جزئیات‌توافق‌جدیدشورای‌رقابت‌باخودروسازان

کد خبر: 349762

رئیس شورای رقابت با بیان اینکه در هفته جاری قیمت نهایی پژو 206 توسط شورا اعلام می شود، گفت: اعتراضات خودروسازان در شورای رقابت در دست بررسی است.

مهر: رئیس شورای رقابت با بیان اینکه در هفته جاری قیمت نهایی پژو 206 توسط شورا اعلام می شود، گفت: اعتراضات خودروسازان در شورای رقابت در دست بررسی است.

رضا شیوا با اعلام اینکه قرار نیست شورای رقابت جلسه ای در مورد قیمت‌گذاری پژو 206 با خودروسازان برگزار کند، خاطرنشان کرد: قیمت‌های سایر خودروهایی که شورای رقابت اعلام کرده است، نهایی و هیچگونه تغییری نخواهد کرد.

رئیس شورای رقابت با بیان انکه قیمت نهایی پژو 206 هم اکنون توسط کارشناسان شورا در دست بررسی است، افزود: این هفته قیمت نهایی پژو 206 توسط شورای رقابت اعلام می شود.

وی از بررسی اعتراضات خودروسازان در شورای رقابت خبرداد و عنوان کرد: کارشناسان شورای رقابت و خودروسازان در این زمینه ها با یکدیگر جلساتی را برگزار می کنند.

شیوا با تاکید بر اینکه کارسناسان شورا و خودروسازان در مورد قیمت پایه ثابت پژو 206 به توافق رسیده اند، گفت: شورا با توجه به الزامات قانونی در مورد تبدیل یورو 2 به یورو 4 و نصب کیسه هوا توسط خودروسازان بررسی های لازم را صورت خواهد داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها