قیمت رهن و اجاره آپارتمان فول امکانات در شهرزیبا چند؟

کد خبر: 1292316

شهرزیبا یکی از محله‌های غرب تهران در منطقه 5 است که از شرق به محله جنت آباد و از غرب به محله دهکده المپیک می‌رسد. بافت این منطقه، تلفیقی از خانه‌های نوساز و قدیمی است و بنگاه املاک زیادی هم در این محله به چشم می‌خورد. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه مانند تمامی مناطق تهران بایکدیگر متفاوت است؛ برای نمونه یک واحد آپارتمان 90 متری نوساز حدودا تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان فول امکانات در شهرزیبا چند؟

شهرزیبا یکی از محله‌های غرب تهران در منطقه 5 است که از شرق به محله جنت آباد و از غرب به محله دهکده المپیک می‌رسد. بافت این منطقه، تلفیقی از خانه‌های نوساز و قدیمی است و بنگاه املاک زیادی هم در این محله به چشم می‌خورد. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه مانند تمامی مناطق تهران بایکدیگر متفاوت است؛ برای نمونه یک واحد آپارتمان 90 متری نوساز حدودا تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.د.

رهن آپارتمان قدیمی در شهرزیبا

نرخ اجاره یک واحد 90 متری 3 خواب 23 سال ساخت، در میدان کودک شهر زیبا، 300 میلیون رهن و 15 میلیون اجاره (در زمان تنظیم این گزارش) درج شده است. از امکانات این واحد فول بازسازی شده می‌توان به تراس بزرگ و کاربردی و کمد دیواری‌های جادار اشاره کرد. این واحد که در طبقه سوم قرار دارد، آسانسور، پارکینگ و انباری ندارد. میزان رهن این واحد با توجه به بودجه مشتری قابل تبدیل است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان فول امکانات در شهرزیبا

یک آپارتمان 94 متری فول امکانات (آسانسور، پارکینگ، انباری) دو خوابه در طبقه دوم واقع در خیابان آلاله شرقی، 900 میلیون رهن و 4 میلیون اجاره قیمت‌گذاری شده است. در آگهی این آپارتمان آمده است که این آپارتمان لوکیشینی خلوت دارد و ساختمان آرام و امن است.

در همین محله (آلاله شرقی) میزان رهن کامل یک واحد 90 متری دوخوابه که ساخت آن به سال 85 بازمی‌گردد، یک میلیارد و 50 میلیون تومان است. آسانسور، پارکینگ و انباری و 18 متر حیاط خلوت مسقف از جمله دیگر ویژگی‌های این واحد بازسازی شده است.

رهن آپارتمان در شهرزیبا با 500 میلیون تومان ودیعه

در یکی دیگر از محله‌های شهرزیبا یک آپارتمان 95 متری دو خوابه به قیمت 500 میلیون رهن و 15 میلیون تومان کرایه ماهانه اجاره آگهی شده است. به گفته مالک، ساخت این واحد در سال 96 بوده و فول امکانات و مناسب سخت پسندان است. همچنین مالک ویژگی‌هایی مانند دسترسی آسان به مراکز خرید و بزرگراه، آشپزخانه دیزاین شده با کابینت گلاس ترک و اتاق‌های خوش چیدمان را از ویژگی‌های ملک می‌داند.

آپارتمانی 91 متری دو خواب در طبقه چهارم با رهن 500 میلیون و اجاره 13 میلیون تومانی که قابل تبدیل هم هست، یک واحد دیگر قابل اجاره در شهرزیبا است. این واحد پارکینگ و انباری و دو لاین آسانسور دارد و به جز واگذاری به خانواده، مالک آن را به مجرد هم اجاره می‌دهد./کاماپرس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها