وام برای حقوق بگیران تامین اجتماعی | بدون ضامن 100 میلیون تا 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه بگیرید

کد خبر: 1290495

بانک رفاه کارگران به منظور کمک به اقشار حقوق بگیر تامین اجتماعی و یارانه بگیران اقدام به پرداخت وام ویژه کرده است.

وام برای حقوق بگیران تامین اجتماعی | بدون ضامن 100 میلیون تا 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه بگیرید

بانک رفاه کارگران به منظور کمک به اقشار حقوق بگیر تامین اجتماعی و دیگر گروه‌های مردم انواع تسهیلات را تدارک دیده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران طرح «افق» نام دارد که طی آن به تمامی افراد حقیقی واجد شرایط تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه و بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی از بانک رفاه کارگران هستند، باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از سپرده گذاری، لازم است که افراد حداقل مبلغ ۲۰ میلیون تومان در حساب خود نگه دارند. مدت زمان نگهداری این مبلغ به منظور درخواست تسهیلات مذکور بین یک تا ۱۲ ماه اعلام شده است.

وام مذکور قرض الحسنه بوده و سودی ندارد و تنها به منظور پوشش هزینه‌های بانک به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن اعتبار شغلی و ارائه ضامن رسمی است. ضامن رسمی در صورتی مورد قبول است که کسر از حقوق باشد. این وام طی مدت زمان حداقل شش ماه و حداکثر ۶۰ ماه قابل بازپرداخت است.

افراد حقیقی که وام ۳۰۰ میلیون تومانی با کارمزد مشخص و حداکثر مدت زمان تعیین شده را دریافت می‌کنند باید هر ماه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۶ میلیون تومان خواهد بود.

افراد در صورتی که مایل به ادامه روند دریافت تسهیلات نباشند، امکان انتقال امتیاز آن را به اعضای درجه یک خانواده خود خواهند داشت.

بدون ضامن 100 میلیون تا 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه بگیرید

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند و قصد خرید با تسهیلات را دارند، می‌توانند وام «کالانو» این مجموعه را دریافت کنند. سقف این وام 100 میلیون تومان بوده و برای دریافت آن نیاز به افتتاح سپرده قرض الحسنه است.

افرادی که مایل به دریافت وام خرید کالای بانک تجارت به نام کالانو هستند باید اعتبار خوبی داشته باشند. زیرا به منظور پرداخت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی نیست. ضمانت مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات داشتن اعتبار مورد نظر بانک، چک دیجیتال و سفته الکترونیکی است.

گفتنی است، افرادی امکان استفاده از این وام را دارند که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند. نرخ سود این وام 23 درصد بوده و وام گیرندگان بعد از دریافت آن باید حداکثر در 24 ماه عمل تسویه را انجام بدهند. افراد به منظور دریافت این وام باید مراکز و فروشگاه‌هایی مانند پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک را برای انجام خریدهای خود در نظر داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 5 میلیون و 237 هزار و 331 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 25 میلیون و 695 هزار و 934 تومان است و جمع رقم وام و سود آن نیز 126 میلیون و 745 هزار و 934 تومان خواهد بود.

بانک آینده برای آن دسته از مشتریان خود که حساب سپرده بلندمدت دارند و مایل به خرید کالا هستند، طرح تسهیلاتی به نام «طراوت» را تدارک دیده است. سقف این وام برای خرید کالا به 100 میلیون تومان می‌رسد.

وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده با سود 23 درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود و افراد با دریافت آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مذکور را دارند. بر اثر پرداخت این تسهیلات حساب وام گیرنده مسدود خواهد شد. این یکی از تضمین‌های تسهیلات مذکور است. علاوه بر این، افراد باید ضامن رسمی نیز داشته باشند تا تسهیلات به آن‌ها پرداخت شود. افراد بعد از دریافت تسهیلات مذکور و خرید کالای مورد نظر، 36 ماه فرصت بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، میزان هر قسط این وام به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود وام 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان اعلام شده است.

افرادی که به این تسهیلات نیاز داشته و فرصت حضور در شعب بانک آینده را ندارند، می‌توانند به صورت غیرحضوری برای این وام درخواست بدهند. افراد به منظور ثبت نام برای دریافت وام مذکور باید در سامانه پیشخوان مجازی ویژه مشتریان بانک یا سامانه ساتا تشکیل پرونده بدهند و سپس با تکمیل فرآیند، تسهیلات مذکور را دریافت کنند. همچنین افراد بعد از دریافت مبلغ وام امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری کالا یا محصول مورد نظر از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را خواهند داشت.

افرادی که در بانک آینده سپرده کوتاه مدت عادی دارند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، اکنون امکان استفاده از طرح جهاد کالا؛ وام 100 میلیون تومانی آن را دارند.

بانک آینده به آن دسته از مشتریانی که توانسته‌اند اعتبار شغلی تهیه کنند، وام 100 میلیون تومانی ارائه می‌دهد. این تسهیلات با سود 23 درصدی به مشتریان ارائه می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است.

لازم به ذکر است که به تشخیص بانک و با توجه به سقف وام و رتبه اعتباری متقاضیان ضمانت این تسهیلات متفاوت خواهد بود. سود این وام به 23 درصد می‌رسد و افراد بعد از دریافت در بازه زمانی 12 یا 24 یا 36 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را خواهند داشت.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 454 هزار و 998 تومان برآورد شده است.

افراد بعد از دریافت این وام امکان خرید کالا و محصولات مختلف از مراکز فروش حضوری جهاد کالا واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های لوازمی مانند مبلمان، فرش، لوازم خانگی و … را خواهند داشت. جهاد کالا یک پروژه ملی به منظور حمایت از تولید، خرید لوازم خانگی ایرانی با تسهیلات ویژه و همچنین طرح ملی خرید جهیزیه ایرانی با حضور تولیدکنندگان و فروشندگان کشور است.

بانک آینده این تسهیلات را به منظور رشد و ارتقای تولید و حمایت از تولیدکنندگان انواع کالای ایرانی و همچنین تامین قسمتی از نیاز جامعه برای کالاهای اساسی ارائه داده است.

طرح مهربانی یک طرح تسهیلاتی ارائه شده از سمت بانک ملی است که با کارمزد دو و چهار درصدی به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان بوده و نیاز به ضامن رسمی دارد.

 افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک ملی تمایل دارند باید از قبل سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و هیچ نوع سودی ندارد، تنها به آن کارمزد تعلق می‌گیرد. این وام به اشخاص دارای چک برگشتی یا بدهی معوق تعلق نمی‌گیرد. افراد بعد از دریافت این تسهیلات حداکثر ظرف مدت 60 ماه امکان پرداخت اقساط آن را خواهند داشت.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مبلغ وام، میزان هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان خواهد بود.

افرادی که مایل به دریافت تسهیلات مهربانی هستند به صورت آنلاین نیز امکان افتتاح حساب و درخواست تسهیلات مذکور را دارند.

به این منظور فرد باید وارد سامانه بام شده و گزینه افتتاح حساب را انتخاب کند. پس از آن نوبت به انتخاب حساب قرض الحسنه نهال ملی، طرح مهربانی است. متقاضی با کلیک روی گزینه ادامه مراحل و سپری کردن فرآیند، در صورت نبود مشکل، به راحتی افتتاح حساب خواهد کرد. پایان فرآیند به معنی باز شدن حساب و امکان درخواست ثبت وام است.

لازم به ذکر است در صورتی که فرد به هر دلیلی امکان ادامه فرآیند دریافت وام را نداشته باشد، امکان انتقال امتیاز آن به غیر را خواهد داشت./کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها