اغراق‌آمیز و استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمان‌های شاخص ماشین‌های آلمانی در سال‌های اخیر بوده که در این کراس‌اوور چینی نیز رعایت شده‌اند. باید اعتراف کنیم که این الگوبرداری موفقیت‌آمیز از کار درآمده و داخل ماشین لذت بصری مطلوبی تجربه خواهید کرد.

بهمن موتورداخل کابین فیدلیتی بهمن موتور

کیفیت قطعات هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و می‌توان گفت که به نسبت رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی نخواهد داشت. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی با فضایی مدرن و شیک روبرو باشیم. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی هم قابل سفارش است که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پر جمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.

بهمن موتورطراحی فیدلیتی بهمن موتور

چینی‌ها معمولاً قطعات زیبایی برای محصولاتشان طراحی می‌کنند. اما در گذشته بدلیل بی‌تجربگی و برخی محدودیت‌های اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند.اما چری و زیرمجموعه‌هایش چند سالی است که به این نقص پی‌برده‌اند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگ‌های بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراق‌های بی‌مورد و خطوط بی‌هدف یافت نمی‌شود. نمونه‌اش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه می‌شوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شده‌اند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند.

نکته دیگر اینکه طراحان فیدلتی موفق شده‌اند با استفاده از رینگ‌های جذاب، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمت‌های مختلف، وقار و ابهت را با جاذبه‌های جوان‌پسندانه ترکیب نمایند و نتیجه این شده که ظاهر فیدلیتی برخلاف دیگنیتی "که بیشتر جوانان را هدف قرار داده" با تمامی سنین و سلایق هماهنگ است.شاید تنها نکته منفی طراحی که همچنان در میان خودروسازان چینی شایع است، عدم دست‌یابی به اصالت در ظاهر باشد که البته طبق مشاهدات عینی، این مورد هم برای نسل امروزی به اندازه ما قدیمی‌ها مهم به نظر نمی‌رسد!

بهمن موتورامکانات فیدلیتی بهمن موتور

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی

سیستم صوتی

صفحه نمایشگر لمسی 10.25 اینچی به همراه Bluetooth - قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی مدیا (Mirror link) - 8 عدد بلندگو - خروجی USB - شارژ وایرلس تلفن همراه

ترمز و پایداری

ABS - BA – EBD – EBA - سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC) - سیستم کنترل کشش (TCS) - سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC) – ترمز پارک برقی (EPB) به همراه سیستم توقف خودکار (Auto Hold)

بهمن موتوردیگر امکانات فیدلیتی بهمن موتور

سیستم فرمان برقی (EPS) - سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط (LDW) - سیستم تشخیص نقاط کور (BSD) - سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS) - صندلی راننده و سرنشین برقی به همراه گرم کن - پوشش صندلی ها چرمی – 7 نفره - برف پاک کن با سنسور باران (Rain Sensor) – فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا - سیستم هوشمند ورود بدون کلید (Keyless) - استارت دکمه ای - جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال (TFT) - تثبیت کننده سرعت خودرو (کروز کنترل) - دوربین 360 درجه برای سهولت در پارک و دوربین دنده عقب - روشنایی خودکار چراغ های جلو (Auto Light) - سان روف پانوراما - سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو) - سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل Follow-me-home - درب صندوق عقب با قابلیت تشخیص مانع

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها