خبر مهم برای بازنشستگان | همسان سازی حقوق بازنشستگان محقق می شود؟

کد خبر: 1282017

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تفاهمات خوبی با دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم انجام شده است، اظهار داشت: تفاهمات به صورت مصوبه در لایحه برنامه هفتم توسعه آورده می‌شود.

خبر مهم برای بازنشستگان | همسان سازی حقوق بازنشستگان محقق می شود؟

مجتبی یوسفی درباره بحث همسان‌سازی و یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه، افزود: دولت در برنامه هفتم توسعه برای متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیشنهادی ارائه نکرده بود اما در نهایت باتعاملی که بین رئیس مجلس، اعضای کمیسیون تلفیق و رئیس سازمان برنامه صورت گرفت، حوزه بازنشستگی در دو بخش مورد توجه قرار گرفت.

میانگین حقوق بازنشستگان در سال 1402

با توجه به اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، تا پایان شهریورماه 1402، میانگین حقوق بازنشستگان نسبت به دوره مشابه سال قبل با یک افزایش 42 درصدی افزایش یافته است.

آمارهای منتشر شده توسط صندوق نشان می‌دهد که تعداد بازنشستگان در پایان شهریورماه 1402 به یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۴۰ نفر رسیده، در حالی‌که در دوره مشابه سال قبل این تعداد یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۳۴۳ نفر بوده است.

به عبارتی کل حقوق بگیران صندوق تا پایان شهریور ماه 1402 نسبت به سال 1401 به میزان 3.5 درصد افزایش حقوق داشته‌اند.

بررسی میانگین حقوق بازنشتگان در سال 1402 نیز نشان می‌دهد که میانگین اولین حقوق بازنشستگی 16 میلیون و 33 هزار تومان بوده و میانگین حقوق اخیرین اشتغال 16 میلیون و 966 هزار تومان تعیین شده است./ آرمان ملی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها