افزایش دستمزد براساس آمار واقعی

کد خبر: 249690

اسدالله عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای عالی کار با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص تعیین حداقل دستمزد کارگران باید با توجه به همه جنبه‌های اقتصادی انجام گیرد، اظهار داشت: تصمیم گیری نهایی باید با جمع‌بندی نقطه نظرات نمایندگان کارگری و کارفرمایی صورت بگیرد و ما اجرا کننده آن هستیم.

فارس: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ افزایش دستمزد‌ها باید براساس آمار واقعی باشد و جمع‌بندی نهایی با نمایندگان کارگری و کارفرمایی خواهد بود.

به گزارش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، اسدالله عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای عالی کار با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص تعیین حداقل دستمزد کارگران باید با توجه به همه جنبه‌های اقتصادی انجام گیرد، اظهار داشت: تصمیم گیری نهایی باید با جمع‌بندی نقطه نظرات نمایندگان کارگری و کارفرمایی صورت بگیرد و ما اجرا کننده آن هستیم.

عباسی تاکید کرد: افزایش دستمزدها باید بر اساس اطلاعات واقعی و آمار درست صورت پذیرد.

وی بر هم اندیشی و گفتگوهای مناسب شوراهای کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و افزود: تمام مشکلات در فضای همدلی و هم اندیشی حل خواهد شد.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه منشور کاری و فصل الخطاب در کارها فرمایشات مقام معظم رهبری است، افزود: ایشان امسال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه انسانی نامیدند و ما باید بر این اساس از کسانی که در عرصه‌های کار و تولید فعالیت می‌کنند، حمایت جدی داشته باشیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تولید ملی باید در رأس امور باشد گفت: تلاش ما بر این است که در همه زمینه‌ها به خود کفایی برسیم، چون وقتی مواد اولیه و کارگر داریم، خروجی تولید هم باید ملی باشد.

عباسی با بیان اینکه کارگر و کارفرما موتور محرکه تولید هستند، تصریح کرد: دولت هم از کارگر و هم از کارفرما حمایت می‌کند، اینها پیکره واحدی هستند و باید با هم کار کنند تا خروجی تولیدی مناسبی داشته باشند و ما هم زمینه ساز و آماده کننده این بستر هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها