آغاز بزرگترین حراج فطرانه خودرو؛ از دم قسط از مدیران خودرو خرید کنید | ثبت نام 4 سوگولی مدیران خودرو زیر قیمت بازار؛ تحویل 90 روزه

کد خبر: 1284226

شرایط فروش فوری خودرو تیگو ۸ پرو e‌ پلاس با نرخ جدید اعلام شده است. بخشنامه فروش این خودرو هم‌اکنون در دسترس متقاضیان قرار دارد.

آغاز بزرگترین حراج فطرانه خودرو؛ از دم قسط از مدیران خودرو خرید کنید | ثبت نام 4 سوگولی مدیران خودرو زیر قیمت بازار؛ تحویل 90 روزه

خبرنگار شکیبا بقال زاده: شرکت مدیران خودرو در نخستین روزهای کاری فروردین‌ماه ۱۴۰۳، لیست جدید نرخ محصولاتش را با اندکی افزایش اعلام کرد. اکنون شرایط فروش تیگو ۸ پرو e‌ پلاس با نرخ جدید اعلام شده است.

بخشنامه فروش این خودرو از روز شنبه، ۱۸ فرودین‌ماه ۱۴۰۳، در نمایندگی‌های این شرکت فعال شده. متقاضیان برای ثبت‌نام یا کسب‌ اطلاعات بیشتر، می‌توانند به نمایندگی‌های مدیران‌ خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

شرایط فروش تیگو 8 پرو e‌ پلاس، فروردین 1403:

تیگو 8 پرو e‌ پلاس 2.791.700.000 تومان نقد و اقساط 90 روز کاری

فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.

مدیران خودرو در نظر دارد از ساعت 15 امروز شنبه 18 فروردین ماه 1403 فروش نقد و اقساطی برخی از محصولات خود را آغاز نماید.

شرایط طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو فروردین 1403 اعلام شد.

ثبت نام فقط از طریق نمایندگی های مجاز امکان پذیر است.

شرایط فروش نقد و اقساط مدیران خودرو فروردین 1403:

نام محصول قیمت موعد تحویل

ایکس 33 اتوماتیک 906.000.000 90 روز کاری

ایکس 55 اتوماتیک 1.265.000.000

ایکس 22 پرو دستی 716.000.000

اولین پیش فروش محصولات مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ۲ محصول تیگو ۸ پرومکس و تیگو ۸ پرو e+ را ویژه فرودین ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

در این طرح فروش که به صورت نقد و اقساط خواهد بود محصول تیگو ۸ پرومکس IE ویژه متقضیان عادی و طرح جایگزینی و گروهی به ترتیب با ۷۵ درصد و ۶۵ درصد پیش پرداخت و فونیکس تیگو ۸ پرو e+ ویژه متقضیان عادی و طرح جایگزینی و گروهی به ترتیب با ۶۰ درصد و ۵۰ درصد پیش پرداخت قابل خرید خواهد بود.

در طرح فروش اقساطی تسهیلات از طریق بانک صادرات تامین خواهد شد و خریداران با پیش پرداخت و اقسط منعطف می‌توانند نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند و تحویل خودرو ۹۰ روزه کاری اعلام شده است.

این شرایط فروش از ساعت ۱۵ امروز مصادف با ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در نمایندگی‌ها قابل انتخاب است.

فروش فوری خودرو [کلیک و کشیدن برای جابجایی] شرایط فروش محصولات ام وی ام ویژه اسفند ۱۴۰۲ با موعد تحویل ۹۰ روز کاری توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شد.

شرکت مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: احتراما به استحضار می‌رساند فروش جدید محصولات مدیران خودرو از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ در سیستم فروش نمایندگی‌های این شرکت برای خودروهای ذیل فعال شده است.

شرکت موتور در نظر دارد فروش نقد و اقساط 3 محصول خود را ویژه اسفندماه 1402 از فردا یکشنبه آغاز نماید.

بخشنامه ذیل از فردا یکشنبه 20 اسفندماه 1402 در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد بود.

شرایط فروش نقد و اقساط 4 محصول MVM مدیران خودرو در اسفند 1402 اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس 22 پرو، ام وی ام ایکس 33 کراس، ام وی ام ایکس 55 پرو و آریزو 5 به فروش می‌رسند.

به گزارش بانک اول شرکت مدیران خودرو از روز سه شنبه 15 اسفند 4 محصول MVM خود شامل ام وی ام ایکس 22 پرو، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ را از طریق نمایندگی‌های خود به متقاضیان عرضه کرد.

در این طرح ام وی ام ایکس 22 پرو MT به تعداد 1404 دستگاه به شکل نقدی، آریزو 5 IE FL به تعداد 800 دستگاه به شکل نقد و اقساط، ام وی ام ایکس 33 کراس CVT به تعداد 1395 دستگاه به شکل نقد و اقساط و ام وی ام ایکس 55 پرو IE در تعداد 876 دستگاه به شکل نقد و اقساط به متقاضیان عرضه می‌شوند.

تمام این خودروها در مدل 1403 به فروش خواهند رسید.

شرایط طرح فروش اقساطی 5 محصول مدیران خودرو اسفند 1402 شامل ایکس 22 پرو ، ایکس 33 ، ایکس 33 کراس ، آریزو 5 و ایکس 55 پرو اعلام شد.

گروه خودروسازی مدیران خودرو فروش اقساطی محصولات خود را ویژه اسفندماه 1402 تسهیلات 60 ماهه از امروز دوشنبه آغاز خواهد کرد.

این طرح شامل 5 محصول ایکس 22 پرو ، ایکس 33 ، ایکس 33 کراس ، آریزو 5 و ایکس 55 پرو است.

بخشنامه ذیل از تاریخ 14 اسفندماه 1402 در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد شد.

تیگو ۸ پرو هیبرید e پلاس، تیگو ۸ پرومکس، فونیکس FX و تیگو ۷ پریمیوم از ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

مدیران خودرویی اعلام کرده اند متقاضیان می توانند علاوه بر خرید نقدی خودروهای یاد شده، محصولات عرضه شده در این طرح فروش را به صورت اقساطی نیز به متقاضیان واگذار می کنند.

آن طور که این خودروساز خصوص اعلام کرده است متقاضیانی که قصد خرید چهار محصول عرضه شده را دارند باید ۶۰ درصد قیمت خودروی مورد نظر خود را پرداخت کرده و الباقی را به صورت اقساطی به این خودروساز پرداخت کنند.

فروش فوری خودرو با شرایط اقساطی

مدیران خودرویی ها تعهد داده اند که خودروهای عرضه شده در این طرح فروش را دربازه زمانی ۹۰ روزه به خریداران تحویل دهند.

اطلاعیه منتشر شده در ارتباط با این طرح فروش نقد و اقساطی مشخص نمی کند خودروهای عرضه شده با چه رنگ هایی عرضه می شوند بنابراین خریداران برای اطلاع از حزییات این طرح فروش می توانند به نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه کنند.

براساس لیست قیمتی مدیران خودرو در حال حاضر تیگو ۸ پرو هیبرید e پلاس با قیمتی حدود دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرومکس با قیمتی حول و حوش دو میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمتی نزدیک به یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و تیگو ۷ پرو پریمیوم نیز با قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تیررسی متقاضیان قرار دارد.

بررسی قیمت های بازاری خودروهای یاد شده خبر از فاصله میان قیمت های کارخانه و بازار می دهد. متقاضیان چنانچه در این طرح فروش شرکت کنند می توانند از سودی حدود ۲۰۰ میلیون تا ۳۶۵ میلیون تومانی بسته به نوع خودرویی که انتخاب می کنند، بهره مند شود.

تیگو ۸ پرومکس در سر لیست فاصله قیمتی میان کارخانه و بازار قرار دارد. این خودرو با قیمت حدود دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومانی در بازار داد و ستد می شود. بنابراین خرید این خودور از مسیر طرح جدید فروش مدیران خودرو سودی حدود ۳۶۵ میلیون تومانی را به حساب خریداران این خودرو واریز می کند.

فونیکس FX در رتبه دوم قرار دارد. چنانچه خریداران این خودرو را انتخاب کنند می توانند سودی حدود ۳۵۰ میلیون تومانی را نصیب خود کنند. قیت بازاری این خودرو حول و حوش دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان است.

فروش فوری خودرو نقد و اقساط

تیگو ۸ پرو هیبرید پلاس نیز با قیمت دو میلیارد و ۹۷۰ تومان از بازار قابل خریداری است. با توجه به قیمت کارخاته ای این خودروی هیبریدی خریداران سودی حدود ۲۰۰ میلیون تومانی را نصیب خود می کنند.

شرایط طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو برای 4 محصول در اسفند 1402 برای 4 محصول اعلام شد.

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد امروز شنبه 12 اسفندماه 4 محصول خود را به صورت نقدی و اقساطی عرضه نماید.

این طرح از ساعت 15 امروز در نمایندگی مجاز مدیران خودرو فعال خواهد شد.

طرح فروش محصول جدید کرمان موتور، بک ایکس 3 برای اولین بار آغاز می شود.

شرکت کرمان موتور در نظر دارد برای اولین بار فروش خودرو بک X3 را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه 1402 آغاز نماید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها