تقاضا از آخوندی برای مسکن ویژه تهران

کد خبر: 287692

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : منتظر هستیم که با وزیر راه و شهرسازی یک جلسه خصوصی برگزار کنیم تا نظر و سیاست نهایی وزیر راه و شهرسازی را بدانیم.

فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه بزودی جلسه‌ای خصوصی با وزیر راه وشهرسازی در خصوص مسکن ویژه تهران خواهیم داشت گفت:در خصوص شیوه ثبت نام یا هر شیوه دیگری برای ادامه مسکن ویژه تهران سیاستی به ما ابلاغ نشده است. فریبرز واحدی در پاسخ به این سوال که آیا پیمانکاران مسکن ویژه تهران در حال کار هستند افزود: یک پیمانکار مسکن ویژه تهران خلع ید شده و به زودی یک پیمانکار جدید جایگزین خواهد شد. وی با بیان اینکه فراخوان داده‌ایم تا پیمانکارانی که قصد دارند در سایت تهرانسر فعالیت کنند اعلام آمادگی کنند ادامه داد: چندین پیمانکار اعلام آمادگی کرده‌اند اما هنوز انتخاب نشده‌اند. *دلیل کاهش سرعت ساخت مسکن ویژه واحدی در پاسخ به این سؤال که دلیل کاهش سرعت پیشرفت ساخت مسکن ویژه تهران (سایت تهرانسر) چه بود تأکید کرد: در زمان جابجایی وزرای راه و شهرسازی، برخی از پیمانکاران قصد داشتند که با کاهش سرعت ساخت قیمت را بالا ببرند که با برخورد با آنها مشکل برطرف شد. *مسکن ویژه هم همانند مسکن مهر جزء تعهدات دولت است مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پاسخ به این سؤال که در روزهای ابتدایی وزارت آخوندی وی اعلام کرد اعتقادی به مسکن ویژه ندارد اظهار داشت: به هر حال مسکن ویژه هم همانند مسکن مهر جزء تعهدات دولت است که باید تکمیل شود. وی ادامه داد: منتظر هستیم که با وزیر راه و شهرسازی یک جلسه خصوصی برگزار کنیم تا نظر و سیاست نهایی وزیر راه و شهرسازی را بدانیم.
*اگر وزیر به ادامه مسکن ویژه تهران در سایر نقاط معتقد باشد کار را پیش می بریم
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه خصوصی با وزیر راه و شهرسازی قصد دارید پروژه‌های بعدی مسکن ویژه تهران را که قبلاً اعلام کرده بودید در برخی نقاط تهران ادامه دهید با آخوندی در میان می‌گذارید تا اگر موافق آن بود کار را پیش ببرید؟ گفت:قطعا اگر وی به ادامه مسکن ویژه تهران در سایر نقاط تهران معتقد باشد کار را پیش می بریم. وی ادامه داد: در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده با اسامی جدید کار را پیش می بریم چرا که بنده قبلاً هم اعلام کرده بودم که در غرب تهران زمین‌هایی که در تصرف دولت و دستگاه‌های انتظامی است اگر آزاد شود ظرفیت خوبی برای ساخت و ساز با هر عناوینی مثل مسکن حمایتی و یا مسکن اجتماعی وجود دارد. به گفته وی، هر چند که باید طرح جامع تهران و بارگذاری جمعیتی که انجام می‌شود مدنظر باشد. *نمی دانم که برای مسکن ویژه تهران باز هم ثبت نام انجام شود واحدی در پاسخ به این سؤال که آیا معتقد هستید که آن شیوه‌ای که قبلاً برای مسکن ویژه تهران مطرح بود آن شیوه‌ای که ثبت‌نام می‌شد ادامه پیدا می‌کند؟ اظهار داشت: نمی‌دانم چرا که هنوز سیاستهای وزیر راه و شهرسازی به ما ابلاغ نشده است. *صحبتی در خصوص ماندن یا رفتن از مدیر کلی راه و شهرسازی با بنده نشده است وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران باقی می‌مانید یا خیر گفت: هنوز هیچ صحبتی با بنده در این خصوص نشده است اما اگر هر نظری وزیر راه و شهرسازی داشته باشد نظر وی قابل احترام است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها