سرگردانی «متقاضیان مسکن مهر» در بانک مسکن

کد خبر: 625052

یکی از کارمندان بانک مسکن در شعبه پردیس می گوید: «فعلا منتظر ارسال لیست واحدهای مشمول این افزایش وام از سوی شرکت عمران این شهر هستند.

سرویس اقتصادی فردا: روز گذشته عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس و اعلام افزایش سقف وام واحدهای مسکن مهر این شهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان گفت: «با ابلاغ روز گذشته به بانک‌های مسکن، متقاضیان دریافت وام مسکن مهر می‌توانند از روز شنبه برای دریافت وام 40 میلیون تومانی مسکن به بانک‌ها مراجعه کنند.
وی افزود: «وام مسکن مهر به واحدهایی که تمام نشده و فروش اقساطی نشده‌اند، تعلق می‌گیرد.»

پس از اظهارات آخوندی، مردم از نقاط مختلف شهر به بانک مسکن شعبه پردیس مراجعه کردند و با پاسخ های متفاوتی روبه رو شدند! و این موجب شد تا نگرانی آنها از سرانجام تخصیص یا عدم تخصیص افزایش ده میلیونی وام بیشتر شود.

یکی از کارمندان بانک مسکن در شعبه پردیس می گوید: «فعلا منتظر ارسال لیست واحدهای مشمول این افزایش وام از سوی شرکت عمران این شهر هستند.
این در حالی است که کارمند دیگری اظهار می دارد: «فعلا دستورالعمل اعطای این وام در حال تدوین هست و در صورت نهایی شدن همانند دفعات قبل بطور اتوماتیک به حساب واحدهای مشمول افزایش وام واریز خواهد شد.»
متقاضیان مسکن مهر پردیس در بانک سرگردان شده اند اما موضوعی که مشخص است مصاحبه پر از ابهام وزیر راه و شهرسازی است که همه مردم را از مالکان و متقاضیان گرفته تا مسئولین شرکت عمران و کارمندان بانک را با سردرگمی عجیبی درگیر کرده. این در حالی است که به دلیل عدم توجه وزیر به پروژه مسکن مهر و جزئیات آن طی سال های اخیر، چنین مسائلی دور از انتظار نیست!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها