بودجه ۱۰۰۰ ميليارد توماني براي جوانان بيكار

کد خبر: 410358

مديرعامل صندوق كارآفريني اميد با اشاره به اينكه تعاوني‌ها بهترين مكان براي توزيع عادلانه ثروت هستند گفت: در سال آينده ۱۰ هزار ميليارد ريال اعتبار در قالب تسهيلات اشتغالزايي از سوي اين صندوق به جوانان پرداخت مي‌شود.

فردا: مديرعامل صندوق كارآفريني اميد با اشاره به اينكه تعاوني‌ها بهترين مكان براي توزيع عادلانه ثروت هستند گفت: در سال آينده ۱۰ هزار ميليارد ريال اعتبار در قالب تسهيلات اشتغالزايي از سوي اين صندوق به جوانان پرداخت مي‌شود.
اصغرنوراله زاده در گفت‌وگو با تسنيم، ‌با اشاره به اينكه حمايت از توليد هدف اصلي دولت است گفت: استفاده از توليدات داخلي يك ضرورت براي رسيدن به اقتصاد مقاومتي است و توليد كنندگان نيز بايد براي ورود به بازار‌هاي جهاني به فكر توليد كالاهاي با كيفيت باشند. وي با بيان اينكه يكي از برنامه‌هاي اصلي حمايت از موسسات خيريه است كه در امر اشتغال فعاليت دارند گفت: اين موسسات به جاي معرفي كارجويان برايشان فرصت اشتغال مهيا مي‌كنند. به همين دليل از اين موسسات حمايت مي‌ كنيم كه اين‌ها در امر توليد و اشتغال فعال باشند. برخي از موسسات افرادي را تحت پوشش دارند كه علاوه بر ايجاد اشتغال نيازمند دريافت مستمري هستند كه كاري با آن موسسات نداريم اما اگر موسساتي باشند كه عضوهاي آنها مشكلاتشان با ايجاد فرصت شغلي حل شود مي‌توانيم به جاي پرداخت مستمري حمايت مالي كنيم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها