خودرو زیر 40 میلیونی در راه بازار

کد خبر: 432929

یکی از شرکت های خودروسازی داخلی از محصول زیر 40 میلیون تومانی خود برای بازار داخلی رونمایی و فروش آن را آغاز کرد.

خودرو زیر 40 میلیونی در راه بازار

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، امیدرضا طالشیان سخنگوی شرکت تولیدکننده خودروی مورد نظر در حاشیه رونمایی از این محصول گفت: خودرو «راین وی5» به عنوان یک محصول مستحکم برای شهروندان و ساکنان شهرهای پر ترافیک طراحی و تولید شده و خودرویی است با جذابیت بصری بالا و امکانات ویژه که با سایر محصولات هم ردیف خود در بازار رقابت خواهد کرد.

وی درباره ویژگی های این خودروی جدید اظهار داشت: شاسی های یکپارچه و گالوانیزه این محصول، کلاس فنی آن را به بالاترین سطح استانداردها نسبت به خودروهای روز و رقیب آن در جهان ارتقاء داده است.

طالشیان تصریح کرد: «راین V5» با حجم 1497 سی.سی، 4 سیلندر و 16 سوپاپ با 97 اسب بخار از شتاب شگفت انگیزی برخوردار است و با مصرف سوخت ترکیبی 6.1 لیتر به طور میانگین در هر 100 کیلومتر محصول اقتصادی برای رانندگان و دارندگان آن محسوب می شود. سخنگوی خودروسازان راین افزود: این محصول 370 میلیون ریال قیمت گذاری و پیش فروش آن از امروز(3مردادماه) با تخفیف 10 میلیون ریالی در سراسر کشور آغاز شده است. وی در خصوص دیگر محصول خودروسازان راین با عنوان «ولکس C30 اتوماتیک(AMT)» که رونمایی و معرفی شد، گفت: بسیاری از متقاضیان خرید خودرو تمایل و علاقه وافری به خرید خودروهایی با دنده اتوماتیک دارند که ما برای پاسخ به این بخش از تقاضای بازار، محصول مزبور را با آپشن های جدید وارد بازار کرده ایم.

مدیر ارتباطات وتوسعه بازار خودروسازان راین با اشاره به اینکه حجم موتور این خودرو اتومات 1497 سی.سی، 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ با قدرت موتور 104 اسب بخار است، تصریح کرد: این شرکت روی استاندارد آلایندگی خودروهای جدید حساسیت داشته و استاندارد یورو چهار با میانگین مصرف 6.8 لیتر در هر 100 لیتر به عنوان ویژگی این محصول جدید اعلام کرد.

به گفته طالشیان، خودرو «ولکس C30 اتوماتیک» نیز 535 میلیون ریال قیمت گذاری شده است و از امروز شاهد پیش فروش این محصول با 15میلیون ریال در سراسر کشور هستیم.

مراسم رونمایی و معرفی محصولات جدید این شرکت خودروسازی با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران و فعالان صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها