وانت ال ۹۰ از بهار ۹۱ در خیابان‌ها+عکس

کد خبر: 184581

وی رتبه استان در صنعت خودروسازی را سوم عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۸ درصد صنایع استان را گروه‌های مرتبط با خودروسازی تشکیل می‌دهند.

وانت ال ۹۰ از بهار ۹۱ در خیابان‌ها+عکس

فارس: وی رتبه استان در صنعت خودروسازی را سوم عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۸ درصد صنایع استان را گروه‌های مرتبط با خودروسازی تشکیل می‌دهند.

سرپرست صنایع و معادن استان آذربایجان‌ شرقی از تولید وانت ال ۹۰ از بهار سال ۹۱ در تبریز خبر داد. محمدعلی عسگری گفت: با توجه به اشتغالزایی ایجاد شده توسط تولید خودروی پیکان وانت در استان، قرار است تا پایان سال خط تولید این خودرو در استان فعالیت داشته باشد و از آغاز سال ۹۱ خط تولید وانت ال ۹۰ در تبریز آغاز به کار خواهد کرد. وی ادامه داد: در حال حاضر در استان هشت واحد صنعتی تولید خودرو فعالیت می‌کنند و هشت واحد دیگر نیز در حال راه‌اندازی هستند. سرپرست صنایع و معادن استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ۴۵۰ واحد تولید و تامین قطعات یدکی خودرو و تراکتور در استان در حال فعالیت هستند که حاصل این فعالیت‌ها ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان است. وی رتبه استان در صنعت خودروسازی را سوم عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۸ درصد صنایع استان را گروه‌های مرتبط با خودروسازی تشکیل می‌دهند. عسگری در ادامه با اشاره به تولید پژو ۲۰۶ در استان نیز گفت: خط تولید پژو ۲۰۶ با سرمایه‌ای نزدیک به ۱۶۰ میلیارد ریال در استان در حال راه‌اندازی است. وی ادامه داد: خط تولید نصب شده در استان قابلیت تولید تمام محصولات پژو را دارد که در مرحله اول فعلا فقط خودروی ۲۰۶ در استان تولید خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها