اعتراض دادستانی به حکم تبرئه دختر مظلوم وزیر

کد خبر: 681922

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی گفت: دادستانی تهران به حکم شعبه بدوی تعزیرات مبنی بر تبرئه دختر وزیر آموزش و پرورش از اتهام قاچاق کالا، اعتراض کرده است.

اعتراض دادستانی به حکم تبرئه  دختر مظلوم وزیر
اعتراض دادستانی به حکم تبرئه دختر مظلوم وزیر
سرویس اقتصادی فردا: عبدالمجید اجتهادی، مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا دادستانی تهران به حکم شعبه بدوی تعزیرات مبنی بر تبرئه دختر وزیر آموزش و پرورش از اتهام قاچاق کالا اعتراض کرده است یا نه؟ گفت: دادستانی اعتراض کرده و پرونده به مرجع مربوطه ارجاع شده و در حال بررسی است.
بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت حکم پرونده «دختر مظلوم وزیر»
وی ادامه داد: این مسأله که آیا اعتراض دادستانی به حکم صادره وارد است یا نه در شعبه تجدیدنظر بررسی می شود.
اجتهادی در پاسخ به این سوال که پیشتر اعلام شده بود حکم تبرئه دختر وزیر قطعی شده است، اظهار داشت: این حکم از نظر دستگاه های مسئول قطعی شده؛ دستگاه هایی که صراحتاً در قانون می توانند اعتراض کنند به این رأی اعتراض نکرده اند، بنابراین از آن جهت حکم قطعی شده و اعتراضی هم که از سوی دادستانی مطرح شده، در مرجع مربوطه بررسی و اتخاذ تصمیم می شود.
ماجرای دختر مظلوم آقای وزیر
اردیبهشت ماه سال جاری بود که محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری، از کشف پوشاک قاچاق در ویلای لواسان که متعلق به دختر دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش بود خبر داد.
یکی از شرکت‌های خانوادگی ایشان «آمیتیس طراوات کودکی» به شماره ثبت 458889 است که در امر واردات پوشاک فعالیت می‌کند. مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه این شرکت (prenatal.ir ) نشان می‌دهد که شرکت مذکور، نمایندگی انحصاری واردات پوشاک ایتالیایی با برند «پریناتال میلان» را در اختیار دارد.
بیشتر بخوانید: از فساد ۸ هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان تا اشتغال وزیر به واردات پوشاک!
اعضای هیئت‌مدیره این شرکت خانوادگی، آقای وزیر به همراه دختر و همسرش هستند که آقای دانش آشتیانی بعد از تصدی وزارت آموزش‌ و پرورش، همچنان در ترکیب هیئت‌ مدیره این شرکت باقی‌مانده است و در آخرین تغییرات این شرکت به تاریخ 95/12/10 همچنان عضو هیئت ‌مدیره این شرکت است.
خبر واردات قاچاق البسه خارجی در حالی منتشر شد که بنا به ‌تصریح رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک، « قاچاق پوشاک خارجی 385 هزار نفر را بیکار کرده است.»
حواشی این خبر به مناظره های انتخاباتی هم کشیده شد و جهانگیری در مقام دفاع از این اقدام گفت: یک دختر مظلوم برای رهایی از بیکاری دست به واردات زده و تنها با ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه این کار را انجام داده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها