بهترین زمان سفر نوروزی به کیش

کد خبر: 756059

تورهای متفاوتی در زمان های مختلف سال به فروش میرسد گاهی بیشتر و گاهی کمتر . شناخت بهترین زمان برای خرید بلیط ها از جمله مهارت هایی است که افراد بیشتر سفر کرده بهتر می دانند برای مثال بهترین زمان سفر نوروزی به کیش و تابستان بسیار زیاد می باشد و البته لازم به ذکر است که تابستان برای سفر به تمامی مقاصد پر مخاطب است.

بهترین زمان سفر نوروزی به کیش

سرویس اقتصادی فردا: تورهای متفاوتی در زمان های مختلف سال به فروش میرسد گاهی بیشتر و گاهی کمتر . شناخت بهترین زمان برای خرید بلیط ها از جمله مهارت هایی است که افراد بیشتر سفر کرده بهتر می دانند برای مثال بهترین زمان سفر نوروزی به کیش و تابستان بسیار زیاد می باشد و البته لازم به ذکر است که تابستان برای سفر به تمامی مقاصد پر مخاطب است ، این فصل برای بسیاری از آژانس های مسافرتی مهم بوده و برای ارائه بهتر خدمات تلاش می نمایند .

تور های داخلی

بهترین زمان برای خرید تور های داخلی نزدیک به 2 هفته قبل از سفر به مکان مورد نظر می باشد اما باید بدانید که فصل تابستان از این قضیه مستثنا است برای خرید تور در تابستان حتما از 1 ماه قبل اقدام به این عمل نمایید ؛ خرید از آژانس های معتبر می تواند قیمت بهتر و مناسب تری را برای سفر شما داشته باشد ، نکته ی قابل توجه ، دقت به نوسان قیمت در زمانی قبل از خرید بلیط برای مقصد مورد نظر می باشد ، برای مثال زمان مناسب خرید تور نوروز97 باشد .

تورهای خارجی

برای خرید بهترین تورهای خارجی باید حداقل از 55 - 58 روز قبل اقدام به خرید بلیط کرد ؛ بهتر است برای سفر فصل هایی که شلوغ هستند را انتخاب نکنید برای مثال تور تایلند در عید چینی ها گرانقیمت میباشد و در فروردین و اردیبهشت بهتر است ، در این زمان ها مبالغ تور ، افزایش بسیاری دارد ؛ ماه هایی که بلیط برای این تورها ارزان تر است در دی تا بهمن ماه و فصل پاییز و بهار می باشد البته باید مدنظر قرار داد که در تعطیلات مخصوص ماه های خارجی نباشد ، همچنین با شروع سال تحصیلی تقاضا برای خرید بلیط بسیار کاهش پیدا می کند و این میتواند بهترین زمان برای یک سفر ارزان باشد ؛ نکاتی که ذکر شد حائز اهمیت است اما باید دقت داشت که در تعطیلات عید توروز و تابستان سفری با هیجان بیشتر و جشنواره های بسیار و متنوع میتوان تجربه کرد.

بهترین زمان خرید بلیط

برای تمامی شرکت های هواپیمایی 4 زمان افت بالای قیمت وجود دارد

1)11-24 آذر ماه که برابر دو هفته اول ماه دسامبر

2)18دی تا 12 بهمن ماه که بعد از تعطیلات سال نو

3)بهار و پاییز بجر تعطیلات خاص

4)اوایل فوریه که اواسط بهمن ماه میشود

قبل و بعد از تعطیلات نوروز زمان بسیار مناسبی برای خرید می باشد ؛ این زمان ها به دلیل خلوت بودن دیگر لازم نیست در صف های طولانی برای خرید بلیط موزه و... بایستید و می توانید بسیار بیشتر و بهتر از سفر خود لذت ببرید.

درباره دایانا گشت بدانید

دایانا گشت یکی از بهترین آژانس های درجه اول می باشد ، کارمندان این آژانس افرادی آموزش دیده اند که به بهترین شکل جهت مشورت با مسافران و پاسخگویی به سوالات آنان می پردازند ، این آژانس با دارا بودن تور های داخلیو خارجی وساپورت گردشگران در طول سفر باعث گردیده تا اعتماد این افراد بصورت کامل جلب شود و برای سفرهای خود اقدام نمایند ، همچنین در صورت نیاز به مشورت مدیران فروش این بخش با اطلاعات کامل به سوالات شما پرداخته و به بهترین شکل برای هزینه شما برنامه ریزی مینمایند .

درباره دایانا گشت

جهت اطلاعات بیشتر قیمت تور های ارزان کیش می توانید به روش های زیر اقدام نمایید :

  • وب سایت رسمی دایانا گشت http://dayanagasht.com
  • شماره تماس 43036000- 021
  • نشانی عباس آباد - مقابل متروی بهشتی - پلاک 8 واحد 4
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها