توزیع گوشت قرمز گرم در این فروشگاه‌ها از امروز | گوشت بوقلمون کیلویی چند؟

کد خبر: 1281480
توزیع گوشت قرمز گرم در این فروشگاه‌ها از امروز | گوشت بوقلمون کیلویی چند؟

قیمت گوشت مرغ و گوشت گوساله امروز در بازار گوشت و دام ایران تغییری را تجربه نکرده است. همچنین گوشت بوقلمون کیلویی 101 هزار تومان معامله شد.

فعالیت بازار گوشت و دام تهران امروز امروز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳، در حالی شروع شده است که قیمت ها در بازار روند ثبات را تجربه کردند.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز گذشته در پیش گرفت و 80,017 تومان خرید و فروش شد که تغییری نداشته است.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ امروز همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 57,125 تومان معامله شد که نسبت به روز پیش بدون تغییر است.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار 341 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی 101 هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

همچنین امروز قیمت دام زنده کیلویی 260 هزار تومان است و هر کیلو دام در کشتارگاه هم 500 هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت گوشت منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روزهای اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

اقتصادنیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها