وودافون انگلیس وارد بازار مخابرات ایران شد

کد خبر: 579048

شرکت وودافون اعلام کرد، برای کمک به نوسازی شبکه تلفن همراه و زیرساخت های فن آوری اطلاعات در ایران، با یک شرکت اینترنتی ایرانی همکاری می کند.

خبرگزاری تسنیم: شرکت وودافون اعلام کرد، برای کمک به نوسازی شبکه تلفن همراه و زیرساخت های فن آوری اطلاعات در ایران، با شرکت اینترنتی ایرانی های وب همکاری می کند. بدین ترتیب این شرکت مخابراتی انگلیسی دیگر شرکت غربی خواهد بود که پس از لغو تحریم ها فعالیت خود در ایران را آغاز می کند.
به گزارش رویترز، وودافون، دومین شرکت بزرگ جهان در زمینه تلفن همراه که در سراسر اروپا، آفریقا، استرالیا و مصر فعالیت دارد گفته که در حال ارائه کمک به شرکت های وب در قالب یک قرارداد شراکت غیر سهامی است و بدین ترتیب مشتریان این شرکت چند ملیتی از بهبود کیفیت خدمات تلفن همراه و تلفن ثابت در ایران منتفع خواهند شد.
دیگو ماسیدا، مدیر بخش شرکای بازاری وودافون روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «مشتریان شرکت وودافون از خدمات شبکه ای با کیفیت در این کشور (ایران) بهره مند خواهند شد و شرکت های وب قادر خواهد بود به توان تخصصی جهانی وودافون دسترسی پیدا کند.» بسیاری از شرکت های اروپایی پس از لغو تحریم های ایران در ماه ژانویه به دنبال حضور در بازار پرسود این کشور هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها