حراج سایپا و بهمن موتور برای نوروز ۱۴۰۳ | شرایط فروش ویژه ۹ خودروی محبوب | فقط تا ۲۰ فروردین فرصت دارید

کد خبر: 1282309

شرایط فروش ۹ خودرو ویژه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد.

حراج سایپا و بهمن موتور برای نوروز ۱۴۰۳ | شرایط فروش ویژه ۹ خودروی محبوب | فقط تا ۲۰ فروردین فرصت دارید
شرایط فروش ۹ خودرو ویژه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد.

دو خودروسازی سایپا و بهمن موتور برای نوروز ۱۴۰۳ شرایط فروش برای برخی از محصولات خود گذاشته اند.

فروش ۶ خودروی بهمن موتور

فروش خودروهای یدلیتی و دیگنیتی در تیپ‌های مختلف شروع شد. این فروش تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ادامه دارد. در ادامه شرایط فروش و جزئیات خرید خودروها آورده شده است.

فروش خودروهای دیگنیتی

این اطلاعیه مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌ جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان ۱۴۰۲ نوبت آنها اعلام شده است.

متقاضیان با توجه به نوبت اعلام شده از سوی وزارت صمت می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو از ساعت ۱۰:۰۰ یکشنبه مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴:۰۰ دوشنبه ۲۰ فروردین از طریق سایت این شرکت اقدام کنند.

شرایط فروش:

دیگنیتی

فروش خودروهای فیدلیتی

پیرو بخشنامه شماره ۱۴۰۲/۱۱۲۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت های مجاز میرساند، امکان تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو فیدلیتی جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی)، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲، به صورت آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت نام در صورت تمایل متقاضیان، امکان انتخاب محصولات مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول شماره ۱ مهیا می باشد. لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ اقدام فرمایند. شایان ذکراست بازه زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

شرایط فروش:

99

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها