آقای روحانی! از اوضاع مسکن مهر بی‌خبرید

کد خبر: 661447

آقای روحانی کاش شما یکبار سری به سایت مسکن مهر شهر پردیس می‌زدید شاید در بیان وعده‌ها و آمار دقت بیشتری به خرج می‌دادید!

آقای روحانی! از اوضاع مسکن مهر بی‌خبرید
مسکن مهر
سرویس اقتصادی فردا؛ مینو مصیبی: اولین مناظره جمعی نامزدهای انتخاباتی حاشیه‌های فراوانی به همراه داشت که حضرتعالی و آقای جهانگیری بخش اعظمی از متن این حواشی را تشکیل می‌دادید. آقای روحانی در جایی برای پیشگیری از گناه دروغ یکی از نامزد‌ها به زعم خود مطالبی راعنوان کردید. برخود وظیفه می‌دانم مصداق حدیث نبوی و من باب حقوق مومن برمومن، آنچه خیر شما می‌دانم به شما برسانم و پند و نصیحت را دریغ نگردانم.
آخرین وعده مسکن مهر هم «پوچ» شد را اینجا بخوانید
جناب روحانی از صحبت‌های شما اینگونه برداشت شد که دروغ بد است، ولی برای همسایه، در جایی برادر مومنتان را محکوم به دروغگویی کردید و در جایی دیگر خود آمار و اظهاراتی بیان کردید کاملا خلاف واقع!
در طی مناظره و آنجا که به اتمام واحد‌ها مسکن مهر تا پایان عمر دولت اشاره کردید نفهمیدیم این از بی خبری شما از اوضاع مسکن مهر پردیس ناشی شده یا از داده‌های ورودی و اطلاعات ناقصی که زیر مجموعه‌ی شما در اختیارتان قرار داده اند. صرف اطلاع و آگاهی جنابعالی معروض می‌دارد که مسکن مهر در شهر پردیس از ۸۰۰۰۰ واحد دارای متقاضی برخوردار است که کمتر از یک پانزدهم دقت بفرمایید (یک پانزدهم) آن تحویل متقاضیان شده است.
آیا این‌بار عمران پردیس به وعده‌های خود عمل می‌کند؟ را اینجا بخوانید
جای تعجب دارد این عملیات غیر ممکن که چهار سال برای انجام آن هیچ حرکتی از سوی وزیر مورد حمایت جنابتان انجام نگرفته است چگونه تا پایان عمر دولت یازدهم یعنی در ظرف یک ماه، وعده اتمام آن را میدهید.
کاش همچون سلف قبلی این پست، شما نیز یکبار از نزدیک سری به سایت مسکن مهر شهر پردیس می‌زدید شاید در بیان وعده‌ها و آمار دقت بیشتری به خرج می‌دادید.
والله یحب الصادقین
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها