اجرای مانورهای عملیاتی در فضای فرکانسی کشور

کد خبر: 459621

دبیر کمیته پدافند غیرعامل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای ۳ مانور عملیاتی در این سازمان با هدف آمادگی و واکنش به موقع در مواقع بحرانی شبکه ارتباطی کشور خبر داد.

مهر:حمید تفرشی با اشاره به اجرای دو مانور عملیاتی با عنوان «کشف و رهگیری سیگنال مزاحم» و «افزایش آمادگی جهت واکنش سریع در شرایط بحران» و نیز مانور دورمیزی با عنوان «تخریب سایت مانیتورینگ» گفت: مانور کشف و رهگیری سیگنال مزاحم با هدف تست آمادگی و واکنش به موقع درصورت استفاده غیرمجاز از فضای فرکانسی کشور انجام شده و در پی انجام این مانور عملیاتی، سامانه پایش فرکانسی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی آسیب‌شناسی می‌شود.

وی افزود: مانور عملیاتی افزایش آمادگی جهت واکنش سریع در شرایط بحران نیز با هدف آمادگی و واکنش به موقع در شرایط اضطراری برگزار می‌شود.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل رگولاتوری تعیین میزان آمادگی نیروهای حفاظتی و عملیاتی درصورت وقوع حوادث، آسیب‌شناسی نحوه نظارت بر سایت مانیتورینگ، تست تجهیزات اطفاء حریق و افزایش آمادگی جهت حوادث غیرقابل پیش‌بینی و ایجاد هماهنگی بین تیم‌های مختلف عملیاتی را از اهداف برگزاری مانور دورمیزی تخریب سایت مانیتورینگ منطقه شمال شرق عنوان کرد.

تفرشی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی «بررسی زیرساخت‌های موجود جهت ایجاد سیستم هشدار سریع» و «بررسی تخصصی پیوست پدافند غیرعامل و مدیریت بحران» از سایر برنامه‌های رگولاتوری در هفته پدافند غیرعامل است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها