آخرین خبر از ثبت نام متقاضیان یارانه

کد خبر: 334211

از بامداد امروز چهارشنبه 20 فروردین 93 ثبت اطلاعات خانوارهای متقاضی دریافت یارانه نقدی در دومین مرحله اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها آغاز شد.

آخرین خبر از ثبت نام متقاضیان یارانه

فارس: در حالی که سایت رفاهی با شروع ثبت نام متقاضیان یارانه نقدی با اختلال روبرو بوده، اما در حال حاضر متقاضیان با تلاش فراوان و با کندی امکان ثبت اطلاعات خود را پیدا کرده‌اند.

از بامداد امروز چهارشنبه 20 فروردین 93 ثبت اطلاعات خانوارهای متقاضی دریافت یارانه نقدی در دومین مرحله اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها آغاز شد. برخی کارشناسان با توجه به اینکه شیوه ثبت نام به صورت اینترنتی بوده، نسبت به اختلال در این سامانه هشدار داده بودند.
از اولین ساعات امروز متقاضیان یا مشکل اختلال سایت رفاهی روبرو بوده، اما مسئولان وزارت ارتباطات و سازمان هدفمندی یارانه‌ها به مردم قول داده که این مشکل برطرف شود و برخی مخاطبان خبر داده‌اند که توانستند بعد از تلاش چندباره، با موفقیت ثبت نام کنند و کد رهگیری از طرف سازمان هدفمندی یارانه‌ها را از طریق پیامک دریافت کنند. برخی مخاطبان عنوان می‌کنند، سایت با کندی باز شده، اما با این حال امکان ثبت نام با کمی سعی و تلاش وجود دارد. همچنین مخاطبی دیگری بیان می‌کند که در مرحله آخر ثبت نام که نیاز به ثبت اطلاعات دارد، سایت پیغام خطا می دهد، اما با بارگذاری مجدد اطلاعات مربوطه ثبت می‌شود.
به نظر می‌رسد، با این وجود برخی کاربران و متقاضیان با کمی مشکل روبرو باشند، اما با سعه صدر می‌توانند اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند. در این رابطه یک مقام مسئول در سازمان هدفمندی یارانه‌ها از تلاش کارشناسان فناوری اطلاعات IT و دیگر مسئولان برای رفع مشکلات جزئی و مقطعی خبر دادند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها