فروش ویژه محصولات ایران خودرو با تحویل فوری تمدید شد | پژو 207، تارا،سورن پلاس، دنا، رانا، هایما با آپشن جدید بخرید + شرایط

کد خبر: 1288723

فروش ویژه ایران خودرو با شرایط استثنایی و بدون قرعه کشی تمدید شد.

فروش ویژه محصولات ایران خودرو با تحویل فوری تمدید شد | پژو 207، تارا،سورن پلاس، دنا، رانا، هایما با آپشن جدید بخرید + شرایط

خبرنگار شکیبا بقال زاده: طبق گزارش‌های منتشر شده، مشتریانی که در فراخوان خرید خودروی پارس ایران خودرو شرکت کرده و جزو اولویت‌های فراخوان قرار گرفته‌اند، تا روز پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه مبلغ قرارداد خرید این محصول اقدام کنند. شرکت ایران خودرو از طریق ارسال پیامک به مشتریان مشمول این فراخوان، آنها را از تمدید مهلت واریز وجه مطلع خواهد کرد.​

این تصمیم ایران خودرو با هدف ایجاد فرصت کافی برای مشتریان فراخوان شده پارس جهت تامین و واریز وجه قرارداد اتخاذ شده است تا آنها بتوانند در این بازه زمانی اضافه شده، نسبت به تکمیل فرآیند خرید و انجام تعهدات مالی خود اقدام کنند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد./اقتصادآنلاین

قیمت محصولات ایران خودرو به‌روزرسانی شد. در ادامه قیمت خودرو سه شنبه ۱۱ اردیبهشت را بخوانید.

ریزش قیمت خودرو امروز هم ادامه داشت. در ادامه جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش بازار و تغییرات قیمت بازار نسبت به روز گذشته (دهم اردیبهشت) را بخوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۶۵۸ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ نیز ۸۰۳ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۸ میلیون پایین آمده است.

قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ نیز ۸۶۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون کاهش پیدا شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز ۷۰۸ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۷ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ نیز ۸۳۵ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۶۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۸۷۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۲ به ۹۴۰ میلیون تومان رسیده است که طی یک روز گذشته ۱۰ میلیون کاهش پیدا کرده است. قیمت تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ ۹۷۰میلیارد تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت تارا دنده ای V۱ مدل ۱۴۰۲ نیز ۷۹۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت تارا دنده ای V۱ پلاس ۶ سرعته مدل ۱۴۰۲ نیز ۸۲۵ میلیون تومان است که طی یک روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ به یک میلیاردو۷۵ میلیون تومان رسیده است که ۱۵ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت دنا پلاس ۶ دنده توربو مدل ۱۴۰۲ نیز ۹۱۵ میلیون تومان است که ۱۵ میلیون کاهش پیدا کرده است.

دنا پلاس EF۷ ۵ دنده ساده مدل ۱۴۰۲ نیز به ۸۲۵ میلیون تومان رسیده است که ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۰۰ میلیون تومان است که ثابت مانده است. قیمت رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ نیز ۶۴۵ میلیون تومان است که تغییر نکرده است.

ایران خودرو

قیمت رانا پلاس پانوراما ارتقا یافته مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۹۰ میلیون تومان شده است که ۱۰ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت سمند سورن پلاس XU۷P بنزینی مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۳۰ میلیون تومان است که ۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

قیمت سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۳ نیز ۸۱۸ میلیون تومان است که ۲ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو مدل ۱۴۰۲ نیز یک میلیاردو ۷۵۰ میلیون تومان است که ثابت مانده است.

قیمت هایما ۸S مدل ۱۴۰۳ نیز یک میلیاردو۹۸۰ میلیون تومان است که ۱۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت هایما S۷ لیتر توربو پلاس ۱.۸ مدل ۱۴۰۳ نیز به یک میلیاردو۷۰۰ میلیون تومان رسیده است که ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قیمت وانت آریسان ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ نیز به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است که ۱۰ میلیون کاهش پیدا کرده است.

 اگرچه شرکت ایران خودرو فعلا هیچ برنامه‌ای برای فروش اقساطی خودرو ندارد، اما بسیاری از افراد برای خرید خودرو به دنبال روش‌های فروش اقساطی هستند. به‌ویژه اینکه با افزایش سرسام آور قیمت خودرو در چند سال اخیر، خرید نقدی آن برای بسیاری از افراد غیرممکن شده است.

کاماپرس در این گزارش، شرایط فروش اقساطی ایران خودرو در «آرشا خودرو» را بررسی کرده است.

شرایط فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو

آرشا خودرو آسان‌ترین شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ به طوریکه روش‌های فروش می‌تواند بر اساس شرایط هر مشتری و به صورت دلخواه تنظیم شود. به این ترتیب بیشتر مردم می‌توانند با پیش پرداخت مورد نظر خود صاحب یکی از محصولات ایران خودرو شوند.

همچنین در شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو، خودروی مورد نظر ظرف مدت یک ساعت از زمان سفارش، تحویل مشتری می‌شود. در روش فروش فوری آرشا خودرو، خودرو قبل از واریز وجه پیش پرداخت، آماده شده و تحویل مشتری می‌شود.

در زمینه اقساط نیز تلاش شده است که در حد امکان خودرو با اقساط بلندمدت تحویل مشتری شود. تعداد و نحوه پرداخت اقساط نیز توسط مشتری تعیین می‌شود و حاشیه سود به صورت قانونی و بر اساس عرف بازار خودرو است.

کدام خودروها شامل طرح فروش اقساطی می‌شود؟

تمام خودروهایی که هم اکنون در خط تولید ایران خودرو قرار داشته و توسط این شرکت در حال تولید است، شامل طرح فروش اقساطی آرشا خودرو می‌شود. این شرکت تنوع بسیار خوبی را در زمینه فروش انواع خودروها ایجاد کرده است تا بتواند به سلیقه و نیاز تمام مشتریان پاسخ دهد.

فروش اقساطی ایران خودرو شامل خودروهایی مانند پژو 405، پژو 206، پژو 207، پژو پارس، رانا، دنا، هایما، سمند، تارا، سمند سورن، تندر 90 پلاس و سوزوکی گرند ویتارا می‌شود. تمام این خودروها موجود و آماده تحویل فوری هستند و به درخواست مشتری حداکثر ظرف یک ساعت آماده تحویل می‌شوند.

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو

در طرح فروش اقساطی ایران خودرو باید مدارکی مبنی بر اطلاعات هویتی، شغلی و سکونتی توسط مشتری به آرشا خودرو ارائه شود؛ به همین منظور در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه، اجاره نامه یا سند منزل، قبوض مصرفی، جواز کسب یا فیش حقوقی الزامی است.

مشتری می‌تواند پرداخت اقساط را به صورت یک ماهه یا دوماهه انجام دهد و برای این کار باید از چک صیادی استفاده کند. صاحب چک نیز می‌تواند فردی غیر از خریدار باشد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

خودرو در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک به مشتری ارائه می‌شود و مشتری تا زمان اتمام اقساط، حق فروش یا تعویض خودرو نخواهد داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها