گوجه سبز، کیلویی ۱۰۰ هزار تومان!

کد خبر: 654035

حسین مهاجران گفت که قیمت گوجه‌سبز ۱۰۰ هزار تومان نمی‌ماند و طی سه چهار روز دیگر پایین می‌آید.

سرویس اقتصادی فردا: چاغاله‌ بادام نخستین میوه نو برانه بهار است که هم‌اکنون وارد بازار شده و با وجود تولید کافی آن در استان‌های بوشهر، کاشان و کرمان به‌ صورت قاچاق از کشور عراق نیز به ایران وارد و عرضه می‌شود.
در حالی نوبرانه گوجه‌سبز در بازار با قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود که رییس اتحادیه میوه و تره‌بار معتقد است که تا سه چهار روز آینده قیمت‌ها پایین می‌آید.
حسین مهاجران گفت که قیمت گوجه‌سبز ۱۰۰ هزار تومان نمی‌ماند و طی سه چهار روز دیگر پایین می‌آید.
وی با بیان اینکه این گوجه‌سبز از قصرشیرین وارد بازار شده است، اظهار کرد: گوجه‌سبزهای ساوه، گرمسار و قم هم در روزهای آینده وارد بازار می‌شود و این موضوع باعث پایین‌آمدن قیمت‌ها می‌شود.
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار با اشاره به اینکه قیمت نوبرانه چغاله بادام هم در ابتدا ۱۵۰ هزار تومان بود، تصریح کرد: هم‌اکنون چغاله در بازار از ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان قیمت دارد.
مهاجران تاکید کرد: قیمت گوجه‌سبز در بازار در روزهای آینده به ۲۵ هزار تومان کاهش می‌یابد و پس از آن نیز قیمت آن به کمتر از ۱۰ هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد.

چند روز پیش رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه همچنان عرضه میوه‌ های قاچاق در بازار به شکل سازماندهی شده در حال انجام است، گفت: نگرانی‌ های درباره هجوم دوباره میوه‌ های قاچاق به بازار وجود دارد که همت مسئولان مربوطه را در آمادگی برای مبارزه با این اتفاق می‌طلبد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها