کلاهبرداری با نام سهام عدالت!

کد خبر: 642197

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه پیگیری وضعیت سهام عدالت فقط از سایت و شماره تلفن مختص این سهام قابل انجام است، می‌گوید: طی چند روز گذشته افرادی کلاه‌بردار مدعی شده اند که می توانند با گرفتن مبلغی برای مردم سهام عدالت ثبت نام کنند.

خبرگزاری مهر: سید جعفر سبحانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در چند روز گذشته افرادی سودجو در نقاط مختلف کشور به مردم کارتی می دهند و مدعی می‌شوند که آن کارت سهام عدالت است و بابتش از مردم مبالغی دریافت می کنند.
یا این‌که در بعضی از سایت ها شماره تلفن هایی گذاشته‌اند و می گویند که درباره سهام عدالت مشاوره می‌دهند و بابتش پول می گیرند که این موضوع غیر قانونی است.
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: بعضی از شرکت های تعاونی شهرستان ها می گویند مبلغی بدهید و درباره سهام عدالت خدمات بگیرید. حتی بعضی ها مبالغی می گیرند و مدعی می شوند که سهام عدالت را ثبت نام می کنند که تمام این موارد کلاه‌برداری و سودجویی است.
وی افزود: آنقدر در دو سه روز گذشته از این نوع کلاه‌برداری های جدید داشته ایم که این موضوع برایمان به معضلی تبدیل شده است.

سبحانی اضافه کرد: مردم به هیچ عنوان به اطلاعیه های اینچنینی توجه نکنند و هر اطلاعاتی که راجع به سهام عدالت می خواند را از طریق سایت www.samanese.ir به دست آورند یا با شماره تلفن 83338 که مختص پاسخ گویی به مردم درباره سهام عدالت است تماس بگیرند. وی ادامه داد: تا کنون بیش از 9 میلیون نفر به سامانه سهام عدالت مراجعه و صورت حساب گرفته‌اند که آماری خیره کننده است، چرا که ما تصور می کردیم در هفته اول 3 یا 4 میلیون نفر به سامانه مراجعه کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها