ابلاغیه جدید جهانگیری به سازمان امور مالیاتی +سند

کد خبر: 690331

بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی، سازمان امور مالیاتی مکلف به ایجاد ترتیبی برای صدور برگ مالیات قطعی بر اساس اظهار نامه تسلیمی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط شد.

ابلاغیه جدید جهانگیری به سازمان امور مالیاتی +سند
خبرگزاری تسنیم: بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی، سازمان امور مالیاتی مکلف به ایجاد ترتیبی برای صدور برگ مالیات قطعی بر اساس اظهار نامه تسلیمی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط شد.
ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در جلسه سی و دوم خود و در راستای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور مساعدت در جهت مرتفع نمودن مشکلات مالیاتی واحدهای کوچک و متوسط، سازمان امور مالیاتی را مکلف کرد در راستای ماده 29آئین نامه اجرایی ماده 219 قانون مالیاتهای مستقیم، ترتیبی اتخاذ نماید که ماموران مالیاتی با ملحوظ قرار دادن اظهارنامه‌ها و صورتهای مالی تسلیمی واحدهای موصوف و با الویت قطعی نمودن مالیات بر اساس اظهار نامه تسلیمی ضمن خود داری از صدور برگ تشخیص برگ مالیات قطعی سال 94 را صادر و ابلاغ کنند.

همچنین در صورت عدم امکان صدور برگ قطعی مذکور، مالیات بر عملکرد بار عایت مقررات تبصره2 ماده 97 قانون مالیاتهای مستقیم صرفا از طریق رسیدگی به دفاتر اسناد و مدارک آنان تعیین شود.

سند
تعدادی از دادستانی‌های کشور در هفته گذشته اعلام کرده بودند در صورت عدم اجرای بخشنامه فوق برابر مقررات با خاطیان برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها