خبرخوش برای سهام عدالتی ها از واریز مرحله سوم سود سهام داران | واریز یک میلیون سود سهام عدالت

کد خبر: 1292959

سود سهام عدالت نوعی کمک معیشتی میباشد که در حساب افراد واریز میشود و زمان واریز سود سهام عدالت برای افراد مجهول بود که در این خبر به آن پرداخته ایم و مبلغ سود سهام عدالت را هم اعلام کرده ایم. این کمک معیشتی برای تمامی افراد نمیباشد شما میتوانید تمامی این اخبار را در ادامه ببینید.

خبرخوش برای سهام عدالتی ها از واریز مرحله سوم سود سهام داران | واریز یک میلیون سود سهام عدالت

سود سهام عدالت چه زمانی واریز میشود و مبلغ آن چه قدر میباشد

سود سهام عدالت نوعی کمک معیشتی میباشد که در حساب افراد واریز میشود و زمان واریز سود سهام عدالت برای افراد مجهول بود که در این خبر به آن پرداخته ایم و مبلغ سود سهام عدالت را هم اعلام کرده ایم. این کمک معیشتی برای تمامی افراد نمیباشد شما میتوانید تمامی این اخبار را در ادامه ببینید. 

زمان عملیاتی شدن واریز مرحله سود سهام عدالت ۱۴۰۳

بنابر اعلام مسئولان، سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی کماکان پیگیر واریز سود سهام عدالت از سوی شرکت‌ها هستند؛ عدم واریز سود سهام عدالت از سمت برخی شرکت‌ها که سبب شد این سود سه مرحله‌ای شود.

انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز آن هم ۲۴ اسفندماه بود سودی که بنابر اعلام سازمان بورس در مرحله دوم دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت کردند البته که میزان دریافتی سود بستگی به سبد سهام افراد داشت.

سود عملکرد مالی مربوط به سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت که تسویه نشد و ۲۸ فروردین ماه مجید عشقی رئیس سازمان در رسانه ملی در خصوص آن گفت: مجموعه اتفاقاتی رخ داد که سبب شد برخی شرکت‌ها تخلفی داشته باشند و نتوانند آن  را پرداخت کنند این شرکت‌ها اکثرا با کمبود نقدینگی مواجه هستند ما هم توصیه کردیم که باید  پرداخت شود امیدواریم تا خرداد بتوانیم این سود‌ها راجمع آوری و مابقی  را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

تازه‌ترین خبر از زمان واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۳

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس عنوان کرد اگر شرکتی اقدامات لازم با آن را انجام ندهد با آن مطابق قانون برخورد خواهیم کرد.

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران برای دریافت آن نیازمند مراجعه به مکانی خاص نیستند و سود مرحله سوم سهام عدالت در صورت دریافت از شرکت‌ها همانند دوره‌های قبل به حساب افراد واریز خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: نکته دیگر این که چند شرکت بخشی از آن را واریز نکردند و کماکان پیگیری‌ها از سمت سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در حال انجام است به محض این که سود‌ها دریافت شود زمان واریز آن اطلاع رسانی خواهد شد و اگر شرکتی اقدامات لازم را انجام ندهد مطابق قانون با آن برخورد می‌شود.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت اظهار کرد: در نهایت به طور کل برای دریافت آن سهامداران نباید به هیج جا مراجعه و هیچ مدرکی را نباید به کسی دهند همچنین سهامداران هوشمند باشند که برای دریافت آن  نباید روی هیچ لینکی را کلیک کنند.

او افزود: همچنین سهامداران مشمول دریافت سود سهام نیازمند واریز وجه نیستند و با آن‌ها اصلا تماسی گرفته نخواهد شد و زمانی که سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت تعیین تکلیف شد همانند سال‌های گذشته سود به شماره شبای بانکی افراد که در سامانه سجام اعلام کردند واریز خواهد شد. در نهایت هم سهامداران اخبار مربوط به واریز آن و دیگر موارد مربوط به این حوزه را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند./روز۱۰۰

واریز سود سهام عدالت سنواتی

در این دوره زمانی، ۲ شرکت‌ «داروسازی‌ ابوریحان و بیمه ‌اتکایی‌امین‌(سهامی‌عام)»، سود سنواتی و حق تقدم ۲۴ هزار و ۷۰۰ سهامدار را که شامل ۴۵ میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

اطلاعات منتشر شده از سوی سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که در سال گذشته ۱۱۵ هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان سود جاری، مطالبات سنواتی و حق تقدم برای سهامداران از طریق سامانه سجام واریز شده است.در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۰۲ ناشر، مبلغ ۱۰۹ هزار و ۳۹ میلیارد و ۵۲۴ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان سود جاری متعلق به ۵۵ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۳۵۵ سهامدار و تعداد ۲۵۳ ناشر، مبلغ ۶ هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۸۸۹ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان سود سنواتی و حق‌تقدم متعلق به ۱۷ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۵۵ سهامدار را به حساب سجامی سهامداران واریز کرده‌اند./اندیشه قرن

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها