۶ شرط ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سازمان تامین اجتماعی | ثبت نام وام بازنشستگان با فیش حقوقی

کد خبر: 1292961

متقاضیان باید حقوق مستمری خود را از شعب بانک رفاه که در شهر تهران هستند، دریافت کنند، زیرا امکان دسترسی به کسر اقساط توسط بانک عامل، برای بانک‌های دیگر وجود ندارد

۶ شرط ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سازمان تامین اجتماعی | ثبت نام وام بازنشستگان با فیش حقوقی

 متقاضیان باید حقوق مستمری خود را از شعب بانک رفاه که در شهر تهران هستند، دریافت کنند، زیرا امکان دسترسی به کسر اقساط توسط بانک عامل، برای بانک‌های دیگر وجود ندارد

متقاضیان باید حقوق مستمری خود را از شعب بانک رفاه که در شهر تهران هستند، دریافت کنند، زیرا امکان دسترسی به کسر اقساط توسط بانک عامل، برای بانک‌های دیگر وجود ندارد.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

۶ شرط ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

متقاضیان باید حقوق مستمری خود را از شعب بانک رفاه که در شهر تهران هستند، دریافت کنند، زیرا امکان دسترسی به کسر اقساط توسط بانک عامل، برای بانک‌های دیگر وجود ندارد.

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، برای متقاضی ثبت‌نام وام بانک رفاه به مستمری‌ بگیران تامین اجتماعی​ ۱۴۰۲ یا همن وام ضروروی، الزامیست.

ـ شرایط سنی مستمری‌ بگیران، برای دریافت این وام، در سال قبل، برخلاف سال‌های گذشته، ۷۰ سال نبود و برای متقاضیان وام بازنشستگان تامین اجتماعی، سن ۷۷ سال در نظر گرفته شد که با توجه به عدم اعلام اخبار جدید از سوی دولت، در سال ۱۴۰۲ نیز اینگونه خواهد بود.

با توجه به استعلامی که از سوی بانک، برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران دریافت خواهد شد، آنها  باید فاقد هرگونه چک برگشتی، بدهی بانکی و اقساط معوقه باشند.

۶ شرط ثبت‌نام وام بازنشستگان و آنها  دز سازمان تامین اجتماعی

ـ بازنشستگان متقاضی ثبت‌نام وام بانک رفاه به آنها تامین اجتماعی​ ۱۴۰۲ یا همان وام ضروری باید در طی سه سال گذشته از تسهیلاتی که بانک رفاه ارائه کرده است، استفاده نکرده باشند.

 ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

افراد واجد شرایط برای ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده برای این کار نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند

افراد واجد شرایط برای ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده برای این کار نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند….برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

افراد واجد شرایط برای ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده برای این کار نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند. بنابراین دیگر نیازی به مراجعه حضوری به هیچ یک از شعب این سازمان وجود ندارد. به همین دلیل ما در این جا قصد داریم نحوه ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir را به طور مفصل برای شما توضیح دهیم تا برای ورود و انجام ثبت نام از طریق این سایت مشکلی نداشته باشید.

ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

البته همان طور که گفتیم جهت دریافت این وام باید یک سری شرایط خاص هم وجود داشته باشد. در ادامه این شرایط را هم برای شما بیان خواهیم کرد تا با تطابق شرایط خود با این موارد نسبت به ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ اقدام نمایید. اما اکنون و در این بخش روش ورود به این سامانه را برای شما بیان می کنیم.

جهت ورود به سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir باید یک سری مراحل را پشت سر بگذارید. از آن جایی که ممکن است بسیاری از افراد واجد شرایط این وام یعنی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با نحوه انجام این کار آشنایی نداشته باشند، در این بخش روش ورود به سایت مربوطه را به صورت مفصل برای شما بیان خواهیم کرد. مراحل ورود به این سامانه شامل موارد زیر می شوند.

۱ابتدا باید آدرس سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی یعنی vaam.kabtatamin.ir را در مرورگر خود وارد کرده و جست و جو نمایید.

۲بعد از بالا آمدن نتایج جست و جو، باید بر روی اولین سایت با همین آدرس و عنوان «کانون بازنشستگان تامین اجتماعی» کلیک کرده و وارد شوید. ۳در نهایت صفحه اصلی این سایت را مشاهده خواهید کرد و می توانید از این طریق نسبت به انجام ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ اقدام نماید./همراه مشاور

شرایط دریافت

متقاضیانی که از بازنشستگی آن‌ها بیش از یک سال گذشته باشد، می‎توانند برای ثبت نام این وام اقدام کنند.

بودجه بانک در زمان‌های مختلف گوناگون است و ممکن است دریافت آن به دلیل نبود بودجه، کمی عقب بیفتد.

برای دریافت وام، فرد حتما باید شماره دفتر کل بازنشستگی خود را داشته باشد.

پرداخت اقساط وام ۳۶ ماهه با کارمزد سالیانه ۴٪ است.

برای دریافت وام، فرد باید در بانک صادرات حساب داشته باشد.

وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند، مجاز به ثبت‌ نام نیستند.

متقاضیانی که در سال جاری حکم ترمیم نگرفته باشند، مجاز به ثبت‎ نام نیستند.

در صورتی که وراث از حقوق بازنشستگی برخوردار باشند، فقط یکی از وراث وظیفه‌بگیر «با رضایت سایر وراث» می‎تواند از وام استفاده کند. این فرد باید فرم تعهد وراث را دریافت کرده و با همه وارثان دیگر پر کند. سپس فرم باید در اختیار مدیریت‌ صندوق در مرکز استان محل سکونت قرار بگیرد، تا امکان دریافت وام برای آن فرد ایجاد شود.

ثبت نام در سامانه، به معنی قطعی شدن دریافت وام برای متقاضی نیست. در صورتی که بازنشسته واجد شرایط باشد (و نامش اعلام شود)، می‎تواند برای دریافت وام اقدام کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها