«ایران خودرو»، مردم را سرکار گذاشت +عکس

کد خبر: 704236

پس از شکستن رکورد ایجاد اشتغال توسط شرکت ایران خودرو در یکم تیر ماه سال جاری که توانست چند هزار نفر را جهت ثبت نام پژو ۲۰۰۸ به مدت ۸ تا ۱۲ ساعت سر کار بگذارد، امروز هم این شرکت موفق شد این مورد را ادامه دهد.

«ایران خودرو»، مردم را سرکار گذاشت +عکس
ایران خودرو
خبرماشین: پس از شکستن رکورد ایجاد اشتغال توسط شرکت ایران خودرو در یکم تیر ماه سال جاری که توانست چند هزار نفر را جهت ثبت نام پژو ۲۰۰۸ به مدت ۸ تا ۱۲ ساعت سر کار بگذارد، این شرکت امروز هم موفق شد این مورد را ادامه دهد.
ثبت نام پژو ۲۰۷ اتوماتیک که بر اساس اعلام ایران خودرو در چند روز گذشته، قرار بود ساعت ۱۰ امروز انجام شود، مثل همیشه با مشکلات فراوانی همراه بود؛ به این شکل که ساعت ۱۰ ثبت نام شروع، اما مشتریان برای ورود به سایت با انواع پیغام‌های خطا روبرو شدند. چند دقیقه بعد سایت برای ۱۵ دقیقه کاملا از دسترس خارج شد. بعد از رفع مشکل سایت، مشتریان توانستند به مرحله دوم راه پیدا کنند. اما ظرفیت اکثر رنگ‌های خودرو مذکور تکمیل شده بود؛ به چه صورت برخی افراد موفق شدند در سایتی که از دسترس خارج است ثبت نام کنند جای بحث دارد؟!
بیشتر بخوانید: هجوم دلالان به‌سود ۳میلیونی پژو 207i اتومات
به منظور تست از بین رنگ‌های باقی مانده یکی را انتخاب کرده و به مرحله بعدی رفتیم. حال نوبت انتخاب نمایندگی است. تن‌ها چند نمایندگی آن هم در شهرهای اطراف تهران باقی مانده است. یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و به مرحله پرداخت می‌رویم. پس از انتخاب بانک با جمله " عدم امکان خرید به دلیل محدودیت‌های برنامه فروش " روبرو می‌شویم.
بیشتر از ۱۰ بار مراحل بالا را تکرار می‌کنیم تا نهایتا به عبارت " واریز با موفقیت انجام شد " و از سایت بانک به سایت ایران خودرو بر می‌گردیم. اما خبری از کد پیگیری و ردیف قرار داد نیست، ۱۰ دقیقه بعد پول واریز شده به حساب بر می‌گردد. مجددا این مراحل را طی می‌کنیم، اما این بار نه تن‌ها از کد پیگیری خبری نبود بلکه پول هم به حساب برنگشت. پس از تماس با سامانه ارتباط با مشتریان ایران خودرو، اپراتور اعلام کرد که ثبت نامی انجام نشده و وجه مورد نظر تا ۷۲ ساعت دیگر به حساب برمی‌گردد.
سوالی که به وجود می‌آید این است که چرا مسئولین ایران خودرو فکری به حال سایت این شرکت که در اکثر ثبت نام‌های محصولات با این مشکلات روبرو می‌شود، نمی‌کنند؟
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها